2024-08-06, 00:24
Medlem
Niggwards avatar
Det finns vissa områden i marknaden där man köper något och det fungerar uselt från start, alternativt går sönder snabbt.

Nästrimmer är ett sådant område. Är så jävla less på att köpa skit som inte funkar. Söker man runt lite så är alltid en stor sälj pitch att produkten kan göra 1000 saker i 1 eller liknande. Jag skiter it!

Jag vill att den ska göra en sak och jag vill att det ska fungera. Är det så svårt? Inte direkt så man kan pröva det i butiken innan man köper det.

Om det finns någon produkt som kan rekommenderas så tar jag gärna emot det. Någon måste väl bruka något här som fungerar och det värsta som kan hända mig är att jag köper något som inte fungerar, men det är ja van vid.

Mvh
Citera
2024-08-06, 00:29
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Mvh

Remington NE3850

Har haft min i sex år snart och den är bäst. Bara bytt batteri en gång på denna tid också.
Citera
2024-08-06, 00:35
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsWednesday
Remington NE3850

Har haft min i sex år snart och den är bäst. Bara bytt batteri en gång på denna tid också.

Grymt! Fann även med 25% off. Beställer den. Med rabatten 224 kr. Värt att köra på med din hänvisning.

Betalat mkt mera på annat som varit med n besvikelse.

Tack! Kan uppdatera när den kommer, för andra som letar trimmer som nål i en höstack
Citera
2024-08-06, 00:36
Avstängd
Comitiums avatar
Citat:
Det finns vissa områden i marknaden där man köper något och det fungerar uselt från start, alternativt går sönder snabbt.

Nästrimmer är ett sådant område. Är så jävla less på att köpa skit som inte funkar. Söker man runt lite så är alltid en stor sälj pitch att produkten kan göra 1000 saker i 1 eller liknande. Jag skiter it!

Jag vill att den ska göra en sak och jag vill att det ska fungera. Är det så svårt? Inte direkt så man kan pröva det i butiken innan man köper det.

Om det finns någon produkt som kan rekommenderas så tar jag gärna emot det. Någon måste väl bruka något här som fungerar och det värsta som kan hända mig är att jag köper något som inte fungerar, men det är ja van vid.

Mvh

Gör du rätt? Du ska inte dra den i sidled utan upp och ner i näsan. Då funkar den. = tips.
Citera
2024-08-06, 00:42
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Gör du rätt? Du ska inte dra den i sidled utan upp och ner i näsan. Då funkar den. = tips.

Det skulle jag säga. Felsökningen runt rörelsemönster tar inte speciellt lång tid.

Sen har jag haft bra saker förut, men går de sönder efter några användningar så är inte första tanken att köpa en likadan produkt.
Citera
2024-08-06, 00:44
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Tack!

Ingen orsak! Hoppas du ska bli lika nöjd som jag. Den är bekväm och lätt att rengöra och så är den snygg dessutom! För å va en nästrimmer, alltså.
Citera
2024-08-06, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsWednesday
Ingen orsak! Hoppas du ska bli lika nöjd som jag. Den är bekväm och lätt att rengöra och så är den snygg dessutom! För å va en nästrimmer, alltså.

om han inte blir nöjd kommer vi aldrig förlåta dig
Citera
2024-08-06, 00:49
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
om han inte blir nöjd kommer vi aldrig förlåta dig

Niggward, my faith is in your hands (or nose)
Citera
2024-08-06, 01:00
Medlem
Annars så köper du valfri produkt från Braun eller Philips.
Citera
2024-08-06, 01:21
Medlem
Jag lägger den här på prenumerera, måste höra vad du tyckte om den 😄
Citera
2024-08-06, 01:25
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Annars så köper du valfri produkt från Braun eller Philips.

Ja du. Den går jag inte på igen
Citera
2024-08-06, 06:34
Medlem
Lidl brukar sälja en bra för ca 50 kr ja tycker den funkar riktigt bra
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto