Citat:
Ursprungligen postat av
Saruman
Det finns säkert flygfält, oljedepåer och fabriker som producerar krigsmateriel också i Kursk-området, så Ukraina kan säkert tillfoga ryzz-nazisterna en hel del skada.
Troligen i stadsområdet Kursk. Kursk oblast är glesbefolkat som Smålands landsbygd, med ett Göteborg plötsligt i mitten.
Kursk har en flygbas delad med stans trafikflygplats. Det är den enda i hela oblasten vad jag vet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Schlesien
Citat:
Ursprungligen postat av
plastdunkk
Citat:
Ursprungligen postat av
Schlesien
Citat:
Ursprungligen postat av
plastdunkk
och imorgon elelr just nu så tar ryssarna tillbax dessa bosättningar, som ukraina kämpat för i två veckor utan att lösa det, de komemr itne fram till försvarslinjen ens och offrar de nytränade och sin nya utrustning... för fjortonde dagen i rad.
samtidigt som ryssarna har tre brohuvuden över oskolfloden och vinner i norr, håller tätt i söder.
Fem dagar senare. Nej, ryssarna har inte tre brohuvuden över Oskil-ån och har inte haft det sedan de flydde över ån för 250 dagar sedan. Varför skrev du det? Varför skriver du dessa lögner?
för att det var så då
en månad efter den stora offensiven så har ryssland tappat lite i söder men vunnit i norr.
jag skulle vara orloig om jag var USA's strateg
Du kan säkert vara
orloig. Ryska styrkor har inte haft "brohuvud" på västra sidan Oskil-ån på 250 dagar när du postade det. Varför skriver du dessa lögner om tre brohuvud?
Inga tre brohuvud över Oskilån på hela sommaren. Inte ett ryskt brohuvud över Oskilån under 2023 överhuvudtaget. 100 % bullshit.
Citat:
Ursprungligen postat av
plastdunkk
Så less på liknande uttalanden, så fort man säger något så är det viktigast att påtala "troll" och "Vatnik" att inte ta till sig att det sagts eller hänt, man behöver inte hålla med, såklart, registera det.
Du har ju inget som säger att det inte sagts eller hänt eller hur? annat än att du tror att det inte hänt, kanske tillochmed du anser att det osannolikt, men skrolla vidare då.
Men så irriterande med dessa nonsens-svar.
Du möts av reaktioner på dina försök att plantera felaktig info, hundratals försök. Du postar felaktigheter, lögner och larv. Du är rötägget som ger älskarna av Röda Armén dåligt rykte.