2024-08-08, 15:19
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PartyOlof
Kan vi va lite schyssta mot aspect här. Han kommer faktiskt med en hel del info och kan nog skaffa mer. Sen om han inte skriver grammatiskt rätt eller har andra åsikter är inget att börja hetsa sig över. Han har erkänt att han är yngre. Give him a break.

Bra jobbat killen. Tack för din info!

Tror du inte att du kan fixa screens från deras geuppchatt?

Håller med dig.

Och hon/han(?) Har även börjat skriva mer lättförståeligt efter några tillsägelser/tips/råd från deltagare här inne.

Aspect har gett oss mycket ny info sen igår när kontot skapades.

Vi kanske t.o.m fått klarhet i vem den R.R var från listan på namnen från mördar-chatten/inblandade som jag lade upp för någon dag sedan.
Senast redigerad av MagicaDHex 2024-08-08 kl. 15:33.
Citera
2024-08-08, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaudJerker
Emilias mamma la upp detta idag. Tycker ordvalet i slutet är opassande. Mm jag är kanske gammaldags.

https://i.postimg.cc/jqGST5V5/Screenshot-20240808-140931-Instagram.jpg
Ja du är gammaldags och känslig som överanalyserar ett inlägg. Alla uttrycker sig på olika sätt
Citera
2024-08-08, 15:21
Medlem
Citat:
Emilias mamma la upp detta idag. Tycker ordvalet i slutet är opassande. Mm jag är kanske gammaldags.

Tycker att hon är ursäktad att skriva precis vad hon vill utan att nån ska behöva kommentera det.
Citera
2024-08-08, 15:23
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aspect1738
då hade han redan sett vi e på spåret.

Sant, men försök att vara lite försiktig ändå.
Man vet inte vem som sitter och skriver här inne, finns ju ett par nyskapade konton som hoppat in här också.
Det är bara av ren omtanke så att du själv inte hamnar i en utsatt position.
Citera
2024-08-08, 15:26
Medlem
Förstår inte riktigt vad ”M” menar i konversationen.
”I man filma I allt”
Kan någon förklara??!!
Citera
2024-08-08, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Sant, men försök att vara lite försiktig ändå.
Man vet inte vem som sitter och skriver här inne, finns ju ett par nyskapade konton som hoppat in här också.
Det är bara av ren omtanke så att du själv inte hamnar i en utsatt position.
okej, förstår. Kan du skicka listan igen? och om jag får fråga hur har ni fått fram den? är det polisen som gått ut med den eller något sånt
Citera
2024-08-08, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PartyOlof
Kan vi va lite schyssta mot aspect här. Han kommer faktiskt med en hel del info och kan nog skaffa mer. Sen om han inte skriver grammatiskt rätt eller har andra åsikter är inget att börja hetsa sig över. Han har erkänt att han är yngre. Give him a break.

Bra jobbat killen. Tack för din info!

Tror du inte att du kan fixa screens från deras geuppchatt?

Jag håller med dig här.
Då jag själv har mycket kontakt med yngre både i jobb och privat så tycker jag inte att det är svårt att förstå vad han/hon försöker få fram. (Även om jag inte håller med om allt.)
Är alltså van med språket, uttryck, ordval osv, men även hur tankegångarna går bland unga.
Kommer dock in sent i tråden när diskussionerna oftast är över så hinner inte försöka förtydliga eller fråga om aspect har menat på det sätt jag uppfattat det som.

Ingen kan iaf ta ifrån aspect det intressanta/viktiga han/hon bidragit med efter att det stått stilla med informationen några dagar.
Tacksam info för att kunna komma vidare i spekulationerna och diskussionerna. 🙏🏼

Men vi bör alla ha i åtanke, att även informationen som kommer från någon som haft direktkontakt med mgm, inte behöver stämma till 100%.
Dels så har viskleken ganska stor effekt på ändringar(jag har pratat med någon som pratade med mgm direkt efter=informationen går i flera led och kan vridas något vid varje led, speciellt om den här någon står på mgm's sida), likväl som att mgm kanske inte talat 100% sanningen till den hon pratat med.
Citera
2024-08-08, 15:28
Moderator
Maviels avatar
På förekommen anledning. Sök i tråden om ni letar efter något. Fyll inte upp tråden med smilies, instämmer, tumme upp, bild på fanskapet!

Det finns en hel del matnyttiga länkar i trådstarten där ni troligen hittar allt ni letar efter.

/Mod
Citera
2024-08-08, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhopp79
Förstår inte riktigt vad ”M” menar i konversationen.
”I man filma I allt”
Kan någon förklara??!!
finns video på det mesta sen kan hon också mena att det finns video på när hon dör dör, alltså blir huggen i halsen eller något sådant. Änsålänge vet vi inte eftersom ingen har lyckats få fram den videon om den nu finns.
Citera
2024-08-08, 15:29
Medlem
GammalTantSkanes avatar
Citat:

Hon uttrycker sig från hjärtat ❤️
Citera
2024-08-08, 15:30
Medlem
Såg att E’s mamma skrivit följande på Instagram ”o ja fria dem alla så vi kan få leka med dem. 5 av 8 hittade.”
Citera
2024-08-08, 15:32
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aspect1738
okej, förstår. Kan du skicka listan igen? och om jag får fråga hur har ni fått fram den? är det polisen som gått ut med den eller något sånt

Kort förklarat:
BO's kusin skickade den till mig i en kommentar här inne.

Detta är exakt som kusinen skrev namnen:

M*alek
Raf
Sohei*la
Phi**ipa
Kaj*sa
Sund*
Nel*y
Och nån RR
Ma*a
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera