2024-08-07, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aspect1738
emilia är den ända som pratar skånska. Du kan ha rätt men tror det bara var Emilia rafael och melak.
I första videon som kom ut på 40 sekunder pratar Hon som sitter på henne skånska
Citera
2024-08-07, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
I första videon som kom ut på 40 sekunder pratar Hon som sitter på henne skånska
ja ja vetefan, jag tycker inte det låter som det. men hon som sitter på henne med nike handskar e 100% melak och du ser henne i alla videosen och vad jag vet så hör man bara 3 stycken. har svårt o tro att det var fler där. du ser ju tydligt att det är samma person med nike handskaran. alltså att det inte är någon annan som också har nike handskar som håller på.
Citera
2024-08-07, 12:47
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
såklart är det mord men dom har alltid sagt att det var en olyckshändelse och jag tror också det är det med tanke på att dom säger vi älskar dig vi mst göra detta bla bla bla, de dom menar är att dom måste göra rätt för dom som emilia sagt saker om. förstår du hur jag menar? varför tror du dom filma allting? jo för dom ville förnedra henne och göra rätt åt dom som emilia sagt saker om.

Och ja, det är melak som sitter på henne med nike handskar.

Jo jag förstod vad du menade.
Min sarkastiska kommentar skrev jag bara för att det var så absurt påstående av dem.

Jag håller med dig att detta var mord och att de gjort det åt någon annan.
Sagt det från start, att de filmar för att rapportera in till hon X som kallats hora (ledaren av mördar-chatten- SoSo - Sohe*la???).

Tror dock att det finns fler filmer.

Vad tänker du kring spekulationerna att många säger det är M som håller i kniven, och att det är R med Nikehandskarna.

Folk påstår att de hört att det är så dels från "vänner till de båda mördarna" samt att R pratar skånska och M nått annat och därför är det inte R som hetsar med kniven.

Jag har själv sagt från början att jag tror att det är R som är den rabiata med kniven och M med nike handskarna.

Hade varit intressant att eventuell få mer info som kan leda till en bekräftad sanning i allas spekulationer.
Senast redigerad av MagicaDHex 2024-08-07 kl. 12:51.
Citera
2024-08-07, 12:48
Medlem
Citat:
https://www.transfernow.net/dl/20240731HLrg4fBr
Glömde säga tack 😀
Citera
2024-08-07, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Jo jag förstod vad du menade.
Min sarkastiska kommentar skrev jag bara för att det var så absurt påstående av dem.

Jag håller med dig att detta var mord och att de gjort det åt någon annan.
Sagt det från start, att de filmar för att rapportera in till hon X som kallats hora (ledaren av mördar-chatten).

Tror dock att det finns fler filmer.

Vad tänker du kring spekulationerna att många säger det är M som håller i kniven, och att det är R med Nikehandskarna.

Folk påstår att de hört att det är så dels från "vänner till de båda mördarna" samt att R pratar skånska och M nått annat och därför är det inte R som hetsar med kniven.

Jag har själv sagt från start att jag tror att det är R som är den rabiata med kniven och M med nike handskarna.

Hade varit intressant att eventuell få mer info som kan leda till en bekräftad sanning i allas spekulationer.
lovar dig, det är melak som sitter på henne. Du kan pausa i någon av videosen där du ser hennes ansikte. det fanns en bild tidigare i tråden där man skrev med melak på instagram där hon säger "men hon börja såga av henne halsen" många sa att den bilden är fake och gatugrabb gjorde den för att få visningar o liknande. Men den där är äkta, det är samma kille som skicka videosen till mig. Detta tyder ännu mer på att det är rafael som har kniven och melak som sitter ner. du får tänka dig att så som det är på videon när dom håller kniven mot hennes hals tänk att dom gjorde det och sen helt plötsligt blev hon huggen i halsen. då är det ju rafael som håller i den när melak sitter på henne.
Citera
2024-08-07, 12:55
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:

Håller inte med dig att hon som sitter på henne pratar skånska.

Inte ens "utblandad- utlännings-skånska"...
Om något så tycker jag den med kniven skulle kunna falla under den beskrivningen.
Citera
2024-08-07, 12:57
Medlem
Citat:
ja ja vetefan, jag tycker inte det låter som det. men hon som sitter på henne med nike handskar e 100% melak och du ser henne i alla videosen och vad jag vet så hör man bara 3 stycken. har svårt o tro att det var fler där. du ser ju tydligt att det är samma person med nike handskaran. alltså att det inte är någon annan som också har nike handskar som håller på.
Det är fortfarande R som sitter på Emilia. Melak har erkänt att det var hon som filmade.
Citera
2024-08-07, 12:58
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
lovar dig, det är melak som sitter på henne. Du kan pausa i någon av videosen där du ser hennes ansikte. det fanns en bild tidigare i tråden där man skrev med melak på instagram där hon säger "men hon börja såga av henne halsen" många sa att den bilden är fake och gatugrabb gjorde den för att få visningar o liknande. Men den där är äkta, det är samma kille som skicka videosen till mig. Detta tyder ännu mer på att det är rafael som har kniven och melak som sitter ner. du får tänka dig att så som det är på videon när dom håller kniven mot hennes hals tänk att dom gjorde det och sen helt plötsligt blev hon huggen i halsen. då är det ju rafael som håller i den när melak sitter på henne.

Ja alltså du behöver inte "övertala mig" vi är ense i vem vi tror är vem.

Hade bara hoppats på mer sanningsenligt bevis.
Vet inte om "gatugrabb" räknas som en credible source eller inte

Det IG kontot som påstås vara M's var väl "nytt" utan några inlägg om jag minns rätt - eller?
Citera
2024-08-07, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Håller inte med dig att hon som sitter på henne pratar skånska.

Inte ens "utblandad- utlännings-skånska"...
Om något så tycker jag den med kniven skulle kunna falla under den beskrivningen.
Nej Ni får tro vad ni vill. Jag råkar VETA att R pratar skånska.
Citera
2024-08-07, 13:00
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Det är fortfarande R som sitter på Emilia. Melak har erkänt att det var hon som filmade.

Hon har erkänt att hon filmat - ja- men inte att hon filmat alla klippen.

Vi har fortfarande Inte fått info om vad R sagt/erkänt.
Citera
2024-08-07, 13:01
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Nej Ni får tro vad ni vill. Jag råkar VETA att R pratar skånska.

Finns fler som vet att hon pratar skånska.

Det är inte det som diskuteras.
Citera
2024-08-07, 13:01
Medlem
Citat:
du kan ha rätt med tanke på att R verkar ha krullgit hår det kan man se på videon, men när man kollar på ansiktet ser det mer ut som M än R. Blev osäker nu faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in