Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Jag förstår inte syftet med det. Varför skulle barnen ens vilja titta på något sådant? Det låter inte normalt.
Vad ska mina barn titta på istället tycker du? Har du barn själv förresten?
Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Det behöver det inte vara. Men om du som förälder pekar finger åt en person som är psykiskt sjuk inför dina barn skulle jag hävda att det är skadligt och att du förstör dina barn. Normala föräldrar pratar om möjliga orsaker till beteendet och pekar inte finger, hånar och trakasserar person ifråga.
Det här med att peka finger är något du själv fått för dig, inget jag sagt.
Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Ja det är opassande.
Håller med.
Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Du pekar finger mot Fia inför dina egna barn skrev du ju själv?
citera när jag skrev det, vet ärligt inte vad du pratar om.
Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Du har själv berättat om dina barn och vad ni roar er med. Det är inte normalt. Normala barn tittar inte på sånt.
Ok jag har väl onormala barn då.
Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Det roliga är soc skulle rent hypotetiskt kunna använda samma argument som jag använder nu MOT dig i ditt föräldraskap vid en LVU-utredning. Jag skulle säga att det är mycket olämpligt att i egenskap av förälder göra sig lustig över psykiskt sjuka människor inför sina barn och extremt olämpligt.
Fast när ska jag ha gjort mig lustig över någon psykisk sjuk människa menar du? (inför mina barn då, som är ditt påstående)
väldigt märkligt hur du tolkar in en massa som inte finns kring mina barn, det låter precis som det beteendet från socialtjänsten du ältar dagarna i ända, håller du inte med?