2024-08-10, 20:45
Medlem
Kämpendahls avatar
Jag ser fram emot rättegången som borde starta nu snart. Förresten, minns ni Runes kontoutdrag från förra sommaren då han brände de 70000 kronorna som de lurat till sig? Kan någon minnas någon post/utgift som påminde om en hyra? Hyran är ju det första man ska betala brukar man säga
Citera
2024-08-10, 23:16
Medlem
MyskbullBarrabass avatar
Nu har han lagt upp en bild på FB med sina stackars söner på en restaurang i Vaxholm, med bildtexten: Testosteronkväll
Vad fan menar han? Extremt pervers kommentar.
Citera
2024-08-11, 00:02
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyskbullBarrabas
Nu har han lagt upp en bild på FB med sina stackars söner på en restaurang i Vaxholm, med bildtexten: Testosteronkväll
Vad fan menar han? Extremt pervers kommentar.
Han har även fotat sina doftljus… De har han alltid med sig på sina resor och turnéer skriver han. Sjuk sak att berätta om. Har han någonsin varit på turné ens? Med Carola kanske? Man kan även köpa doftljus utanför Stockholm…
Citera
2024-08-11, 01:15
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Han har även fotat sina doftljus… De har han alltid med sig på sina resor och turnéer skriver han. Sjuk sak att berätta om. Har han någonsin varit på turné ens? Med Carola kanske? Man kan även köpa doftljus utanför Stockholm…
Verkligen. Runars "testosteronkväll" med sina unga söner framstår som både förvirrat och perverst. Den desperata betoningen på Runars manlighet, tillsammans med att Runar delar bilder på sina doftljus, förstärker intrycket av en bi- eller identitetskris. Kombinationen av barn och dessa aspekter skapar en lite oroande situation.

Det är för tidigt att säga, men vi kan komma att bevittna fler bisarra beteenden framöver. När man ser Runar i en nedåtgående spiral, med åldrande, miljonskulder, depression, juridiska problem och social isolering, kan som sagt innebära:

- Social och ekonomisk isolering, ekonomisk ruin och hemlöshet.
- Försämrad psykisk och fysisk hälsa på grund av stress och brist på vård.
- Fler juridiska problem och ökade kostnader.
- Förlorad status och en symbol för misslyckande.
- Slutlig kollaps, där Runar försvinner från offentligheten, lever anonymt, eller kanske blir inlåst och bortglömd.
Senast redigerad av becko 2024-08-11 kl. 01:18.
Citera
2024-08-11, 01:59
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Jag ser fram emot rättegången som borde starta nu snart. Förresten, minns ni Runes kontoutdrag från förra sommaren då han brände de 70000 kronorna som de lurat till sig? Kan någon minnas någon post/utgift som påminde om en hyra? Hyran är ju det första man ska betala brukar man säga
Jag tror han bodde gratis i kompisen Anders sommarstuga när det hände. Var och hur han bor nu är en gåta. Sönerna har ju klagat att han bor i en etta. Men det är ändå hyra som ska betalas.
Citera
2024-08-11, 11:02
Medlem
Patetiska Rånar-Rune!!! Bekräftelse-KÅT deluxe - Har ni det bra pojkar på båten? Är ni mätta pojkar? Rånar-Rune har grava tal-SVÅRIGHETER Och pojkarna tycker bara att idioten till pappa är pinsam!! Tänk vad de stackars pojkarna måste utstå med att bo på en sunkig båt med en massa doftljus OCH en psykopat till farsa som leker miljonär
Citera
2024-08-11, 12:00
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ha ha inte om man är psykopat narcissist, då försöker man blåsa folk så mycket man kan så länge man inte riskerar konsekvenser.
Han har miljoner i skuld så lite hyror är inget att bry sig om.
Citera
2024-08-11, 12:05
Medlem
Gjorde inte sönerna det klart i förhöret att de mest tyckte det var besvärligt att träffa Rune? De har aktiviteter och kompisar som går före att umgås med en kåkfararpappa utan bostad eller bil. Till skillnad från Amadeus verkar de redan i relativt ung ålder genomskådat Fulnar.
Citera
2024-08-11, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Gjorde inte sönerna det klart i förhöret att de mest tyckte det var besvärligt att träffa Rune? De har aktiviteter och kompisar som går före att umgås med en kåkfararpappa utan bostad eller bil. Till skillnad från Amadeus verkar de redan i relativt ung ålder genomskådat Fulnar.

Rånar-Rune lever i sin miljonärsbubbla och inser inte att pojkarna är läskunniga och har tillgång till nätet och KAN ta del av pappans kriminella eskapader. Rånar-Rune kan förbjuda och förmana hur mycket han vill men verkligheten ser annorlunda ut. Om nu pojkarna mot förmodan skulle lyda Rånar-Rune har de massor av kompisar som kan förse dem med information från rättegångarna. Rånar-Rune har inte förstått att barn är jävligt smarta Och Rånar-Rune är bara så jävla DUM
Citera
2024-08-11, 13:43
Medlem
Flenzenstocks avatar
[quote=becko|89169731]
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Hoppas verkligen att Runar inte lever ett U-liv, där han står på gatan och folk betalar småpengar för att höra honom tala, eller där människor skryter om att de fått honom att utföra sexuella tjänster. Det skulle vara tragiskt om det tar honom 15 år att få sitt första riktiga gig.
Säljer han sexuella tjänster? Jag skulle absolut ha handlat. Jag skulle betala honnom för att suga av en stor tjur.
Citera
2024-08-11, 14:17
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flenzenstock
Säljer han sexuella tjänster? Jag skulle absolut ha handlat. Jag skulle betala honnom för att suga av en stor tjur.
Runar säljer nog inte sexuella tjänster, men när man ser på hans situation kan man inte låta bli att tänka på andra socialfall som vägrar samarbeta med arbetslöshetskassan och socialen.

Ett värsta fall-scenario för Runar kanske kan likna det som hände med Laila K, fast på Runars vis, där folk som såg henne bad henne rappa på gatan för 20 kronor för att klara sig. Under den perioden spekulerades det i hennes tråd om vem som eventuellt hade köpt sexuella tjänster av henne. Vi hoppas att Runar inte sjunker så lågt, men hans nuvarande väg är oroande.
Senast redigerad av becko 2024-08-11 kl. 14:21.
Citera
2024-08-11, 18:54
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ja man kan inte låta bli att känna att vi matas med en massa desinformation från Runar själv, nästan ingen fakta eller verkliga insikter i vad som faktiskt händer. Det känns som om vi vet mycket lite trots alla Runars inlägg. Teoretiskt sett skulle Runar fortfarande kunna gömma sig i en toalett, läsa Bibeln och vara rädd för folk som han tror gömmer sig i buskarna.

Är det någon som har riktig, konkret information om vad som egentligen pågår? Rättegången, hyran?

Vi är vilseledda i mörker, och jag kan inte släppa tanken på att hans situation kanske är mycket allvarligare än vi tror. Om någon vet något, vore det verkligen uppskattat om ni kunde dela det.

Jag är uppriktigt orolig för honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in