2024-08-10, 21:18
Avstängd
(efter Håkan Hellström) men framtiden tillhör Benji!

Sålde ut stadion igår!! över 32 000 biljetter. Veronica Maggio har tidigare spelat på stadion men då inför bara 20 000!

Benji är störst i Sverige av alla aktuella artister ikväll spelade han på way out west och man kan nog säga att han är störst där med

Vad tycker ni om Benji?

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/7375yW/benjamin-ingrosso-pa-stockholms-stadion-overkligt

https://www.expressen.se/noje/recensioner/benjamin-ingrosso-fangar-precis-alla-och-gor-allt-till-sitt/

"Benjamin Ingrosso fångar precis alla och gör allt till sitt"
Senast redigerad av Quandmeme 2024-08-10 kl. 21:21.
Citera
2024-08-10, 21:19
Avstängd
Håkan Hellström har 135 000 följare på insta
Benji har 823 000 LOL

Så jävla stor
Citera
2024-08-10, 21:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
(efter Håkan Hellström) men framtiden tillhör Benji!

Sålde ut stadion igår!! över 32 000 biljetter. Veronica Maggio har tidigare spelat på stadion men då inför bara 20 000!

Benji är störst i Sverige av alla aktuella artister ikväll spelade han på way out west och man kan nog säga att han är störst där med

Vad tycker ni om Benji?

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/7375yW/benjamin-ingrosso-pa-stockholms-stadion-overkligt

https://www.expressen.se/noje/recensioner/benjamin-ingrosso-fangar-precis-alla-och-gor-allt-till-sitt/

"Benjamin Ingrosso fångar precis alla och gör allt till sitt"

Jag tycker illa om honom. Han var säkert ett fult barn när han var liten, svårt att tro på att Ingrosso är pappa till den motbjudande fula ankungen.
Citera
2024-08-10, 21:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Jag tycker illa om honom. Han var säkert ett fult barn när han var liten, svårt att tro på att Ingrosso är pappa till den motbjudande fula ankungen.

Mjo man måste ju inte gilla honom men han är ju enormt duktig och har stor talang och är kanske sveriges största artist !
Citera
2024-08-10, 21:27
Medlem
Kapten-Kepss avatar
Citat:
Mjo man måste ju inte gilla honom men han är ju enormt duktig och har stor talang och är kanske sveriges största artist !

Vad lägger du i uttrycket "stor artist"?
Bortom att ha många följare på TicToc etc.

Det enda jag hör är att han är bra på att göra sig själv viral. Samma sak kan sägas om "hordea toalettpapper pga Covid"-memes.
Senast redigerad av Kapten-Keps 2024-08-10 kl. 21:30.
Citera
2024-08-10, 21:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten-Keps
Vad lägger du i uttrycket "stor artist"?
Bortom att ha många följare på TicToc etc.

Säljer man ut Stockholm Stadion då är man uppe där med ACDC, Gyllene Tider, Kent och Bruce Springsteen. Man spelar i den allra högsta ligan, inte bara nationellt utan internationellt.
Citera
2024-08-10, 21:30
Medlem
Kapten-Kepss avatar
Citat:
Säljer man ut Stockholm Stadion då är man uppe där med ACDC, Gyllene Tider, Kent och Bruce Springsteen. Man spelar i den allra högsta ligan, inte bara nationellt utan internationellt.

Så du menar att han är mkt välkänd och regelbundet spelar inför stor publik internationellt?
Citera
2024-08-10, 21:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten-Keps
Så du menar att han är mkt välkänd och regelbundet spelar inför stor publik internationellt?

Man måste inte vara stor internationellt för att vara en stor artist (se t ex Håkan Hellström) men Benji har en framgångsrik klubbturne i europa bakom sig: Danmark, Norge, Finland, Spanien, Italien, Tyskland, Frankrike, Nederländerna, England.
Citera
2024-08-10, 21:42
Medlem
dwgs avatar
Inte för mig 😂 Har nog inte lyssnat på nån låt av han
Citera
2024-08-10, 21:49
Medlem
jävligt proffsig är han sen är ju smaken delad , men hur många bra artister har sverige, inte många nu längre.
Citera
2024-08-10, 22:02
Medlem
Han har nog världsrekord i hår på underarmarna, men sjunga kan han inte, hans låtar är ren och skär dynga. Liksom många av svenska artister just nu.
Citera
2024-08-10, 22:06
Medlem
Kapten-Kepss avatar
Citat:
Man måste inte vara stor internationellt för att vara en stor artist (se t ex Håkan Hellström) men Benji har en framgångsrik klubbturne i europa bakom sig: Danmark, Norge, Finland, Spanien, Italien, Tyskland, Frankrike, Nederländerna, England.

Måste säga att jag är förvånad. Ser honom som en lille-putt stöpt i samma form som alla "jag är känd för att min mamma är det"-bebisar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in