2024-08-08, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Den där äckliga lilla jäveln, ja! Han som pratade om hur farlig han ser ut. Han är ju en lilleputt vars största önskan är att se farlig ut. Det gör han inte, däremot är han farlig för barn. #245

Och den här grejen "det räcker att prata med anhöriga". Vilka anhöriga då? Om gäddan har en partner (gift/sambo) och kanske till och med har hemmavarande barn så är det självklart att de ska prata med partnern. Det är befogat att prata med en ex-partner också om de har gemensamma minderåriga barn.

I de två senaste fallen är det dock ensamstående gubbgäddor men det finns folk som tycker att det räcker med att prata med anhöriga. Deras vuxna barn? Eventuella syskon? Jag fattar inte alls hur de som uttrycker sånt resonerar. Lite intressant i podden ang. Mats-Elvis #451. Sara säger att de pratade med hans gode man - en gubbe på 80+ som har noll koll på sociala medier och han verkade knappt förstå/bry sig öht. Svår situation!

På tal om det så noterar jag att även #460 har särskild postadress. Lite underligt, han borde kunna sköta sin egen post kan man tycka.

#460 De som skriver att anhöriga borde sköta snacket underskattar hur svåra den typen av samtal är. Man kan knappast gå på som Dumpen gör och mest fördöma och småskälla, utan det bör ju isf ha en mer seriös karaktär och hur många söner och döttrar klarar det? Alla har dessutom inte en bra relation till vederbörande och då blir det ännu svårare att ta upp känsliga ämnen.
Citera
2024-08-08, 11:05
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ok, kanske godmanskap då?

Det brukar ju vara så att man har en ekonomisk förvaltare (god man) när man har en c/o-adress. Det finns ju vissa undantag så klart. Jag tycker dock att det är skumt att #460 skulle ha en god man? Han verkar ju leva ett vanligt liv, har synts mycket i media med anledning av både sitt yrke och en sportutövning där han varit framstående, äger flera bilar han uppenbarligen kan och får framföra osv.
Citera
2024-08-08, 11:14
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#460 De som skriver att anhöriga borde sköta snacket underskattar hur svåra den typen av samtal är. Man kan knappast gå på som Dumpen gör och mest fördöma och småskälla, utan det bör ju isf ha en mer seriös karaktär och hur många söner och döttrar klarar det? Alla har dessutom inte en bra relation till vederbörande och då blir det ännu svårare att ta upp känsliga ämnen.

Ja, och dessutom - vad de ska de anhöriga göra? Det är ju skillnad på en sån som Groomingautomaten #329. Han bor hemma (gjorde åtminstone då) och var tidigare dömd. Hans föräldrar var i allra högsta grad medvetna om problemet och verkade göra sitt bästa men man kan inte hålla koll på en vuxen son 24/7. Han hade dessutom gått i särskola tror jag. Då ska man så klart prata med anhöriga. Men annars? Nej, jag tycker inte det.

Jag var inne på det igår (tror jag?). Dumpen vet ju ens inte vilken relation en gädda har till föräldrar, barn och syskon. De kanske knappt ens pratar med varandra och oavsett om har de en bra relation eller inte så är det bra jävla fult att lämpa över det ansvaret på anhöriga. Jag fattar verkligen inte hur en del människor tänker. Svar: inte alls.
Citera
2024-08-08, 12:46
Medlem
SaltKrabbans avatar
Den här är gammal - men vet någon något om "Tampong-Anders"? Ett riktigt äckel! Har sökt utan framgång. Han har inget nummer men finns på sida #60 på Dumpen (i Hall of Shame).
Han borde vid det här laget vara frisläppt, trots allt han gjort. Men han kanske har tagit den enkla vägen ner i helvetet?
Skulle vara intressant att veta var han bosatt sig någonstans, så man kan vara på sin vakt om det är nära en annan.
Senast redigerad av SaltKrabban 2024-08-08 kl. 12:49.
Citera
2024-08-08, 13:05
Medlem
stickan888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenny X
Är hans profil borttagen?

Nej, han finns kvar. Nu 397 vänner.
428 vänner, från början.
Senast redigerad av stickan888 2024-08-08 kl. 13:12.
Citera
2024-08-08, 13:31
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltKrabban
Den här är gammal - men vet någon något om "Tampong-Anders"? Ett riktigt äckel! Har sökt utan framgång. Han har inget nummer men finns på sida #60 på Dumpen (i Hall of Shame).
Han borde vid det här laget vara frisläppt, trots allt han gjort. Men han kanske har tagit den enkla vägen ner i helvetet?
Skulle vara intressant att veta var han bosatt sig någonstans, så man kan vara på sin vakt om det är nära en annan.

har vi id på honom?
Citera
2024-08-08, 18:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SaltKrabban

Vilket äckel! Har du rebus på #60?
Citera
2024-08-08, 21:05
Avslutad
Ny gädda! #461 Göteborg

https://dumpen.se/2024/08/08/nackros-hasse-napp-461-goteborg/
Citera
2024-08-08, 21:20
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Ny gädda! #461 Göteborg

Ännu ett patetiskt jävla fetto i Göteborg. Man blir så trött... Det enda roliga med honom är att han stavar så illa. Jag kan inte låta bli att skratta hejdlöst åt "Nekrosdammen". 😂
Citera
2024-08-08, 21:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Ny gädda! #461 Göteborg

Sarre å Putte alltså.. står bara å ställer skitdåliga orelevanta frågor om och om igen.. vad förväntar dom sig för framsteg i konversationen?
Citera
2024-08-08, 21:28
Medlem
MudOvens avatar
Vad är detta för sorglig fettsäck ha ha

Näckrosdammen av alla ställen, jag har krökat där en gång i min ungdom och jag kan ju säga att ha sex i en buske där inte låter som en höjdare med tanke på att buskarna där är marinerade i piss/skit/skräp.

Men tiderna kan ju ha ändrats för det är ca 20 år sen jag var där.

Citera
2024-08-08, 21:36
Medlem
PROLIFICs avatar
Jag orkar inte! "Nekros"dammen. Ja, vilken vandrande jävla celldöd till människa han är. Av andra mess att döma verkar han inte vara dyslektiker men det är ändå vid "Nekros"dammen han vill träffa ett barn.

Han ligger och flexar skrevet på ett nakenbad och skickar lite heta sommarbilder på snoppen.

Och han är 40 min sen och har dessutom åsikter om barnets klädsel. Återigen; översätt det här på en vuxen relation. En Tinderdate - den ena är 40 min sen till träffen och har dessutom åsikter om vad den andra har på sig och vill att vederbörande går hem och byter om. Wtf? Är det nån som tror att det skulle bli nån träff?

Vad är det för jävla fel på de här idioterna? Förutom det uppenbara - att de vill våldta barn.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in