2024-08-06, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Även om Dumpen gör en hel del bra saker med krossade familjer som baksida tyvärr så bör man gå in med jävligt misstänksama glasögon på vid granskning.

Deras ekonomi och sopor är grejer det.
Sara lär vara mer än skitförbannad på Johan-Jenny nu (ETC:s boss). Fan vad man ser fram emot nästa move - känner på mig att Sara är lika oskyldig då också. Den ser man faktiskt komma lång väg.

När man sparkade igång Dumpen så trodde man nog aldrig att nån skulle våga ifrågasätta välgörenheten så därför blir man extra aggressiv när nån gör det.
Möjligt att Dumpen har rätt ibland men inte alltid.
Vi är inte klara med ekonomin på långa vägar.
En ÅR ger ju enbart viss data gällande ekonomin. I ett bolag som har en reviderad ÅR kan man ju läsa revisorns kommentarer. Det har inte Dumpen, och det behöver heller inte ett bolag i den storleken.
Följdfrågorna är väldigt många, men som jag skrev i en annan kommentar - det får SKV titta på.
Citera
2024-08-07, 00:37
Medlem
populopiduss avatar
ETC kommer inte ge sig förrän dom fått Dumpen på fall, och dom kommer lyckas. Sara och Patrik är skojare och bedragare och förr eller senare kommer dom åka fast för den ekonomiska brottsligheten dom pysslar med.
Citera
2024-08-07, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
ETC kommer inte ge sig förrän dom fått Dumpen på fall, och dom kommer lyckas. Sara och Patrik är skojare och bedragare och förr eller senare kommer dom åka fast för den ekonomiska brottsligheten dom pysslar med.

Jag tror knappast de blir ETC som sänker dumpen, de blir gissningsvis rättsväsendet tsm med politiker som gör det eller dom själva när dom anser att dom uppnått sina mål
Citera
2024-08-07, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Både Sara och Patrik drivs av hat och pengar. De har hittat sin ”grej”. Att donationer går till nätter på klassen finare hotell, finare mat och dyrare levnadsvanor än vanliga Svensson har kan väl inte undgått någon. Vem tror ni finansierar Patriks ölvanor?
Vem tror ni finansierat Saras nya tänder?
Nej jag är ingen pedofilkramare, men kan se bakom fasaden.
Citera
2024-08-07, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barabban
Den här såg man ju inte komma 😅😅😅😅
01-22+2024 redan här viste vi hur det skulle bli🤷
Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt
Postat av Barabban
Okej jag tror vi alla är överens om att ingen vill självklart inte att det ska finnas några pedofiler och hade det varit någon annan än Sara som var ansvarig för sidan hade jag inte haft så mycket att säga och haft alla dessa frågor.
Låt oss titta på några fakta
Hon är alltså en föredetta missbrukare som tagit hjälp av dumpen att betala av sina skulder
Redan där har hon ett eget intresse att dumpen ska finnas.
Hon märker att hon kan tjäna pengar på det här.
Så när hon märkte att folk efter som det är en sånt känsligt och aktuellt ämne att folk försöker överträffa varandra med vem som ska donera största Swisharna och ordna massa olika Swish insamlingar så skapar hon ett betal medlemskap tillråga på allt och tittar man på deras hemsida och scrollar lite är det fruktansvärt mycket pengar som kommer in
Så att åka omkring i Sverige och jaga pedofiler och ha precis allt grattis som mat hotell är helt plötsligt väldigt bekvämt ur den synpunkten och då har man även åkt till Thailand på "studieresa" vilket inte på något vis kan appliceras med svenk lagstiftning.
Nu har jag inga bevis men förvånar mig inte om hon tar ut lön oxå.
Och hon kan inte överhuvudtaget föra en vettig diskussion emot någon människa som är smart eller ens lite halvsmart utan då blockerar hon folk istället eller som hon gjorde i början när hon inte hade några svar att då kalla dom för pedofiler för att man ens vågade ifrågasätta henne
Vilket är återkommande från medlemmarna sida om någon tycker olika än dom på deras sida.
Det har blivit en sekt och då menar jag att det verkligen är så på riktigt ingen får kritisera eller ifrågasätta dom båda ledarna Patrik och Sara
Då får man hot emot sig eller blir kallad pedofil.
Listan kan givetvis göras otroligt lång hur detta har blivit med denna sida och dessa människor men vi kan åtminstone konstatera att Sara lever nu ett ganska behagligt liv jämfört med att vara en föredetta missbrukare med en massa skulder som var fallet innan dumpen tog fart.
Min personliga åsikt om dumpen !!!
Givetvis jätte bra att pedofilerna åker ditt dom förtjänar inte bättre.
Är det rätt väg att gå inte en aning men jag vet att tack vare dumpen så råkar otroligt många oskyldiga människor illa ut.
Oskyldiga fruar, flickväner barn.
Tänk att vara ett barn vars förälder hängt ut på dumpen med bild och allt.
Hur tror ni det barnet mår tror ni att det barnet kommer återhämta sig hur länge tror ni det tar innan vi får första barnet som tar livet av sig på grund av att dess förälder hängts ut på dumpen allt det som dumpen faktiskt jobbar emot.
Så som sagt jag är kluven har inget över för pedofilerna men vet heller inte om det är rätt väg att gå med tanke på anhöriga till förövaren.
Exakt så!!!! Sara har hittat en kassako! Ett sätt att sko sig ekonomiskt och få allt betalt. Tänk bara att den kvinnan, Lotta, aktiv i Dumpen, gick in och betalade Saras skulder. Sara skulle ALDRIG göra något utan att tjäna på det!!!!! Den dagen det går åt helvete då drar Patrik som en löning och lämnar Sara kvar!
Citera
2024-08-07, 09:13
Bannlyst
trovärdigt inlägg tjackisen gjort på facebook. Skriver att den 69:e behandlingen de skulle genomföra fick ställas in pga självmord. "barnet" var då 18 år. Vidare att behandling av barn kostar 25K vid enstaka övergrepp och ca 100K om övergreppen pågått länge. Men en "gädda" som gjort ett snedsteg kostar 135K hos Impuskollen. Tillåt mig le

Ska man säga 15-20 kostat 100 K st då och resterande mellan 25-100K st?

