2024-08-06, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Jaha. Och allt det där efter att han blivit avstängd? Och ingen annan som kan verifiera uppgifterna utan det är bara HAN.

Vilket sammanträffande! Låter nästan som när Malone blev utsparkad och helt plötsligt började svamla om ditten och hitta på datten.

Hur gick det med de vaccinerade som Hoffe påstod skulle dö inom tre år? Är det någon månad kvar nu innan alla ramlar ihop och dör knall och fall?

Man kan diskutera hur mycket man kan generalisera en viss läkares observationer. Jag tror att variation mellan batcher och genetik spelar en stor roll här.

Men det betyder inte att man ska sätta munkavle på läkare.
Citera
2024-08-06, 20:13
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KreugerGuld
Dessa länkar är ej några studier som motsäger att spikproteinet ej är farligt, motsäger ej heller de studier jag visade, du länkar till ovetenskapliga fact check sidor! du kan lika gärna länka till folkhälsomyndigheten.
Är du seriös haha…

Jag tror vi är på olika nivå när vi söker information! Jag försöker ivarjefall förkovra mig i ämnet så mycket som jag kan förstå, på amatörmässig nivå, pga egen intresse, du är endast här på forumet för att oseriöst trolla tråden, du har inget av värde som fördjupar ämnet.

Då tar vi det igen så att även du förstår, att bevisa något inte finns gör man genom att försöka bevisa detta finns vilket alltså inte kunnat göras. Alltså kan man säga att vaccinen idag inte orsakar cancer.

Vi kan diskutera detta länge om du vill, med tanke på din tydligt svaga nivå av förståelse kommer det ta lång tid.
Citera
2024-08-06, 20:29
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Inte heller det som finns i vaccinen har kunnat konstateras ger cancer.
Så vart är dina bevis på motsatsen?
Anektodiska bevis är inte vetenskapliga vilket du fått förklarat för dig flera gånger nu.
Du har uppenbarligen inte läst vad du sen har kommenterat till! Detta är studie som påvisar en eventuell farlighet! Med spikproteinet! Studier är ej bevis utan en indikation

Du kan gå till denna länk (FB) Professor Cahill: Vaccinerade kommer att dö i drivor efter några månader

Återkom sen med frågor som berör ämnet!
Senast redigerad av KreugerGuld 2024-08-06 kl. 21:06.
Citera
2024-08-06, 21:55
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KreugerGuld
Du har uppenbarligen inte läst vad du sen har kommenterat till! Detta är studie som påvisar en eventuell farlighet! Med spikproteinet! Studier är ej bevis utan en indikation

Du kan gå till denna länk (FB) Professor Cahill: Vaccinerade kommer att dö i drivor efter några månader

Återkom sen med frågor som berör ämnet!

Japp,
Definitivt inga drivor av döda.
Har du sett några?
Befolkningen på jorden ökar till och med.
Citera
2024-08-06, 22:02
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Man kan diskutera hur mycket man kan generalisera en viss läkares observationer. Jag tror att variation mellan batcher och genetik spelar en stor roll här.

Men det betyder inte att man ska sätta munkavle på läkare.
Du får som läkare inte sprida skitprat och nonsens på samma sätt som du gör här.

Nej, det finns ingen variation mellan batcher.
Citera
2024-08-06, 22:24
Medlem
Citat:
Du får som läkare inte sprida skitprat och nonsens på samma sätt som du gör här.

Nej, det finns ingen variation mellan batcher.

"Nej, det finns ingen variation mellan batcher."

Ok, i så fall ser det väldigt illa ut.
Citera
2024-08-06, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Japp,
Definitivt inga drivor av döda.
Har du sett några?
Befolkningen på jorden ökar till och med.

Det är framförallt Afrika med låg vaccinationsgrad som står för befolkningsökningen.
Citera
2024-08-06, 22:50
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Det är framförallt Afrika med låg vaccinationsgrad som står för befolkningsökningen.

Som jag tagit upp tidigare så har förbättrad hälsa och minskad barndödlighet alltid lett till lägre TFR, så absolut inget konstigt att det är högre TFR där än här.
Sedan 2012 har sverige backat i TFR så dagens TFR följer trenden och det har inget med vaccinens så kallade dödlighet att göra. Snarare tvärt om vilket är oerhört svårt för er att förstå.

