2024-08-06, 18:38
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Tycker deklarationen och årsredovisningen med all tydlighet visar att de inte skor sig.
Antingen trollar du! Det är definitivt tvek på den deklarationen. Alla som kan läsa av en företagsdeklaration ser att det inte riktigt synkar.
Citera
2024-08-06, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Öh? Du läste rätt årsredovisning?
Den här såg man ju inte komma 😅😅😅😅
01-22+2024 redan här viste vi hur det skulle bli🤷
Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt
Postat av Barabban
Okej jag tror vi alla är överens om att ingen vill självklart inte att det ska finnas några pedofiler och hade det varit någon annan än Sara som var ansvarig för sidan hade jag inte haft så mycket att säga och haft alla dessa frågor.
Låt oss titta på några fakta
Hon är alltså en föredetta missbrukare som tagit hjälp av dumpen att betala av sina skulder
Redan där har hon ett eget intresse att dumpen ska finnas.
Hon märker att hon kan tjäna pengar på det här.
Så när hon märkte att folk efter som det är en sånt känsligt och aktuellt ämne att folk försöker överträffa varandra med vem som ska donera största Swisharna och ordna massa olika Swish insamlingar så skapar hon ett betal medlemskap tillråga på allt och tittar man på deras hemsida och scrollar lite är det fruktansvärt mycket pengar som kommer in
Så att åka omkring i Sverige och jaga pedofiler och ha precis allt grattis som mat hotell är helt plötsligt väldigt bekvämt ur den synpunkten och då har man även åkt till Thailand på "studieresa" vilket inte på något vis kan appliceras med svenk lagstiftning.
Nu har jag inga bevis men förvånar mig inte om hon tar ut lön oxå.
Och hon kan inte överhuvudtaget föra en vettig diskussion emot någon människa som är smart eller ens lite halvsmart utan då blockerar hon folk istället eller som hon gjorde i början när hon inte hade några svar att då kalla dom för pedofiler för att man ens vågade ifrågasätta henne
Vilket är återkommande från medlemmarna sida om någon tycker olika än dom på deras sida.
Det har blivit en sekt och då menar jag att det verkligen är så på riktigt ingen får kritisera eller ifrågasätta dom båda ledarna Patrik och Sara
Då får man hot emot sig eller blir kallad pedofil.
Listan kan givetvis göras otroligt lång hur detta har blivit med denna sida och dessa människor men vi kan åtminstone konstatera att Sara lever nu ett ganska behagligt liv jämfört med att vara en föredetta missbrukare med en massa skulder som var fallet innan dumpen tog fart.
Min personliga åsikt om dumpen !!!
Givetvis jätte bra att pedofilerna åker ditt dom förtjänar inte bättre.
Är det rätt väg att gå inte en aning men jag vet att tack vare dumpen så råkar otroligt många oskyldiga människor illa ut.
Oskyldiga fruar, flickväner barn.
Tänk att vara ett barn vars förälder hängt ut på dumpen med bild och allt.
Hur tror ni det barnet mår tror ni att det barnet kommer återhämta sig hur länge tror ni det tar innan vi får första barnet som tar livet av sig på grund av att dess förälder hängts ut på dumpen allt det som dumpen faktiskt jobbar emot.
Så som sagt jag är kluven har inget över för pedofilerna men vet heller inte om det är rätt väg att gå med tanke på anhöriga till förövaren.
Citera
2024-08-06, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Dumpen är väl dotterbolag till 242 har jag för mig, ingen redovisning därifrån, vinsten från mössorna borde hamna där?
Årsredovosningen är inne, men visar enbart 300K i utdelning samt 42K i mottaget koncernbidrag. Det föreslås ingen utdelning, så de 300K som Putte skulle ge till anhöriga har han inte tagit ut ur bolaget. Ännu i alla fall...
Citera
2024-08-06, 19:42
Medlem
Citat:
Årsredovosningen är inne, men visar enbart 300K i utdelning samt 42K i mottaget koncernbidrag. Det föreslås ingen utdelning, så de 300K som Putte skulle ge till anhöriga har han inte tagit ut ur bolaget. Ännu i alla fall...

