2024-08-08, 17:49
Avslutad
Säga vad man vill och tycka och analysera hur mycket man vill men i grund och botten handlar det om ruttna föräldrar dessa barn har. Skaffar barn men noll intresse eller möjlighet att ta hand om dom.
Citera
2024-08-08, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
R tog fram påsen i klippet och la den ovanför E's huvud.
Hon har inte någon påse över huvudet (åtminstone inte i det klippet, och bilderna verkar vara ifrån det).

Jag tror att det kan uppfattas som att hon har det för att någon satt den svarta fyrkanten över hennes ansikte på bilden, och att man bara ser mun/haka som är tejpat.

Såg stillbilder någon delat igår? Det var grå påse
Citera
2024-08-08, 17:59
Medlem
Citat:
Jag tror att om du ringer så kommer du att få prata med en förhörsledare eller nått, och den kommer ju lyssna på allt du har att säga.

Du kan faktiskt sitta med information som de inte har ännu.
förstår, men som sagt så vet ja inte direkt vad det är jag ska säga. allt jag vet har jag skrivit här, och skulle gärna hoppa att göra det av flera anledningar.
Citera
2024-08-08, 18:01
Medlem
K.Blomkvists avatar
Jag har gått igenom en del bilder nu.

https://gofile.io/d/JHj6rV

Det ser ut som två knivar är igång.
En lång och en kort.

En kniv i vänster hand och den andra i höger hand.

Bild 2024-08-07_153326.jpg är väldigt nära halsen dessutom.

Rätta mig gärna om jag har fel.
Senast redigerad av K.Blomkvist 2024-08-08 kl. 18:06.
Citera
2024-08-08, 18:20
Medlem
Citat:
Jag förstår dig.
skulle det vara intressant om jag skrev ner exakt vad jag och gakon snacka om, har nämnligen video på en del av det, tex så kan ni få ta del av EXAKT hur han förklarar att emilia är monstret här.
Citera
2024-08-08, 18:25
Medlem
hm....typiskt...det är sådär ser ut barn och unga som uppfostras enbart av statliga och kommunala anställda som stjäl dem från föräldrar hemifrån, enligt barnkidnapplag LVU, på Sis och HVB, kommunala fosterfmailjer(s.k. "familjehem"). Ingen nyhet och inte förvånat. En historia bland fl.andra. Sen alla de kommunanställda som har skött om barnen dåligt och orsakar sådana här historien, går ut och skapar ett ställe för att lägga blommor och hålla tal.
Citera
2024-08-08, 18:30
Medlem
i.doserings avatar
Citat:
Tack för att du berättar

Och jag går duktigt till början av tråden och ser om det finns någon sammanfattning från de senaste dagarna. 😉
De senaste inläggen jag har läst nu = folk skäller verkligen mycket på varandra här på fb. Varför liksom? Tycker man någon är ett stolpskott kan man väl bara ignorera.
Nåväl, till sammanfattningen! 🫣
Citera
2024-08-08, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
Det jag menade var att samhället misslyckats då man tillåter de här människorna bete sig som de gör utan konsekvenser. Det är alldeles för lamt.

De alla är uppfostrade av statliga och kommunala anställda på Sis hem, fosterhem och HVB. dvs de är tvångsomhöndertagna av föräldrar, så föräldrarna fick inte ens träffa sina barn, därför deras pappor och mammor är riktiga statliga feminister som uppfostrar banren på detta sättet. Att man blir missbrukare eller psykiskt sjuk, efter att ens barn är stulna, är inget konstigt. Föreställ dig bara dina föärldrar, vad de skulle ha blivit om du skulle ha blivit kidnappar från dem livet ut och inspärrad hos stalens psykopater som torterar dig och gör till en missbrukare och psykopat. Vilken förälder som helst lider som i ett helvete av detta och kan nte endast blir missburkare och psykiskt sjuk, deprimerat men också få cancer av stress och dö eller begå självmord.Finns inget vätte än att få egna barn kidnappade och torterade.
Citera
2024-08-08, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.Blomkvist
Jag har gått igenom en del bilder nu.

https://gofile.io/d/JHj6rV

Det ser ut som två knivar är igång.
En lång och en kort.

En kniv i vänster hand och den andra i höger hand.

Bild 2024-08-07_153326.jpg är väldigt nära halsen dessutom.

Rätta mig gärna om jag har fel.

Jag ser också minst två knivar och de är hela tiden nära halsen och hennes kropp. Jag tror på riktigt de vill döda henne där hon ligger, uppklädd för en kväll med sina fake friends. Det är lite för mycket fokus på knivarna och tejpen jämfört med annat typ av förnedringsvåld de kunde ha genomfört. Det är inte som att de inte vill döda henne, om det nu gör någon skillnad juridiskt.
Citera
2024-08-08, 18:39
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aspect1738
skulle det vara intressant om jag skrev ner exakt vad jag och gakon snacka om, har nämnligen video på en del av det, tex så kan ni få ta del av EXAKT hur han förklarar att emilia är monstret här.

Om du orkar, så ja.
Tror jag nog fler än jag vill få sig en uppfattning om gakons roll i det hela.
Citera
2024-08-08, 18:45
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.dosering
Och jag går duktigt till början av tråden och ser om det finns någon sammanfattning från de senaste dagarna. 😉
De senaste inläggen jag har läst nu = folk skäller verkligen mycket på varandra här på fb. Varför liksom? Tycker man någon är ett stolpskott kan man väl bara ignorera.
Nåväl, till sammanfattningen! 🫣

Aspect kom med info idag så att det kanske finns klarhet i vem R.R är på listan.

Kan vara M's ex. Som kallar sig roddyricch488 på TT.
Citera
2024-08-08, 18:54
Medlem
i.doserings avatar
Citat:
Aspect kom med info idag så att det kanske finns klarhet i vem R.R är på listan.

Kan vara M's ex. Som kallar sig roddyricch488 på TT.

Tack!! Fanns inte mycket till sammanfattning. Är ju enklare följa dina inlägg. 😎 Ska läsa ikapp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in