Citat:
Ursprungligen postat av
tomten892
Då vet du att mer våld kan användas av motståndare förövrigt vad grundar du de på att Ryssland är diktatur? Att de är få valmöjligheter? Om jag inte missminner mig så har de ännu inte hållts några val i Ukraina ännu fast de borde hållts val och tar vi USA finns de enbart två partier att rösta på. Förövrigt verkar de väldigt underligt att Ukraina går in på annat område en de som de säger är deras område. Kan inte ses som ett försvar längre utan en ren invasion av Ryssland villket kan spräcka bilden av att Ukraina är den lilla oskyldiga staten som angripits och vill försvara sig
Men snälla nån. Om jag oprovocerat börjar sätta eld på ditt hus och hämtar bränsle från min bil, och lämnar min bil obevakad, och du lyckas ta dig ur huset och bränner upp min bil, förstör mina möjligheter att fortsätta bränna upp ditt hus, är du då lika jävlig som jag? Idiot.
”Vad grundar du att Ryssland är diktatur på” lol. För din skull hoppas jag att du är vatnik. Annars finns det inget hopp för dig i livet, pantskalle.
Edit: insåg just att hopp finns det inte oavsett vilket du är.