Även om Dumpen gör en hel del bra saker med krossade familjer som baksida tyvärr så bör man gå in med jävligt misstänksama glasögon på vid granskning.

Deras ekonomi och sopor är grejer det.
Sara lär vara mer än skitförbannad på Johan-Jenny nu (ETC:s boss). Fan vad man ser fram emot nästa move - känner på mig att Sara är lika oskyldig då också. Den ser man faktiskt komma lång väg.

När man sparkade igång Dumpen så trodde man nog aldrig att nån skulle våga ifrågasätta välgörenheten så därför blir man extra aggressiv när nån gör det.
Möjligt att Dumpen har rätt ibland men inte alltid.
Vi är inte klara med ekonomin på långa vägar.
Citera
2024-08-06, 20:19
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barabban
Den här såg man ju inte komma 😅😅😅😅
01-22+2024 redan här viste vi hur det skulle bli🤷
Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt
Postat av Barabban
Okej jag tror vi alla är överens om att ingen vill självklart inte att det ska finnas några pedofiler och hade det varit någon annan än Sara som var ansvarig för sidan hade jag inte haft så mycket att säga och haft alla dessa frågor.
Låt oss titta på några fakta
Hon är alltså en föredetta missbrukare som tagit hjälp av dumpen att betala av sina skulder
Redan där har hon ett eget intresse att dumpen ska finnas.
Hon märker att hon kan tjäna pengar på det här.
Så när hon märkte att folk efter som det är en sånt känsligt och aktuellt ämne att folk försöker överträffa varandra med vem som ska donera största Swisharna och ordna massa olika Swish insamlingar så skapar hon ett betal medlemskap tillråga på allt och tittar man på deras hemsida och scrollar lite är det fruktansvärt mycket pengar som kommer in
Så att åka omkring i Sverige och jaga pedofiler och ha precis allt grattis som mat hotell är helt plötsligt väldigt bekvämt ur den synpunkten och då har man även åkt till Thailand på "studieresa" vilket inte på något vis kan appliceras med svenk lagstiftning.
Nu har jag inga bevis men förvånar mig inte om hon tar ut lön oxå.
Och hon kan inte överhuvudtaget föra en vettig diskussion emot någon människa som är smart eller ens lite halvsmart utan då blockerar hon folk istället eller som hon gjorde i början när hon inte hade några svar att då kalla dom för pedofiler för att man ens vågade ifrågasätta henne
Vilket är återkommande från medlemmarna sida om någon tycker olika än dom på deras sida.
Det har blivit en sekt och då menar jag att det verkligen är så på riktigt ingen får kritisera eller ifrågasätta dom båda ledarna Patrik och Sara
Då får man hot emot sig eller blir kallad pedofil.
Listan kan givetvis göras otroligt lång hur detta har blivit med denna sida och dessa människor men vi kan åtminstone konstatera att Sara lever nu ett ganska behagligt liv jämfört med att vara en föredetta missbrukare med en massa skulder som var fallet innan dumpen tog fart.
Min personliga åsikt om dumpen !!!
Givetvis jätte bra att pedofilerna åker ditt dom förtjänar inte bättre.
Är det rätt väg att gå inte en aning men jag vet att tack vare dumpen så råkar otroligt många oskyldiga människor illa ut.
Oskyldiga fruar, flickväner barn.
Tänk att vara ett barn vars förälder hängt ut på dumpen med bild och allt.
Hur tror ni det barnet mår tror ni att det barnet kommer återhämta sig hur länge tror ni det tar innan vi får första barnet som tar livet av sig på grund av att dess förälder hängts ut på dumpen allt det som dumpen faktiskt jobbar emot.
Så som sagt jag är kluven har inget över för pedofilerna men vet heller inte om det är rätt väg att gå med tanke på anhöriga till förövaren.
Tack snälla för ett välskrivet inlägg. Jag vet om konsekvenserna för anhöriga och det är 1000tals drabbade. Räkna 4-5 anhöriga till en gädda. Sen är jag också kritisk till Sara och Patrik. Syftet från början var bra och det tror jag att tex dumpens fd medarbetare Sanna också tyckte, men sen upptäcker man saker. Ett Sektbeteende, faktiskt ett skolbokexempel på Sektbeteende och Dumpen.
Citera
2024-08-06, 20:24
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Öh? Du läste rätt årsredovisning?
Jag tycker detsamma. Var är problemet menar du?
Citera
2024-08-06, 21:30
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Tack snälla för ett välskrivet inlägg. Jag vet om konsekvenserna för anhöriga och det är 1000tals drabbade. Räkna 4-5 anhöriga till en gädda. Sen är jag också kritisk till Sara och Patrik. Syftet från början var bra och det tror jag att tex dumpens fd medarbetare Sanna också tyckte, men sen upptäcker man saker. Ett Sektbeteende, faktiskt ett skolbokexempel på Sektbeteende och Dumpen.
Finns indikationer på att Dumpen har inkastare. Mästerfiskare som rekommenderar barn (som är andra fiskare eller just samma fiskare) och gäddan känner sig säker då att det är ett riktigt barn. Om det är så, så har de verkligen gått för långt.