Säg en 3500-4000K för samtliga 69(68)behandlingar av barn då sedan start dvs lika mycket som upptagen omsättning ÅR 23 enligt Tjackisens kalkyl. trovärdigt... hehe

Hade varit intressant att veta vidden av de problemen dessa 69 case haft också och inte få vag info av den ständige bäraren av information Sara "tjackhoran" Nilsson. kvalificerad gissning är att de i majoriteten av fallen hade andra grunproblem än att ha fått en kukbild skickad till sig eller sett farbror Bosse naken. Men gå till tjackhoran så ska du snart få veta vad dina verkliga problem är, sedan får du börja skriva dikter och inlägg på dumpen
Citera
2024-08-07, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porslinstruten
trovärdigt inlägg tjackisen gjort på facebook. Skriver att den 69:e behandlingen de skulle genomföra fick ställas in pga självmord. "barnet" var då 18 år. Vidare att behandling av barn kostar 25K vid enstaka övergrepp och ca 100K om övergreppen pågått länge. Men en "gädda" som gjort ett snedsteg kostar 135K hos Impuskollen. Tillåt mig le

Ska man säga 15-20 kostat 100 K st då och resterande mellan 25-100K st?

Säg en 3500-4000K för samtliga 69(68)behandlingar av barn då sedan start dvs lika mycket som upptagen omsättning ÅR 23 enligt Tjackisens kalkyl. trovärdigt... hehe

Hade varit intressant att veta vidden av de problemen dessa 69 case haft också och inte få vag info av den ständige bäraren av information Sara "tjackhoran" Nilsson. kvalificerad gissning är att de i majoriteten av fallen hade andra grunproblem än att ha fått en kukbild skickad till sig eller sett farbror Bosse naken. Men gå till tjackhoran så ska du snart få veta vad dina verkliga problem är, sedan får du börja skriva dikter och inlägg på dumpen
Också spännande att veta vilket/vilka bolag Föreningen köper sin terapi av... Impulskollen? Terapeut Stellas privata bolag?
Citera
2024-08-07, 10:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Också spännande att veta vilket/vilka bolag Föreningen köper sin terapi av... Impulskollen? Terapeut Stellas privata bolag?

Ja hon återger ju en salig blandning, svammel... privata aktörer etc men inte impulskollen.

Impulskollen är väl för dyr, den skickar de bara förståndshandikappade gösta till Det luktar så mycket skit nu att jag börjar bli rädd att skitbomben briserar snart
Citera
2024-08-07, 10:47
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Nej den var ju snygg och prydlig. Dyker upp en lång rad följdfrågor, men de hör hemma hos SKV, inte här i tråden.
Jag skrev:
Tycker deklarationen och årsredovisningen med all tydlighet visar att de inte skor sig.

Du skrev:
Öh? Du läste rätt årsredovisning?

Men du klarar inte av att precisera vad du ser som problematiskt? Inte så oväntat.
Citera
2024-08-07, 10:49
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Antingen trollar du! Det är definitivt tvek på den deklarationen. Alla som kan läsa av en företagsdeklaration ser att det inte riktigt synkar.
Jag kan läsa dem och gör egna. Vad tycker du är problematiskt?
Citera
2024-08-07, 11:40
Medlem
Det är faktiskt konstigt att Hor-Sara och Kola-Patrik inte torskat för sina moderna häxprocesser.

Utgivningsbevis gäller INTE för Facebookpubliceringar så uppenbarligen skyddas de av alla vänsterblivna inom rättsväsendet.

Sedan är det jävligt märkligt att Kola-Patrik gick ut med med sina anklagelser om Viljos sexuella övergrepp först EFTER att Viljo avlidit. Väldigt praktiskt att han därmed kan stå helt oemotsagd. Och har Knark-Patrik presenterat ett enda bevis av juridiskt värde ?

Det är lite FÖR passande att Hor-Sara och Knark-Patrik börjat skära guld med täljkniv på de påstådda övergreppen mot dem.

Avslutningsvis knullade Hor-Sara i många år för pengar i syfte att finansiera sitt pundande. Sedan har hon mage att klaga på de hon själv iskallt utnyttjat.

Sverige är totalt vänsterblivet...
Citera
2024-08-07, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Jag skrev:
Tycker deklarationen och årsredovisningen med all tydlighet visar att de inte skor sig.

Du skrev:
Öh? Du läste rätt årsredovisning?

Men du klarar inte av att precisera vad du ser som problematiskt? Inte så oväntat.
Tack för ännu en förolämpning.
Handlar väl mest om vad man anser "skor sig" betyder... Lönen var inte extrem på något sätt, men oklart vad som ligger i posten. Det är väl de närmare 1,5m som måste vara resor, hotell, mat osv som ser häftig ut...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in