Citat:
Ursprungligen postat av
Gubba-Klubba50
Fia har berättat att hon sökt vård för den psykiska misshandel socialtjänsten barnenhet utsätter henne för, men blev nekad.
Vad kan de ge henne får vård, hon säger ju hela tiden att hon mår dåligt för att socialtjänsten använder falska anklagelser och lögner för att hålla hennes barn som gisslan.
Vad kan vården göra åt det menar du?
Alltså om du vill delta i en diskussion som två andra människor har, så är väl det minsta du kan göra att läsa vad det handlar om. Kort och gott Fia beter sig inte friskt, Jag och Kurt-Sune anser båda att hon behöver vård på grund av att hon är ur balans mentalt, sen har vi lite olika åsikter kring det.
Allt detta framgår om du läser själv.