Citat:
Ursprungligen postat av
Kexet65
Uppdatering alldeles nyss i MVT:
”Region Östergötland meddelar nu att de drabbade i olyckan är en kvinna i 40-årsåldern, en man i 40-årsåldern samt en flicka och en pojke mellan 1 och 3 år.
Flickan och kvinnan har livshotande skador, tillståndet för båda är kritiskt, och de läggs in på intensivvårdsavdelningen.
Mannen och pojken är lindrigt skadade, tillståndet är stabilt, och de kvarstannar på sjukhuset för observation”.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pisseman
Barnet räddades av en som dök ned till bilen som jag tolkat det. Dvs, bara chauffören tog sig ut själv.
Citat:
Ursprungligen postat av
fotbollsmicke
Payman såg en person komma ur bilen o hade ett barn med sig så va han har hjälpt till med förutom att ha hoppat i vattnet vet vi inte....men media vill gärna söka hjältar o sensationer speciellt om en blatte kan höjas till skyarna
4 personer satt i bilen när den sjönk.
Pappan och sonen tog sig ut relativt fort. Dvs, pappan kom upp och hade sonen med sig.
Mamman och flickan är livshotande skadad. Det lär m a o vara flickan som P*yman har räddat.
Jag tror inte på ett sjukdomsfall. Jag tror att pappan körde och räddade sig själv + sonen.
Edit.
Ps: hyllas den som hyllas bör! P ÄR en hjälte i denna situationen. Ännu mer så om chauffören medvetet försökt döda vissa i sin familj.