Citat:
Ursprungligen postat av
adina
De är live på pappasulle , ska starta om och lägga ut samtalet sa de
Missade vad det handlar om men samtal till skolans huvudman. Har barn hört av sig till F? Har hon uppmanat dem i så fall att prata med sina föräldrar så de kan agera? Lämnar andrahandsinformation ”uppgifter” utan att vilja specificera när, var, hur, vem. De största kritikerna till påstått falska, anonyma anmälningar.
Sen dessa retoriska frågor mitt i allt, mycket typiskt. tex ”Barn ska ju inte bli slagna i skolan, eller hur”