2024-08-08, 15:10
Medlem
Kan vi va lite schyssta mot aspect här. Han kommer faktiskt med en hel del info och kan nog skaffa mer. Sen om han inte skriver grammatiskt rätt eller har andra åsikter är inget att börja hetsa sig över. Han har erkänt att han är yngre. Give him a break.

Bra jobbat killen. Tack för din info!

Tror du inte att du kan fixa screens från deras geuppchatt?

Citat:
Ursprungligen postat av aspect1738
haha asså va? tror du att alla som går och rånar har en pistol eller bara nävar eller? flesta rånen är 100% med kniv?
Citera
2024-08-08, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mcbiker
Det kan vara så, ska bli jäkligt intressant att läsa fuppen, om man kan få ut nåt av den.

Jag hoppas att så mycket som möjligt blir offentligt.
Ett såhär grymt tillvägagångssätt av så unga personer får bara inte mörkas eller tystas ned.
Citera
2024-08-08, 15:11
Medlem
Citat:
haha asså va? tror du att alla som går och rånar har en pistol eller bara nävar eller? flesta rånen är 100% med kniv?

Ja asså det är nog en helt annan diskussion. Det jag försöker komma fram till är att i detta fall är mer än en ”olyckshändelse”. M och R har visat att de inte bryr sig om konsekvenserna. De går in i situationen med både silvertejp och kniv och utifrån det som sägs mellan de så detta mer än ett hot, E förstod att de vill mörda henne.
Citera
2024-08-08, 15:11
Medlem
Ursprungligen postat av IngridBe
Utvisning? Vilket land vill ha dem och vad händer där? Gå fritt och klara sig själv? Gör inget om de mördar någon, bara inte i Sverige och bara du inte betalar?

Citat:
Ursprungligen postat av Celibat
Wow 🤣
Det va precis det jag sa.

Nej du sa inte vilket land.
Citera
2024-08-08, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PartyOlof
Kan vi va lite schyssta mot aspect här. Han kommer faktiskt med en hel del info och kan nog skaffa mer. Sen om han inte skriver grammatiskt rätt eller har andra åsikter är inget att börja hetsa sig över. Han har erkänt att han är yngre. Give him a break.

Bra jobbat killen. Tack för din info!

Tror du inte att du kan fixa screens från deras geuppchatt?
tack! jag känner inte någon av dessa men min vän har skrivit med han hära abdi som kan vara "r.r" så jag skulle kunna försöka få honom och skriva t han igen. Kanske få ut lite mer information eller resten av insta chatten, skulle nog varit intressant.
Citera
2024-08-08, 15:13
Medlem
I 02.01 klippet så sliter E händerna loss vid 01.03 där uppstår nåt tumult efter de. Man hör tydligt hur hon lyckas slita upp tejpningen??? Är det kanske där första hugget kommer med?
Citera
2024-08-08, 15:13
Medlem
Emilias mamma la upp detta idag. Tycker ordvalet i slutet är opassande. Mm jag är kanske gammaldags.

https://i.postimg.cc/jqGST5V5/Screenshot-20240808-140931-Instagram.jpg
Citera
2024-08-08, 15:14
Medlem
Citat:
tack! jag känner inte någon av dessa men min vän har skrivit med han hära abdi som kan vara "r.r" så jag skulle kunna försöka få honom och skriva t han igen. Kanske få ut lite mer information eller resten av insta chatten, skulle nog varit intressant.
Är det verkligen så bra att skriva detta så öppet ifall han själv är inne här och läser?
Citera
2024-08-08, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaudJerker
Emilias mamma la upp detta idag. Tycker ordvalet i slutet är opassande. Mm jag är kanske gammaldags.

hon är en gammal tonåring.
Citera
2024-08-08, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaudJerker

Jag vill också gå kattig in i döden om jag måste.
Citera
2024-08-08, 15:15
Medlem
Jag skrev fel. 0133 klippet verkar vara det första där de precis fått ner henne och lyckats tejpa munnen. Sen kommer 02.01 klippet. Där lyckas hon slita sig loss med händerna och där uppstår tumult och blir mer hotfullt.

Citat:
Ursprungligen postat av PartyOlof
Någon som vill prata om klippen????
Citera
2024-08-08, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atinySetare
Är det verkligen så bra att skriva detta så öppet ifall han själv är inne här och läser?
då hade han redan sett vi e på spåret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in