2024-08-02, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zantori
dömd till vård

Igen? Han var ju dömd till vård när det gällde det där bedrägeriet med mera för något år sedan?
Citera
2024-08-02, 18:47
Avslutad
Jag undrar över en sak, varför kör inte Alex sin Youtube? Det kan han väl göra fast han har vård? Det är ju mycket pengar med Youtube. Vet ni att han verkligen har vård, det känns som han har försvunnit mer eller mindre. Och exet Alva lägger inte heller ut på Youtube. Kan inte Alex vara inspärrad, häktad etc etc. Jag menar vem säger nej till Youtube pengar som han faktiskt går miste om. Alex själv kan svara, för en sån kille läser den här tråden.
Citera
2024-08-02, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag undrar över en sak, varför kör inte Alex sin Youtube? Det kan han väl göra fast han har vård? Det är ju mycket pengar med Youtube. Vet ni att han verkligen har vård, det känns som han har försvunnit mer eller mindre. Och exet Alva lägger inte heller ut på Youtube. Kan inte Alex vara inspärrad, häktad etc etc. Jag menar vem säger nej till Youtube pengar som han faktiskt går miste om. Alex själv kan svara, för en sån kille läser den här tråden.

Detta undrar jag också men tänker att han hamnat i missbruk igen eller hamnar han i fängelse om han pissar positivt?
Citera
2024-08-02, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Igen? Han var ju dömd till vård när det gällde det där bedrägeriet med mera för något år sedan?

Kan svara mig själv, ser nu att han var dömd till vård igen, lol.
Citera
2024-08-05, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Ellie? Säg inte att hon verkligen hundade tillbaka till honom?!

Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Ellie? Säg inte att hon verkligen hundade tillbaka till honom?!

Har inte kollat något på Alex Ceesay youtube på några månader. Men ja det har hon..

Noterade idag att ena tjejen i hans nyaste musikvideo till låten yasuragi är Ellie. Bodyn och kimonon som hon har på sig i musikvideon har hon även på sig på sitt senaste instagram inlägg, samt att håret är lockat exakt likadant. Även en närbild i musikvideon där man ser hennes skelande ögon stämmer överens. Gömmer sig bakom en mask.. Hennes familj är säkert stolt när hon gör musikvideos halvnaken och poserar med droger och vapen.
Citera
2024-08-05, 22:42
Medlem
janibollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Alva ligger på strokeaavdelning på sjukhus, förlamad från midjan och neråt. Så hon gör inga videos av uppenbara skäl.
Citera
2024-08-05, 22:44
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Alva ligger på strokeaavdelning på sjukhus, förlamad från midjan och neråt. Så hon gör inga videos av uppenbara skäl.
Hur verifierat är detta egentligen?
Citera
2024-08-05, 22:45
Medlem
janibollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Hur verifierat är detta egentligen?
Utlagt av henne själv i helgen och hon är på sjukhus. Så mycket vet jag säkert
Citera
2024-08-06, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buzzerbeater
Har inte kollat något på Alex Ceesay youtube på några månader. Men ja det har hon..

Noterade idag att ena tjejen i hans nyaste musikvideo till låten yasuragi är Ellie. Bodyn och kimonon som hon har på sig i musikvideon har hon även på sig på sitt senaste instagram inlägg, samt att håret är lockat exakt likadant. Även en närbild i musikvideon där man ser hennes skelande ögon stämmer överens. Gömmer sig bakom en mask.. Hennes familj är säkert stolt när hon gör musikvideos halvnaken och poserar med droger och vapen.

Det noterade vi alla den dagen musikvideon släpptes så detta är tyvärr gamla nyheter.
Citera
2024-08-06, 11:39
Medlem
Whitks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen

Stroke och förlamad från midjan hänger inte riktigt ihop.. I så fall har hon någon spinal skada i ryggen
Citera
2024-08-06, 12:04
Medlem
janibollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitk
Stroke och förlamad från midjan hänger inte riktigt ihop.. I så fall har hon någon spinal skada i ryggen
Hon ligger på strokeavdelning. Detta har hänt på grund av långvarigt missbruk av lustgas
Citera
2024-08-06, 21:01
Medlem
https://www.nwt.se/2024/08/06/grumsnatverket-firade-dop-nybliven-gudfar-misstanks-for-grov-misshandel-267df/

Alex Ceesays kumpan i guldtackehärvan har visat fått synat skosulorna på Grumsnätverkets medlemmar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in