Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Vilken agenda har du? Att vara den "tålmodige" och "behärskade" som på ett utstuderat sätt medvetet retar gallfeber på folk i tråden? Vi vet att det behövs mer information, du behöver inte krysta livmodern ur dig mer om det.
God morgon Ugglan!
Du har alla möjligheter att helt enkelt bara ignorera mina inlägg. I diskussioner och debatter är det ofta den bästa taktiken.
När jag tittar bakåt i diskussionerna kan jag se att det bara är du och IB som förlöjligar mina synpunkter och betraktar dem som värdelösa.
En del andra medlemmar i tråden, tycker säkert heller inte om dem, men väljer att ignorera. Samtidigt finns det de som faktiskt håller med mig i mina uppfattningar.
Du håller med mig om att det behövs ny information. Fint. Det kan finnas läsare (ej aktivt deltagande med inlägg) av tråden, vilka tillkommit på senare tid. Någon av dessa kanske har intressanta synpunkter, men upplever tråden som oseriös med ständiga personangrepp, vilka är föranledda av att trådmedlemmar inte respekterar varandras åsikter.
Ganska nyligen uttryckte Spider Rico en förhoppning om ett diskussionsklimat fritt från personangrepp och okvädningsord. Jag stödjer hen i den uppfattningen.
Med önskan om att du får en trevlig helg!