Citat:
Ursprungligen postat av
Ovetade
Öh? Du läste rätt årsredovisning?
Den här såg man ju inte komma 😅😅😅😅
01-22+2024 redan här viste vi hur det skulle bli🤷
Dumpen - Patrik Sjöberg & Sara Nilsson jagar män som vill utnyttja barn sexuellt
Postat av Barabban
Okej jag tror vi alla är överens om att ingen vill självklart inte att det ska finnas några pedofiler och hade det varit någon annan än Sara som var ansvarig för sidan hade jag inte haft så mycket att säga och haft alla dessa frågor.
Låt oss titta på några fakta
Hon är alltså en föredetta missbrukare som tagit hjälp av dumpen att betala av sina skulder
Redan där har hon ett eget intresse att dumpen ska finnas.
Hon märker att hon kan tjäna pengar på det här.
Så när hon märkte att folk efter som det är en sånt känsligt och aktuellt ämne att folk försöker överträffa varandra med vem som ska donera största Swisharna och ordna massa olika Swish insamlingar så skapar hon ett betal medlemskap tillråga på allt och tittar man på deras hemsida och scrollar lite är det fruktansvärt mycket pengar som kommer in
Så att åka omkring i Sverige och jaga pedofiler och ha precis allt grattis som mat hotell är helt plötsligt väldigt bekvämt ur den synpunkten och då har man även åkt till Thailand på "studieresa" vilket inte på något vis kan appliceras med svenk lagstiftning.
Nu har jag inga bevis men förvånar mig inte om hon tar ut lön oxå.
Och hon kan inte överhuvudtaget föra en vettig diskussion emot någon människa som är smart eller ens lite halvsmart utan då blockerar hon folk istället eller som hon gjorde i början när hon inte hade några svar att då kalla dom för pedofiler för att man ens vågade ifrågasätta henne
Vilket är återkommande från medlemmarna sida om någon tycker olika än dom på deras sida.
Det har blivit en sekt och då menar jag att det verkligen är så på riktigt ingen får kritisera eller ifrågasätta dom båda ledarna Patrik och Sara
Då får man hot emot sig eller blir kallad pedofil.
Listan kan givetvis göras otroligt lång hur detta har blivit med denna sida och dessa människor men vi kan åtminstone konstatera att Sara lever nu ett ganska behagligt liv jämfört med att vara en föredetta missbrukare med en massa skulder som var fallet innan dumpen tog fart.
Min personliga åsikt om dumpen !!!
Givetvis jätte bra att pedofilerna åker ditt dom förtjänar inte bättre.
Är det rätt väg att gå inte en aning men jag vet att tack vare dumpen så råkar otroligt många oskyldiga människor illa ut.
Oskyldiga fruar, flickväner barn.
Tänk att vara ett barn vars förälder hängt ut på dumpen med bild och allt.
Hur tror ni det barnet mår tror ni att det barnet kommer återhämta sig hur länge tror ni det tar innan vi får första barnet som tar livet av sig på grund av att dess förälder hängts ut på dumpen allt det som dumpen faktiskt jobbar emot.
Så som sagt jag är kluven har inget över för pedofilerna men vet heller inte om det är rätt väg att gå med tanke på anhöriga till förövaren.