Citat:
Ursprungligen postat av
flashmaner
Att du med flera är näthatare är inget jag tror, det är något jag konstaterat. Det är ett faktum, det har ni själva bevisat!
Att man inte tror vad du och pappan påstår innebär inte att man är "näthatare".
Du måste inse att alla inte tror på vad du säger, trots att du tjatar på. Och det innebär inte att man hatar.
Citat:
Ursprungligen postat av
flashmaner
Nej, det är allt annat än "fullt troligt". Det är helt osannolikt. Jag har redan förklarat varför klart och tydligt flera gånger i tråden. Sök på "hata slumpen" så hittar du mina inlägg och resonemang på den punkten.
Du är så sjukt inne på det där med att hata. Jag tror inte heller på slumpen. Och din teori i ämnet är väl väldigt mycket slumpen. Släpp hatare, släpp allt, se klart och inse att pappan har tagit Essie bort från oss.
Citat:
Ursprungligen postat av
flashmaner
Att du sedan dessutom är så korkad att du varken förstår att det stjäls hundar till höger och vänster och att kriminella kan ha alla möjliga olika orsaker att stjäla hundar visar bara hur sanslöst naiv du är också. Så sent som i fredags anmäldes ännu en hund stulen. Den hade tydligen sedan dödats och dumpats.
Inser du inte hur dumt det är? Varför skulle kriminella stjäla hundar? De har väl annat att pyssla med.