Citat:
Ursprungligen postat av
Enterprise
För att slippa vidare tjafs naturligtvis. Utan att behöva förnedra sig med en konkurs
Kan bli nog så mycket tjafs av en bestridan, i synnerhet då vi inte vet om det finns något att bestrida.
En konkurs i ett dödsbo är heller inte att förnedra sig.
Bäst kanske att kontakta hyresvärden och meddela att boet är på obestånd, så ingen mening att gå vidare med kravet.