Citat:
Ursprungligen postat av
Tidsmaskinisten
Jag håller med dig i allt du skriver här. Så sant, mitt i prick! Kvinnor har ingen aning om hur extremt priviligerade de är i dejtinglivet. Om du har en fitta är det en dans på rosor att få partner, så enkelt är det. Kvinnor kommer dock aldrig att inse det för de älskar att mysa i sina offerkoftor. Så ignorera all verklighetsfrånvänd idioti kvinnor yttrat i denna tråden.
Hennes inlägg osade bitterhet. Och med anledning av hennes tidigare inlägg och trådstarter var det ganska enkelt att dra slutsatsen om vem hon är. Därför behövde hon få sig ett sanningens ord när hon kom hit och lekte Kleopatra.
Likt alla andra kvinnor på dejtingapparna som bara siktar uppåt till följd av en extremt snedvriden könsfördelning, vilket i sin tur resulterar i ett för henne överflöd av matchningar, tror hon att hon är speciell. Det är hon också - på dejtingappen. Men inte i den riktiga världen. Där är hon den hon alltid varit, dvs den som var anledningen till att hon ens behövde börja med nätdejting. Så när hon blir lämnad vid altaret, "
varför dras sig män alltid undan när det blir seriöst", undra hon plötsligt varför. Svaret är att hon dejtar folk över sin nivå, killar som dejtar flera andra brudar samtidigt och killar som bara vill få utlopp för sin sexualdrift.
Det blir därför patetiskt när hon ska komma hit och påstå saker om mig eller andra som inte lyckats. Hon har varken någon ekonomisk, personlighetsmässig eller utseendemässig fördel som ingen av oss andra har, som hon försöker läxa upp. Tvärt om kanske hon i själva verket ligger någon nivå under, vilket i sig inte är nått att skämmas för eller känna sig mindre värd för.