2024-08-07, 15:37
Medlem
Varför säger dem att dem måste göra detta här i videon? Känns som att de har ett uppdrag och att det är därför de filmar allt.

Så fucking äckliga tjejer om dem hade varit framför mig hade trampat i sönder deras ansikte. Bokstavligen horungar.
Och raffes mamma går in och kommenterar vila i frid Emilia. Mannen få fucking uppfostra din dotter. Så hemska tjejer hoppas karma äter upp dem och att de får tillbaks det dem gjorde med henne 1000 gånger igen .
Citera
2024-08-07, 15:46
Medlem
Nicke08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Tolkade det som att hon hämtade någon annans mobil, och öppnade upp den av någon anledning.
Och filmade den mobilen och det som skedde bakom.
Alltså en och samma person med två mobiler.
De klipp som släppts kan också vara vilseledande med mening.
Det skall se ut som vi har en uppenbar GM som håller i mordvapnet.
Citera
2024-08-07, 15:55
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aspect1738
ja och var ser du i dessa videosen att dom skär henne klart o tydligt?
Jag har aldrig skrivit att jag sett något sådant.

Jag såg ett kortare, ljusare klipp där de var närmare och vad jag mindes hade kniven på andra sidan hennes huvud och mot hennes hals/kind. Inget annat. Det var med (fast jag uppfattar din som lite längre). Jag har aldrig skrivit att jag sett henne bli skuren.
Citera
2024-08-07, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovestoryyy
Varför säger dem att dem måste göra detta här i videon? Känns som att de har ett uppdrag och att det är därför de filmar allt.

Så fucking äckliga tjejer om dem hade varit framför mig hade trampat i sönder deras ansikte. Bokstavligen horungar.
Och raffes mamma går in och kommenterar vila i frid Emilia. Mannen få fucking uppfostra din dotter. Så hemska tjejer hoppas karma äter upp dem och att de får tillbaks det dem gjorde med henne 1000 gånger igen .

Den mamman brydde sig aldrig om sin dotter. Var finns kommentaren?
Citera
2024-08-07, 15:57
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke08
De klipp som släppts kan också vara vilseledande med mening.
Det skall se ut som vi har en uppenbar GM som håller i mordvapnet.
Fast I de här klippen fanns det ett där personen med kniven tydligt säger att jag har stuckit (eller huggit, jag minns inte exakt) dig en gång jag kan göra det igen. Den personen är inte den som sitter på henne, dvs 13-åringen.

Jag tror heller inte de här tjejerna tänker så långt, inte en chans.
Citera
2024-08-07, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy

Jag såg ett kortare, ljusare klipp där de var närmare och vad jag mindes hade kniven på andra sidan hennes huvud och mot hennes hals/kind. Inget annat. Det var med (fast jag uppfattar din som lite längre). Jag har aldrig skrivit att jag sett henne bli skuren.
Du skrev att de skar mot halsen, så jo, du har skrivit det.
Citera
2024-08-07, 16:02
Medlem
Citat:

käkar du mycket benzo eller är du bara cp skadad?
https://gofile.io/d/wCiTmN
Citera
2024-08-07, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Håller med dig att om det nu fanns den videon som Lagopussy påstås fått på Snap så kan den lätt fås igen och länkas här som klart bevis.

Kan jag maila dig? Är för ny för att kunna skicka pm
Citera
2024-08-07, 16:09
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
käkar du mycket benzo eller är du bara cp skadad?
https://gofile.io/d/wCiTmN
Trevlig du är. Över 18?

Du postade klippen, inte jag. Skulle aldrig sprida skiten.
Citera
2024-08-07, 16:10
Medlem
Citat:
Trevlig du är. Över 18?

Du postade klippen, inte jag. Skulle aldrig sprida skiten.
jaha? hahahahahahahahaahhahaahahahahhaha vad har de me saken o göra du sa först du sett dom skära i henne tydligt och nu säger du att du inte skrivit det, bra jobbat!
Citera
2024-08-07, 16:11
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Du skrev att de skar mot halsen, så jo, du har skrivit det.
Inte att de skar henne i halsen! De hade kniven mot halsen, höll den mot halsen, som i klippet den som skriver som en femåring lagt upp här. Jag har aldrig skrivit att de skar i halsen, jag har inte sett blod. Hitta det om du är så säker.
Citera
2024-08-07, 16:12
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
jaha? hahahahahahahahaahhahaahahahahhaha vad har de me saken o göra du sa först du sett dom skära i henne tydligt och nu säger du att du inte skrivit det, bra jobbat!
Nope. Hitta det citatet där jag skriver att jag ser dem skära henne tydligt. Men det går inte för det finns inte. Snorunge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in