I Nigeria som är landet med högst TFR så är det 11 dödsfall per 1000 invånare och en medellivslängd på 54 år för kvinnor och 53 för män.
71 på 1000 spädbarn som föds levande dör, under 5 år är den 109 på 1000.

I Sverige 9 dödsfall per 1000 invånare.
Medellivslängd 84 för kvinnor och 80 för män.
Spädbarnsdödligheten är 2 på 1000 av de som föds levande.

Så fortfarande inga drivor av döda hur hårt ni än önskar detta.
Citera
2024-08-06, 23:46
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
"Nej, det finns ingen variation mellan batcher."

Ok, i så fall ser det väldigt illa ut.
Nej, det ser inte illa ut.
Citera
2024-08-07, 02:46
Medlem
Citat:
Har den ökat mycket i %, jämfört med tidigare?
Citera
2024-08-07, 10:40
Medlem
korrektamund0s avatar
Det är närmast komiskt att se hur ett par skribenter kämpar frenetiskt för att hålla tanken på en global medicinskt katastrof vid liv. I det frenetiska arbetet ingår att misstänkliggöra vaccin för precis allt.

Om jag inte missminner mig totalt inleddes antivaccinrörelsens arbete redan innan vaccinet börjat användas och det första man påstod var att själva avsikten med vaccinet skulle göra kvinnor sterila

Citat:
Ursprungligen postat av Flusen
Visselblåsare inom vaccinindustrin hävdar att vaccinet gör dig steril, en del av avbefolkningsplanen:

https://www.bitchute.com/video/IalsQvC0XIdl/?fbclid=IwAR0hDSl9k8-16qB00gNUecXizGnZRoQ48kqpHdN2TfjmZOPXVfVg5nTpG5U

Tankar kring detta? Att jorden är överbefolkad är ett faktum, låter väldigt skrämmande men ändå rimligt, när man söker på detta avslöjande ifrån igår på Google kommer istället ”fact checks” upp längst upp i sökresultatet, väldigt snabbt agerat av Google.

I vanlig ordning kommer antivaxxarna inte med något nytt, de återanvänder istället samma skit om och om igen och nu fyra år senare har vi antivaxxar-patrask som frenetiskt försöker hålla tanken på en steril befolkning vid liv genom att helt enkelt hävda att befolkningen minskar - och om siffrorna visar att så inte alls är fallet så är siffrorna manipulerade eller forskningen ägd av Bill Gates.

Vi har att göra med en grupp människor som är så kapitalt hjärntvättade och mentalt sjuka att den enda jämförelsen landar vid religiösa sekter i stil med Peoples Temple Agricultural Project (Jonestown).
https://en.wikipedia.org/wiki/Jonestown

Frågan är om det öht går att avprogrammera dessa stackars vilsna människor.
Citera
2024-08-07, 13:54
Medlem
KreugerGulds avatar
Citat:
Det är närmast komiskt att se hur ett par skribenter kämpar frenetiskt för att hålla tanken på en global medicinskt katastrof vid liv. I det frenetiska arbetet ingår att misstänkliggöra vaccin för precis allt.

Om jag inte missminner mig totalt inleddes antivaccinrörelsens arbete redan innan vaccinet börjat användas och det första man påstod var att själva avsikten med vaccinet skulle göra kvinnor sterila

I vanlig ordning kommer antivaxxarna inte med något nytt, de återanvänder istället samma skit om och om igen och nu fyra år senare har vi antivaxxar-patrask som frenetiskt försöker hålla tanken på en steril befolkning vid liv genom att helt enkelt hävda att befolkningen minskar - och om siffrorna visar att så inte alls är fallet så är siffrorna manipulerade eller forskningen ägd av Bill Gates.

Vi har att göra med en grupp människor som är så kapitalt hjärntvättade och mentalt sjuka att den enda jämförelsen landar vid religiösa sekter i stil med Peoples Temple Agricultural Project (Jonestown).
https://en.wikipedia.org/wiki/Jonestown

Frågan är om det öht går att avprogrammera dessa stackars vilsna människor.

Tycker det mest är du som är frenetiskt i sitt skrivande,
Antivaxxar rörelsen! Vilka är det?
Det finns ju rapporter om minskad befolkning och barnfödande! i synerhet i vissa västländer, medans afrika ynglar av sig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in