Citat:
Ursprungligen postat av
Saga23
Du är bara korkad nu, jag har skrivit vad SBK själva sagt i telefon till mig på flertal frågor. Sen att du vägrar ta till dig det är ditt problem. Jag har lång erfarenhet av hundar, jag har varit i processen själv att utbilda men framförallt har jag kollat upp alla fakta jag skriver och assitanshundsansvarig Lena L på SBK informerat mig, det står på hH sida att de inte vet om en valp kommer vara lämplig förän den är minst 1 och genomgått alla tester först då kan de matcha en hund åt dig eftersom du säger detta kan du ge konkret dokumentation på hur lång tid de tagit, datum när planerandet av att köpa en hund, vilka uppfödare familjen kollade med, vilket datum köpekontraktet skrevs hos HH på Essie. Motbevisa mig!
Du har fortfarande inte förstått process man går igenom. Så nej, någon sådan erfarenhet som du försöker ge sken av att du har, det har du bevisligen inte. Du har ju helt uppenbart inte ens läst informationen på Hundhjälpens hemsida. Också där framgår att det är först en bra bit in i processen och först efter att man har skrivit ett avtal, som man ens
börjar leta efter en lämplig hund.
Jag har förklarat detta flera gånger redan i tråden, och det finns klar och tydligt information om processen på internet, både hos Hundhjälpens hemsida och hos SBK. Ändå fattar du inte
Du var motbevisad redan innan du skrev ditt inlägg ovan, du fattar det bara inte själv.