2024-08-07, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonkochKnoll
Enligt chrippas senaste story så kostar hans mormorarmband 500k. Stämmer detta tror ni?

Tror inte på något han säger, så nej.
Citera
2024-08-07, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Tror inte på något han säger, så nej.

Extremt fult var det iallafall, får lite pride-vibbar. Visserligen inget fel med det, men trodde han var en macho, straight kille.
Citera
2024-08-07, 13:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ny video och stream kommer ikväll enligt Chrippa.
Det blir intressant att se vad det innehåller och från vilken plattform han kommer att streama.

De verkar ha haft en bra lillsemester med C i alla fall. Det är kul att se att han är engagerad och gör saker med henne. Hon kommer ha andra minnen än asfalten utanför huset i alla fall

Nä så skrev han inte. Han skrev att han snart är tillbaka och streamar. Men youtube video kommer ikväl.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2024-08-07 kl. 13:40.
Citera
2024-08-07, 13:40
Medlem
Citat:
Ny video och stream kommer ikväll enligt Chrippa.
Det blir intressant att se vad det innehåller och från vilken plattform han kommer att streama.

De verkar ha haft en bra lillsemester med C i alla fall. Det är kul att se att han är engagerad och gör saker med henne. Hon kommer ha andra minnen än asfalten utanför huset i alla fall

Han skriver väl ändå snart tillbaka med stream igen. Men du har rätt ang en video som släpps ikväll.
Citera
2024-08-07, 14:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Nä så skrev han inte. Han skrev att han snart är tillbaka och streamar. Men youtube video kommer ikväl.

Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Han skriver väl ändå snart tillbaka med stream igen. Men du har rätt ang en video som släpps ikväll.
Tack för rättelsen - jag läste fel.
Det står "snart" och inte "ikväll" angående stream.
Citera
2024-08-07, 14:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Japp en treåring ska resa utomlands ett tiotal gånger per år. Då får hon kvantitativa minnen. Skönt hon slipper asfaltsminnen .. fast oklart utanför vilket hus???
Du är inte lika kritisk när Jocke reser runt med barnen.

Hon får både kvalitativa och kvantitativa minnen - ja. Jag har svårt att se det som negativt att ha många minnen utöver vardagsminnen. Varför skulle det vara det?
Tror du hon kommer se tillbaka när hon bli äldre och tänka "Fy vilken barndom, pappa hittade på alldeles för mycket roligt tillsammans med mig"
Citera
2024-08-07, 14:34
Medlem
Citat:
Du är inte lika kritisk när Jocke reser runt med barnen.

Hon får både kvalitativa och kvantitativa minnen - ja. Jag har svårt att se det som negativt att ha många minnen utöver vardagsminnen. Varför skulle det vara det?
Tror du hon kommer se tillbaka när hon bli äldre och tänka "Fy vilken barndom, pappa hittade på alldeles för mycket roligt tillsammans med mig"
Va? Är jag inte?

Det handlar väl inte bara om att resa ofta utan att de flyttas så ofta. Och att hon fått en förskoleklass men enligt Julia vägrade Chrippa lämna barnet så hon kunde göra det. Jag tänker att det skulle vara roligt för flickan att träffa andra barn. Det är utvecklande.

Jag ber om ursäkt för att jag inte skrivit kritiskt om Jocke när han reser runt med barnen i en annan tråd. Hoppas att det inte blir för besvärligt för dig!?
Citera
2024-08-07, 14:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Va? Är jag inte?

Det handlar väl inte bara om att resa ofta utan att de flyttas så ofta. Och att hon fått en förskoleklass men enligt Julia vägrade Chrippa lämna barnet så hon kunde göra det. Jag tänker att det skulle vara roligt för flickan att träffa andra barn. Det är utvecklande.

Jag ber om ursäkt för att jag inte skrivit kritiskt om Jocke när han reser runt med barnen i en annan tråd. Hoppas att det inte blir för besvärligt för dig!?
Hon går väl på förskola när hon är med Julia? Annars är det ju Julias ansvar.
De bor ju inte direkt nästgårds med varandra så att han inte nyttjar platsen är väl inte så konstigt?
I synnerhet som han inte ens har behov av den, han arbetar ju hemifrån och det kan han göra med henne där.
Citera
2024-08-07, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Jävla smutssnubbe detta..
Råkade se en video från förra veckan där han är tväääääärkoksad i marbella och går och shoppar.
Grip den här jävla apan och ta ifrån han ungen.
NU!!!

Ge dig! Ungen lider inte!
Citera
2024-08-07, 15:54
Bannlyst
Citat:
De bor ju inte direkt nästgårds med varandra så att han inte nyttjar platsen är väl inte så konstigt?
I synnerhet som han inte ens har behov av den, han arbetar ju hemifrån och det kan han göra med henne där.
Varför skulle det bara vara Julias ansvar att dra ungen till förskolan? Din idol Chrippa har ju lika mycket ansvar som henne att få ungen till förskolan. Men prio för honom är att dra ladd nere i Marbella stället. Härlig farsa!
Citera
2024-08-07, 15:57
Avslutad
Citat:

Det sjuka är att man får ha unge på förskola trots att man är arbetslös. Arbetslösa människor får ha unge på förskolan 15 timmar i veckan…
Vad jag vet så är ungen nästan aldrig med Julia. Ungen är hos chrippa till 70% och 30% hos alla andra konstiga vuxna som Julia känner.
Citera
2024-08-07, 16:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Varför skulle det bara vara Julias ansvar att dra ungen till förskolan? Din idol Chrippa har ju lika mycket ansvar som henne att få ungen till förskolan. Men prio för honom är att dra ladd nere i Marbella stället. Härlig farsa!

Därför att de inte bor på samma ord. Dessutom är det väl knappast fel att ta hand om sitt eget barn.
Nej, han har inte ansvar för att få henne till förskolan. Det finns ingen plikt att ha barn på förskola.

Sist han var i Marbella så var väl det på Julias dagar och barnet var hos Julia.

Ni klagar på sånt konstigt skit så man blir mörkrädd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in