2024-08-08, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mcbiker
Det var väl inte i första hand polisen jag tänkte på att dom skulle kontakta isf.
Hugg i benet anses väl vara grov misshandel, nu valde dom ju ett mycket gröve brott, mord eller vållande till annans död.
Sen finns det ju andra brott, frihetsberövande, misshandel, hot och psykisk terror you name it.

Men straffet blir väl som en nysning.
För är R lär de bara bli sis igen (som hemma för henne) Och M lär väll ha ett helvete ett tag nu när hone häktad men när allting e klappat och klart så sitter hon väll säkert på sis som också e som hemma för henne. Lär väll få alla möjliga sorters skydd och andra saker från staten också tyvärr…
Citera
2024-08-08, 12:08
Medlem
Dem va tvungna att binda fast henne för att slå henne spotta på henne, förnedra hugga och hota.
Lika försvarslös lilla E va så är dem i detta med, dem kan aldrig försvara eller förneka detta!
Tortyr rent ut sagt.

Hatet bara växer inom mig.
Önskar utvisning! för inte fan vill jag betala skatt för dessa jövla parasiter. Fy fan rent ut sagt.
Citera
2024-08-08, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mollan
Iallafall…så varför tror du de har kniven med sig? En kniv de dessutom har köpt för tillfället ifråga. Tycker att kniven är central här.

Snattat kniv och tejp. Alltså dom har lagt tid på detta.
Citera
2024-08-08, 12:11
Medlem
GammalTantSkanes avatar
Kniv och tejp stals innan.

Tycker det verkar rimligt att syftet var att förnedra och misshandla, inte mörda. Kniv för att skrämma upp stackars E?

Om mord var planerat borde de ej lämnat kroppen synlig?
Citera
2024-08-08, 12:13
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mcbiker
Precis vad jag menade.
Inte att förglömma luftstrupen.

Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Och med det adrenalinpåslaget, puls och tryck, kom hon nog att förblöda på nolltid.

Citat:
Ursprungligen postat av aspect1738
krävs ingen kraft alls, om de nu var så att e råka rycka upp bara lite lite uppåt och kniven är där då går de hål direkt finns inget snack om saken.

Ok, jag förstår..

Men, om nu " det enda" trycket/rycket" nu kunde orsakat hennes död och att hon kunde förblött på nolltid varför fler hugg?
Enligt M i videon så har hon redan huggit henne en gång ( kanske det hugget i låret som det pratats om - som då uppenbart inte träffade en pulsåder, för då hade hon varit död på någon minut).

Var det inte du som sa (kanske någon annan) att GM's sagt att de fortsatte hugga henne till döds så att hon inte skulle lida..? (Hon led väl redan efter hugget i benet).

Får bara inte ihop det ( inte vad du sagt,) men att ett ryck/tryck skulle ha dödat henne och sen att de skulle ha fortsatt att hugga i hennes hals.
Och om så är fallet, varför denna overkill?
Citera
2024-08-08, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Ok, jag förstår..

Men, om nu " det enda" trycket/rycket" nu kunde orsakat hennes död och att hon kunde förblött på nolltid varför fler hugg?
Enligt M i videon så har hon redan huggit henne en gång ( kanske det hugget i låret som det pratats om - som då uppenbart inte träffade en pulsåder, för då hade hon varit död på någon minut).

Var det inte du som sa (kanske någon annan) att GM's sagt att de fortsatte hugga henne till döds så att hon inte skulle lida..? (Hon led väl redan efter hugget i benet).

Får bara inte ihop det ( inte vad du sagt,) men att ett ryck/tryck skulle ha dödat henne och sen att de skulle ha fortsatt att hugga i hennes hals.
Och om så är fallet, varför denna overkill?
du förstår väll att hon inte dör på någon sekund? Hon ligger där o gurglar de inte som att hon dör direkt tar ändå ett litet tag men de går fortfarande snabbt. Du kan överleva rätt mycket längre om de hade varit andra omständigheter.
Citera
2024-08-08, 12:25
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
du förstår väll att hon inte dör på någon sekund? Hon ligger där o gurglar de inte som att hon dör direkt tar ändå ett litet tag men de går fortfarande snabbt. Du kan överleva rätt mycket längre om de hade varit andra omständigheter.

Ja det är klart jag förstår att det inte tar någon sekund - "på nolltid" är ett figure of speech och behöver inte ordagrant betyda på 0 sekunder.