Är ju för övrigt et typiskt kriminellt beteende att använda inkastare. De har lärt sig av sina kompisar inte i skolan.
Citera
2024-08-06, 21:57
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Enligt årsredovisningen står det: Styrelsen föreslår att utbetalning av utdelningen skall ske i omedelbar anslutning till årsstämman:.
Citera
2024-08-06, 22:25
Medlem
Det är en ganska skön känsla att spana in Dumpen när man själv haft en skitdag.
Man ser direkt att Sara varit duktig och kört 80 mil för att träffa en efterbliven som aldrig nånsin fått till en dejt med en fjortis IRL.
Läser man även chatloggen så visar det sig snabbt att Dumpen varit på som in i herlvete.
Knulla omedelbart tas upp i andra inlägget av Dumpen och den kåta fjortisen bor naturligtvis i samma håla.

Det är fina två min framför datorn men vad har detta med verkligheten att göra?
Fete Lars-Gunnar 83 ska ta en oskuld men tjafsar kort med Sara innan han åker hem till frun och hoppas på det bästa.

Det passar propagandan för Dumpens statistik men blir svettigt när korrekta siffror om att barn som utsetts gör det i 99% av fallen av jämnåriga pojkar - inte Lars-Gunnar 83.
Citera
2024-08-06, 22:39
Medlem
Citat:
Finns indikationer på att Dumpen har inkastare. Mästerfiskare som rekommenderar barn (som är andra fiskare eller just samma fiskare) och gäddan känner sig säker då att det är ett riktigt barn. Om det är så, så har de verkligen gått för långt.

Är ju för övrigt et typiskt kriminellt beteende att använda inkastare. De har lärt sig av sina kompisar inte i skolan.
I början hette det att dom skulle minsann inte ta någon som helst kontakt med gäddorna utan bara när dom sökte kontakt.
(Folk har glömt den lilla detaljen)
Det flög givetvis ut genom fönstret då dom måste kunna göra aktuella inlägg så pengarna fortsätter rulla in så dom kan få sin lön och åka på sina
"Lyx resor där allt är betalt in i minsta detalj"
Folk skulle ju sluta swisha och skänka pengar om det inte blir nya Gäddor och nya reportage och då är guld kosan ett minne blott .
Så både Patrik och speciellt Sara har all anledning i världen att böja och ändra på reglerna dom själva satte för egen vinnings skull .
Ganska säker på att Sara har förlorat en massa sömn på sista tiden nu när guld kosan kanske börjar sina för dom .
Citera
2024-08-06, 22:56
Medlem
Citat:
Enligt årsredovisningen står det: Styrelsen föreslår att utbetalning av utdelningen skall ske i omedelbar anslutning till årsstämman:.
Ja, i Dumpen Media Group AB. Utdelning går till Sjöberg 242 AB. I sistnämndas ÅR står dock inget om utdelning till ägare, så till Putte privat har de 300 inte hittat än. I alla fall inte som utdelning.
Citera
2024-08-06, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Jag tycker detsamma. Var är problemet menar du?
Nej den var ju snygg och prydlig. Dyker upp en lång rad följdfrågor, men de hör hemma hos SKV, inte här i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in