2024-08-11, 13:53
Medlem
Cameltotems avatar
Verkar vara många naiva inom gängbranschen.

Hade jag bestämt mig för jobba för gängen så hade jag flyttat släkt och nära o kära på okända addresser.

Tror de verkligen inte att de kommer hämnas på familj om de inte kommer åt dig?

Tragiskt!
Citera
2024-08-11, 13:55
Medlem
Vaskrenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastmattan
Tror inte det var han, däremot blev han Harle* som blev knivhuggen i Skurup för ca 2 månader sedan.

Ok, tack för svar.

Jag har hört, från mer än ett håll, att det var H*rley, som blev skjuten för någon vecka sedan efter att först ha blivit knivhuggen dessförinnan.
Men det är bara rykten, så det är inte säkert där ligger något i det.

Konstigt att det inte kommit fram, med säkerhet, vem det var som blev skjuten för ett tag sedan.
Citera
2024-08-11, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaskrens
Ok, tack för svar.

Jag har hört, från mer än ett håll, att det var H*rley, som blev skjuten för någon vecka sedan efter att först ha blivit knivhuggen dessförinnan.
Men det är bara rykten, så det är inte säkert där ligger något i det.

Konstigt att det inte kommit fram, med säkerhet, vem det var som blev skjuten för ett tag sedan.

Kan till hundra procent säga att de inte är Harley som blev skjuten!
Läs i tråden Skurup skottskadad man här på Flashback så står där ett namn som stämmer in med ålder och även har domar på sig
Citera
2024-08-11, 14:11
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
När jordgubbens mamma och advokatpappan till nått smuts sköts ihjäl blev det stora rubriker, antar att det kommer bli så här med så fort tidningarna vaknar o ser kopplingen.

Förmodligen inte. För det är en svensk äldre herre . Då är det inte av intresse för media.
Citera
2024-08-11, 14:15
Medlem
Vaskrenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h@lle
Kan till hundra procent säga att de inte är Harley som blev skjuten!
Läs i tråden Skurup skottskadad man här på Flashback så står där ett namn som stämmer in med ålder och även har domar på sig

Tack!
Då kan spekulationerna kring H*arley läggas ner.
Kan du tänka dig att skriva namnet som nämnts i andra tråden, här?
För oss som inte har tid att bläddra igenom hela den tråden också, hade det varit uppskattat.
Där kan ju finnas kopplingar som är intressanta för denna tråden.
Citera
2024-08-11, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaskrens
Tack!
Då kan spekulationerna kring H*arley läggas ner.
Kan du tänka dig att skriva namnet som nämnts i andra tråden, här?
För oss som inte har tid att bläddra igenom hela den tråden också, hade det varit uppskattat.
Där kan ju finnas kopplingar som är intressanta för denna tråden.

Osam* Loutf*

(FB) Man skjuten i skånska Skurup (2024-07-29)
Citera
2024-08-11, 14:35
Medlem
Kan någon göra en tydlig sammanfattning om detta fallet och den tidigare skjutningen i Skurup?

Vilka som är BO (med fulla namn) GM. Kopplingar osv.
Citera
2024-08-11, 14:44
Medlem
WitchcultTodays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Verkar vara många naiva inom gängbranschen.

Hade jag bestämt mig för jobba för gängen så hade jag flyttat släkt och nära o kära på okända addresser.

Tror de verkligen inte att de kommer hämnas på familj om de inte kommer åt dig?

Tragiskt!

Så någon pojkspoling ska lyckas styra upp att få hela familjen + släkten att flytta till okända adresser? Hur ska det gå till, rent logiskt? Och tror inte ens folk skulle gå med på det även om alla runt dessa bevisligen kan ligga pyrt till.

Jag känner rent spontant att den bästa lösningen vore om de gav fan i att syssla med skit och vara själviska dårar. Men så verkar det ju inte fungera, nej
Citera
2024-08-11, 14:44
Medlem
Computerzs avatar
Riktigt illa att de ger sig på helt oskyldiga anhöriga. Vet man om de var ute efter pappan eller Maximilian?
Citera
2024-08-11, 14:50
Medlem
Marchionesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Permastampe
Det här har ju spårat helt.
En oskyldig ordningsam pappa skjuts för att han har misslyckade barn.
Kartellerna i Mexiko framstår som Jehovas vittne i förhållande till de idioter till barn som springer runt. Inför ungdomsfängelse där de får sitta dömda till livstids som alla andra mördare

Barnen får tänka till innan de börjar med aktiviteter som utsätter nära och kära för risker. Förhoppningsvis blir konsekvensen av dessa hämnddåd att folk inte går med i gäng och kriminalitet.
Citera
2024-08-11, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Computerz
Riktigt illa att de ger sig på helt oskyldiga anhöriga. Vet man om de var ute efter pappan eller Maximilian?

Maximilaian sitter väll
Citera
2024-08-11, 14:55
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Computerz

Tycker i och för sig att detta är jättebra. Sånt här borde lära ungarna att inte hålla på med mord och narkotika så kanske de får behålla sina mammor och pappor i livet.

Har för övrigt ingen sympati med föräldrarna till dessa avarter till glin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in