(Jag skrev ju i samma kommentar att om de hade träffat pulsådern så hade hon förblött inom några minuter, vilket borde visa att jag fattar att en människa inte skulle förblöda på någon sekund),
Citera
2024-08-08, 12:31
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
grejen med dessa är att de verkar ha svårt och förstå att JAG fått en ganska klar bild i huvudet om va de är som hänt för jag suttit direkt och snackat med någon som fått allt förklarat till sig innan dom blev tagna av polisen, de får mig och tycka att de faktiskt var en olyckshändelse. jag själv tycker de hade varit en annan sak om dom hade kommit ut med andra historier och liknande om att de va en olyckshändelse EFTER dom blev tagna men i detta fallet så höll dom sig till att de va en olyckshändelse även innan dom blev tagna och det får mig och faktiskt tro det var det, sen ja såklart kan ju inte folk acceptera de här de får man ju leva med men att de skulle varit helt helt orimligt att de va en olyckshändelse är absolut inte omöjligt. På tal om det så är de inte som att jag sitter och försvarar någon heller som dessa säger och oavsätt spelar inte det någon roll för vad spelar de för roll vad folk tycker och tänker på flashback om detta mordet, kommer de göra någon skillnad vad folk tycker här på utredningen? nej, absolut inte. Värst av allt, man börja tro jag var inblandad i detta fallet och va med i gruppen när de JAG endast JAG som gjort så denna tråden faktiskt kommit någon vart. Dessa flashback krigare är väldigt väldigt skumma om jag får säga det själv…
Den hemliga personen förklarade jättetydligt för dig att M suttit på osv. visade sig inte stämma dock. Du har enligt dina egna uppgifter kontakt med någon med förstahandsinformation, men ger ut felaktig info samt har enligt dig själv inte kontaktat polisen med vad du vet. Så nu berättar du IGEN om att den här insatta Molgan vet, stämmer det den här gången eller? Du hade noll koll sist? Börjar tro att du är ett troll som leker tonåring, ditt språk är riktigt inkonsekvent, liksom din info.
Citera
2024-08-08, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Den hemliga personen förklarade jättetydligt för dig att M suttit på osv. visade sig inte stämma dock. Du har enligt dina egna uppgifter kontakt med någon med förstahandsinformation, men ger ut felaktig info samt har enligt dig själv inte kontaktat polisen med vad du vet. Så nu berättar du IGEN om att den här insatta Molgan vet, stämmer det den här gången eller? Du hade noll koll sist? Börjar tro att du är ett troll som leker tonåring, ditt språk är riktigt inkonsekvent, liksom din info.
ahaaa, hemliga personen nu? har ja it sagt vem han är?
Citera
2024-08-08, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celibat
Dem va tvungna att binda fast henne för att slå henne spotta på henne, förnedra hugga och hota.
Lika försvarslös lilla E va så är dem i detta med, dem kan aldrig försvara eller förneka detta!
Tortyr rent ut sagt.

Hatet bara växer inom mig.
Önskar utvisning! för inte fan vill jag betala skatt för dessa jövla parasiter. Fy fan rent ut sagt.

Utvisning? Vilket land vill ha dem och vad händer där? Gå fritt och klara sig själv? Gör inget om de mördar någon, bara inte i Sverige och bara du inte betalar?
Citera
2024-08-08, 12:42
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy

Är Molgan din "nick på "killen som skickade klippen?

jag kontakta han när han skrev free m och r?

jag var o letade efter videon på flashback så såg jag att dom skrev om han här g akon 06 att han skrev free m o liknande sen jag gick in på tiktok o hittade han hära skrev t han och snackade med han lite och fick videosen av han?

Jag har svårt att förstå vilken "han" som det syftas på då meningarna är lite otydliga.
Jag tolkade hemliga killen = g akon 06 är samma.

Eller det kanske är glasklart för alla andra
Citera
2024-08-08, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Är Molgan din "nick på "killen som skickade klippen?

jag kontakta han när han skrev free m och r?

jag var o letade efter videon på flashback så såg jag att dom skrev om han här g akon 06 att han skrev free m o liknande sen jag gick in på tiktok o hittade han hära skrev t han och snackade med han lite och fick videosen av han?

Jag har svårt att förstå vilken "han" som det syftas på då meningarna är lite otydliga.
Jag tolkade hemliga killen = g akon 06 är samma.

Eller det kanske är glasklart för alla andra
https://www.tiktok.com/@g.akon06?_t=8ohMkWbsJJR&_r=1
och ja som du citerade så för ett tag sen skrev han free m och r och jag såg det här när jag letade o skrev till han på tiktok. Känner inte denna killen men ville se videosen precis som ni.
Han kommenterade på sosos video som de också diskuterats mycket om tidigare. kommentarerna är tyvärr borttagna dock
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in