2024-08-07, 20:42
Medlem
Inte för att jag gillar chrippa, men om någon här Inte håller med om att det är en häxjakt på chrippa då är ni blinda! Rask är vidrig med sina lika vidriga följare, och dom andra två Anjo och en som jag inte kommer ihåg namnet på. Jocke kör sitt race och det hedrar honom. Och sexvideon är det rask själv som råkade läcka till förmodligen sin pappa med icloud. Läs alla kommentarer på chrippas senaste och rasks 10 senaste! Det är hat och vuxenmobbing mot chrippa så det sjunger om det. Nu ska Alla hjälpas åt att släcka ner chrippas Youtube, är allt bra sedan? Jag gillar inte chrippa, men vidrigt drev mot honom och linnea.
Citera
2024-08-07, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Inte för att jag gillar chrippa, men om någon här Inte håller med om att det är en häxjakt på chrippa då är ni blinda! Rask är vidrig med sina lika vidriga följare, och dom andra två Anjo och en som jag inte kommer ihåg namnet på. Jocke kör sitt race och det hedrar honom. Och sexvideon är det rask själv som råkade läcka till förmodligen sin pappa med icloud. Läs alla kommentarer på chrippas senaste och rasks 10 senaste! Det är hat och vuxenmobbing mot chrippa så det sjunger om det. Nu ska Alla hjälpas åt att släcka ner chrippas Youtube, är allt bra sedan? Jag gillar inte chrippa, men vidrigt drev mot honom och linnea.
Drevet är vidrigt! Ingen är värd att utstå den skiten Chrippa blir utsatt för - INGEN!

Men det är legitimerat att hata på honom, och de som inte kan tänka själva följer strömmen.
De klarar inte att se nyanser eller ens var det här kan leda till.
Får som de är!

Det här är dagens folkdomstol, orkestrerat av ovan nämnda.

Det är ren SKAM!
Citera
2024-08-07, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Exakt och lika skrämmande är det att folk som hatar Rask älskar nu Chrippa, från början handlade det om att rädda Linnea men nu ska man rädda Chrippa.
Allt dom där 2 sa i sina första videos är nog faktiskt den riktiga sanningen, vilket alla runtomkring dom har insett.
Att helt och hållet ta avstånd från den häxjakt och drev som har pågått hela det här året har inget att göra med att man står bakom vad Chrippa sysslat med.

När Chrippa-drevet är över, vem står på tur då?
Citera
2024-08-07, 21:01
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli

Fast... Även om Anjo och Rask kanske " började " nu igen efter ett uppehåll, så svarar ju ändå Chrippa på exakt allt, lite pikar i stories samt lite i youtubevideosarna också, och då svarar Anjo och sen Rask tillbaka på det och sen är det i rullning.

Säger inte att de skulle sluta tvärt om Chrippa slutade nämna dom, men slutar Chrippa nämna dom samt vi tittare slutar ge Anjo + Rask deras visningar så kommer de lägga ner tillslut också.
Citera
2024-08-07, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Fast... Även om Anjo och Rask kanske " började " nu igen efter ett uppehåll, så svarar ju ändå Chrippa på exakt allt, lite pikar i stories samt lite i youtubevideosarna också, och då svarar Anjo och sen Rask tillbaka på det och sen är det i rullning.

Säger inte att de skulle sluta tvärt om Chrippa slutade nämna dom, men slutar Chrippa nämna dom samt vi tittare slutar ge Anjo + Rask deras visningar så kommer de lägga ner tillslut också.

Och sen är det ju även mycket chrippa säger i sina streams och Linnea i live då kanske man lätt tror att Rask & Anjo drar upp saker fast det är saker som säga i en stream eller live som dom svarar på.
Citera
2024-08-07, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Att helt och hållet ta avstånd från den häxjakt och drev som har pågått hela det här året har inget att göra med att man står bakom vad Chrippa sysslat med.

När Chrippa-drevet är över, vem står på tur då?

Ja du jag vet inte vad som kommer hända härnäst.
Citera
2024-08-07, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Du yrar vännen
Gör ja?
Citera
2024-08-07, 21:19
Medlem
Citat:

Och under det uppehållet har Chrippa fortsatt att nämna både Rask, Anjo och även Lisen. Han går t.om på Rask fru, som inte har något med något att göra! Dags för idioten att växa upp!
Citera
2024-08-07, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag tror mer vi tänkte på Linneas löfte om att förstöra Chrippas liv för han övervägde att lämna för Julia, det som ledde till bråket som satte Chrippa i häktet.
Va menar du?

De var att Chrippa hota att Jocke skulle sätta igång drevet som gjorde så han häktades.
Citera
2024-08-07, 21:23
Medlem
Citat:

Dom har hållt på sen dag ett förutom när Jocke blev sams me Chrippa. Då va de tyst i en vecka. Inget har me Chrippas svar å göra, de handlar om vad Jocke säger.

Va tycker du om att Jocke å Anjo har skyller allt på Julia? Va tror du vi får läsa i förhören?
Citera
2024-08-07, 21:47
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Dom har hållt på sen dag ett förutom när Jocke blev sams me Chrippa. Då va de tyst i en vecka. Inget har me Chrippas svar å göra, de handlar om vad Jocke säger.

Va tycker du om att Jocke å Anjo har skyller allt på Julia? Va tror du vi får läsa i förhören?

Håller inte med. Anjo hade uppehåll på typ 5-6v på youtube? Under den tiden så började Chrippa pika på lisen och hennes skulder osv. Så när Anjo la ner att göra flera videos om dom så började Chrippa istället att gå på Lisen. Istället för att vara tyst också och kanske få ett slut på det hela istället.

Jocke? Hur får du in Jocke i detta nu? Han är ju rätt tyst? Har inte sett Anjos senaste video, men om inte Jocke är med där o snackar så vet jag inte hur man kan dra in Jocke i detta nu?

Sen Rask gör analyserar ju videosarna mest från t.e.x Chrippa. Så slutar Chrippa så slutar Anjo så kommer Rask ge sig tillslut också.
Citera
2024-08-07, 21:50
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Och sen är det ju även mycket chrippa säger i sina streams och Linnea i live då kanske man lätt tror att Rask & Anjo drar upp saker fast det är saker som säga i en stream eller live som dom svarar på.

Lite det jag menar. Anjo blev ju tyst ett bra tag cirka 5-6v på youtube, men Chrippa sitter regelbundet på sina streams, på stories + någon youtubevideo ibland och pikar på Lisen t.e.x

Kan nästan lova om Chrippa kniper, så kommer Anjo knipa tillslut också, och Rask har då inga videosar att göra analyser på så då slutar han också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in