2024-08-08, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Precis! Du utgår från sunda stabila vänskapsrelationer. Vilket dom här tjejerna fullständigt saknar förmåga att ha.
Trooo mig! Det kan vända på 5min! Precis lika snabbt som man blir ”systrar” o skulle dö för varandra trots att man nyss träffats o inte ens känner varandra, lika snabbt kan det svänga till att samma person är horunge o ska ha stryk. Det händer heeela tiden på både SIS o HVB.

Det är en rätt vanlig tankevurpa man gör i sådana här fall. Att man utgår ifrån hur en ”vanlig” ungdom/människa hade tänkt/gjort. Men det här är inte vanliga tjejer o dom har inte samma typ av förmågor som andra o framför allt inte när det kommer till vänskapsrelationer.
precis det jag sa innan magica, varför skulle dessa sis barn ha normala vänskapsrelationer?
Citera
2024-08-08, 01:02
Medlem
ni verkar vara ganska säkra på att jag e inblandad så du lär ju gå anmäla mitt konto o låta polisen storma mitt hus så får vi väll se
Citera
2024-08-08, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aspect1738
varför tror du det spelar någon roll för mig att folk på flashback ska tycka att det är en olyckshändelse de inte som att de kommer göra någon skillnad ALLS med tanke på att ingen av er som sitter o skriver här har någon betydelse i utredningen eller?

Jag vet inte varför du försöker vilseleda oss, det får du svara på. Exempelvis det du skrev om att Molgan sagt att det är 100% Melak som sitter på E. Det syns tydligt att det är R som gör det.
Citera
2024-08-08, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmHolmes
Jag vet inte varför du försöker vilseleda oss, det får du svara på. Exempelvis det du skrev om att Molgan sagt att det är 100% Melak som sitter på E. Det syns tydligt att det är R som gör det.
ja och jag skrev senare att jag inte kollat noga, och att jag då kollade och såg att R har krulligt hår och det måste vara hon.
Citera
2024-08-08, 01:07
Medlem
Citat:
precis det jag sa innan magica, varför skulle dessa sis barn ha normala vänskapsrelationer?

Det har dom inte o kan heller inte ha. Tyvärr. Inget är på riktigt eller äkta som vi andra har/tolkar relationer.

Av dom hundratals ungdomar jag jobbat med under alla mina år så kan jag räkna på mina fem fingrar vilka som ändå hade förmågan till ”riktigt” normala vänskapsrelationer. O då handlade det inte om någon man träffat när man va placerad utan vänskapsrelation man haft sedan innan.
Senast redigerad av 1891-019 2024-08-08 kl. 01:12.
Citera
2024-08-08, 01:08
Medlem
Citat:
ja och jag skrev senare att jag inte kollat noga, och att jag då kollade och såg att R har krulligt hår och det måste vara hon.
Detta skrev du först efter att du fått invändningar mot att det skulle va M som satt på.
Citera
2024-08-08, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmHolmes
Detta skrev du först efter att du fått invändningar mot att det skulle va M som satt på.
för att jag tog en titt igen efter folk sa till mig kanske? herregud...
Citera
2024-08-08, 01:21
Medlem
Revejs avatar
Citat:
jag vet att goa används om man ska lura någon till en plats eller till en död till exempel men om ja sitter i förhör kan jag både goa ut att någon slog mig eller gola att någon slog mig. Men okej bossen du vet hur man använder alla sånna ord de bra!
Tack för informationen du delar. Alla har sina åsikter och vissa kan såklart ha en agenda.
Informationen ligger öppen på detta forum så fritt för varje person att tolka.

Jag ser inte varför du ska angripas för att din tolkning inte stämmer med vissa andras, all information är till nytta som jag ser det.
Citera
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Precis! Du utgår från sunda stabila vänskapsrelationer. Vilket dom här tjejerna fullständigt saknar förmåga att ha.
Trooo mig! Det kan vända på 5min! Precis lika snabbt som man blir ”systrar” o skulle dö för varandra trots att man nyss träffats o inte ens känner varandra, lika snabbt kan det svänga till att samma person är horunge o ska ha stryk. Det händer heeela tiden på både SIS o HVB.

Det är en rätt vanlig tankevurpa man gör i sådana här fall. Att man utgår ifrån hur en ”vanlig” ungdom/människa hade tänkt/gjort. Men det här är inte vanliga tjejer o dom har inte samma typ av förmågor som andra o framför allt inte när det kommer till vänskapsrelationer.

Jag förstår inte varför du skriver till mig som att jag inte skulle ha varken förståndet, eller förmågan att veta det du skrev nyss.
Det är inte rocket science direkt.

Det framgår ju tydligt från mångas kommenterar och diskussioner här att de flesta förstår bl.a skillnaden och effekterna av att växa upp under olika förhållanden/omständigheter.

Man behöver varken ha jobbat på hvb eller sis för att dra sådana slutsatser ändå tänker jag.
Citera
Medlem
Låter som om hon säger att hon har påsen redo ifall E inte håller käften!!?

Så som jag ser det är 02.01klippet först, där håller dem på att tejpa henne, fortsättning med klipp 01.33 skorna är fortfarande på och de tejpar mer och tar slut på tejpen. Här händer också något vi inte får se, då det har kommit en droppe blod på pannan, råkade hon hugga henne i allt tumult?? Och därför säger hon att hon huggit henne en gång och kan göra det igen ?
00.40 klippet , börjar de klä av henne, bla skorna.

Har jag fel?
Senast redigerad av PartyOlof 2024-08-08 kl. 01:27. Anledning: Skrev fel klipp
Citera
2024-08-08, 01:25
Medlem
tjallepetters avatar
Kommer nog ej se filmerna då jag inte vill drömma mardrömmar.

Såg en liknande film för ett par år sen som fuckade mig rejält.

Kan bara önska att E får vila i frid och att dessa tjejer får riktigt kännbara straff.
Citera
2024-08-08, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Jag förstår inte varför du skriver till mig som att jag inte skulle ha varken förståndet, eller förmågan att veta det du skrev nyss.
Det är inte rocket science direkt.

Det framgår ju tydligt från mångas kommenterar och diskussioner här att de flesta förstår bl.a skillnaden och effekterna av att växa upp under olika förhållanden/omständigheter.

Man behöver varken ha jobbat på hvb eller sis för att dra sådana slutsatser ändå tänker jag.

För jag svarade på ditt svar du skrev till en annan. Den andra personen skrev att det händer ofta att relationer går från vän till fiende. O du svarade att så är det minsann inte alls o att den personen borde se över sitt umgänge.
Du missuppfattade den personen som skrev om tjejernas störda vänskapsrelationer o du svarade utifrån hur normala relationer funkar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in