2024-08-08, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalTantSkane
De hade valt en annan plats för att mörda henne. Finns gott om dolda platser bakom tågspåren.

Vet inte för jag har aldrig varit där.
Huvor, handskar, kniv och tejp. Plus at dom har gjort sig av med väskor och kniv/ar.
Varför lägga ner tid på att snatta kniv och tejp och riskera att åka dit för snattning oxå.

Jag kan inte svära på att det är som du säger, men jag tycker det lutar åt något annat pga deras beteenden.
Citera
2024-08-08, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Ok så gatugrabb_nya (från TT) är samma g akon 06 från IG /TT som skrev: [ Free M, Free R, Free SoSo]
Stämmer det nu?

Han som la upp en "liten del av en chatt" som han påstår att han fått från M's tillsynes nya IG konto.

Varför skickade han inte hela konversationen som han hade med M efter mordet?

Och om du nu har kontakt med honom, så borde det vara lätt för dig att fråga om skärmdumpar av vad som skrevs både innan och efter den delen som postats.

Saker blir tagna ur kontext när man enbart ser några meningar från en längre konversation.
för det första så har jag ingen aning om varför dedär skulle vara han här g akon 06? om du menar att dom har samma bild så är de väll för att bilden som g akon dkicka till mig spridits eller inte e hans? för det andra så är de inget nytt ig konto, du kan gå och se att de e hennes riktiga konto och för de tredje har jag inte kontakt med han längre men om du vill ha hans snap så kan du få den och försöka lösa dehär 😱😱😱
Citera
Medlem
GammalTantSkanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mcbiker
Vet inte för jag har aldrig varit där.
Huvor, handskar, kniv och tejp. Plus at dom har gjort sig av med väskor och kniv/ar.
Varför lägga ner tid på att snatta kniv och tejp och riskera att åka dit för snattning oxå.

Jag kan inte svära på att det är som du säger, men jag tycker det lutar åt något annat pga deras beteenden.

Ingen här vet ännu, vi bara antar 😊

Har bott i staden i många år så känner väl till området. Finns buskage bakom samt andra områden där man ostört kunnat dumpa kroppen i havet om mord var ursprungsplanen.
Citera
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aspect1738
vad har jag fått från gatugrabb?

Trodde det var "gatugrabb" som du syftade på från TT som var bland de första att lägga ut skärmdumpen från M's konversation med någon där hon (M)skrev något i stil med att horbarnet (R?) började såga av halsen på henne(BO).

Alltså sorry, men du skriver jävligt slarvigt och det är inte lätt att hänga med i "ditt han/dom/han hära/den dära". Samtidigt drar du in Lagopussy och andra från denna tråden hit och dit i samma meningar.
Senast redigerad av MagicaDHex 2024-08-08 kl. 13:10.
Citera
2024-08-08, 13:09
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalTantSkane
Vi talar inte om några högintelligenta GM här.

Aldrig påstått att de skulle vara det, snarare tvärtom.
Citera
2024-08-08, 13:13
Medlem
nova68s avatar
Citat:
du förstår väll att hon inte dör på någon sekund? Hon ligger där o gurglar de inte som att hon dör direkt tar ändå ett litet tag men de går fortfarande snabbt. Du kan överleva rätt mycket längre om de hade varit andra omständigheter.

Nej hon dör inte direkt av första skadan, så MGMs hugger henne därför flera gånger.
Sen samlar dom ihop Es grejor, allt hon har på sig + sina masker handskar & mordvapnen?
MGMs tar sig sedan därifrån och slänger bevisen i hamnen för att dölja sitt brott.
Gruppchatten fortsätter sen även EFTER mordet, så olyckshändelse….. mjaaa.
Ringde dom ambulans kunde E ha överlevt, men det var inte MGMs första tanke.
Nej hon avlivades som en skadad hund, fy helvete så sjukt att ens kunna tänka så.
Citera
2024-08-08, 13:15
Medlem
Citat:
Trodde det var "gatugrabb" som du syftade på från TT som var bland de första att lägga ut skärmdumpen från M's konversation med någon där hon (M)skrev något i stil med att horbarnet (R?) började såga av halsen på henne(BO).

Alltså sorry, men du skriver jävligt slarvigt och det är inte lätt att hänga med i "ditt han/dom/han hära/den dära". Samtidigt drar du in Lagopussy och andra från denna tråden hit och dit i samma meningar.
hur kan du koppla att jag fick de från gatugrabb när jag sitter ocy snackar om en annan kille, är de inte mer logiskt att jag fick dom av han jag snackar om än något random konto ja inte ens hade någon aning om som DU hittat inte jag? snälla asså va
Citera
2024-08-08, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nova68
Nej hon dör inte direkt av första skadan, så MGMs hugger henne därför flera gånger.
Sen samlar dom ihop Es grejor, allt hon har på sig + sina masker handskar & mordvapnen?
MGMs tar sig sedan därifrån och slänger bevisen i hamnen för att dölja sitt brott.
Gruppchatten fortsätter sen även EFTER mordet, så olyckshändelse….. mjaaa.
Ringde dom ambulans kunde E ha överlevt, men det var inte MGMs första tanke.
Nej hon avlivades som en skadad hund, fy helvete så sjukt att ens kunna tänka så.
gått igenom vad jag tycker och tänker en miljon gånger om dehär snälla
Citera
2024-08-08, 13:18
Medlem
GammalTantSkanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jultomten7
Var det en neger som dödade henne ?? Bild på fanskapet

En zigenare och en arab. Finns bilder tidigare i tråden. Ev fler GM.
Citera
2024-08-08, 13:19
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
hur kan du koppla att jag fick de från gatugrabb när jag sitter ocy snackar om en annan kille, är de inte mer logiskt att jag fick dom av han jag snackar om än något random konto ja inte ens hade någon aning om som DU hittat inte jag? snälla asså va

Åter igen:

Kan du åtminstone försöka lite att skriva med mer tydlighet.
Ditt språkbruk är stundtals katastrofalt, blir svårt att ens försöka få ett sammanhang i det du skriver kors och tvärs.

Gör dig själv en tjänst och klicka på ditt eget namn och läs igenom allt du skrivit sen du hoppade in i tråden igår.
Senast redigerad av MagicaDHex 2024-08-08 kl. 13:21.
Citera
2024-08-08, 13:22
Medlem
Citat:
Åter igen:

Kan du åtminstone försöka lite att skriva med mer tydlighet.
Ditt språkbruk är stundtals katastrofalt, blir svårt att ens försöka få ett sammanhang i det du skriver kors och tvärs.
är nog lite yngre än va ni alla är här, kanske där det krockar för om jag ska va ärlig tycker jag själv att jag skriver ganska tydligt.
Citera
2024-08-08, 13:25
Medlem
Citat:
gått igenom vad jag tycker och tänker en miljon gånger om dehär snälla

Tips - ta inte åt dig av allt och du behöver inte svara på alla kommentarer. Alla har rätt att ha en ståndpunkt. Finns ingen omröstning eller "slutvinnare" här på forumet. Bara viss fakta (som inte är så mycket eftersom andrahandsinfo inte är fakta) samt tolkningar och personliga åsikter.

ps. jag håller med dig om mycket men inte ordvalet "olyckshändelse" dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in