2024-08-05, 20:24
Medlem
Vet att detta inte bidrar till något, men är på riktigt i chock hur folk kan vara så korkade, admin för esssi saningen, väljer att lämna och folk kan inte läsa innantill, istället frågar massa folk vad händer? Jag är inte så aktiv på fb och helt ny här, och gör just nu som de jag kritiserar, men på riktigt, är i chock. Flachback får mkt kritik, men av det jag läst på fb, så är ni galet, grymt bra❤
Citera
2024-08-05, 20:25
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saga23
dessa mål går i förvaltningsdomstolarna och där har du ingen rättighet till hjälp av hemförsäkring precis som du skriver
Tack. Har själv tvistat med FK ( ej LSS)
Fick bekosta mitt juridiska ombud själv.
Citera
2024-08-05, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sgtptgatos
Flachback får mkt kritik, men av det jag läst på fb, så är ni galet, grymt bra❤
Av vilka anledningar har den här tråden fått kritik?

För att vi försöker att lösa deckargåtan?
Citera
2024-08-05, 20:28
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saga23
Där ser man.

Förövrigt

Hur kommer det sig att Flashback tråden är mer vettig än FB gruppen Essie sanningen ska fram som alla blev helt hysteriska och olika personer raderar allt för alla i gruppen.

Jaa du, det kan man fråga sig. Kanske för att det är samma personer som okritiskt delade efterlysning, strösslade hjärtan, gick på okända som gick på stan med en svart hund och skulle titta i munnen, bevakade gränsövergångar mm mm. Nu har många svängt och tappat det åt andra hållet.

Vi på Flashback är vana debattörer. Vi spekulerar och tar inte påståenden för sanning på samma vis. Min fundering bara.
Citera
2024-08-05, 20:32
Medlem
När man tittar på bilden på A och Essie, på pappans fb sida.
Hon ska ju vara som en 4åring?? Har jag läst i tråden.
Men hur kan en 4åring ha kunna skaffat tatueringar?
Citera
2024-08-05, 20:32
Medlem
Noterar att det rensas friskt på facebook.
I båda grupperna.
Den ena totalrensning och i den andra har minst "försvarstalet" försvunnit.
Antar att det är någon av deras admins som läser här och inte gillade att det diskuterades alla ändringar och konstigheter i det inlägget.
Sicken tur att två av versionerna är utskrivet så man kunde jämföra
Citera
2024-08-05, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Av vilka anledningar har den här tråden fått kritik?

För att vi försöker att lösa deckargåtan?
Syftade inte på denna tråd utan mer att jag hört så mkt dåligt om flachback, se mitt inlägg nedan, ni är grymma i denna tråd här, jämf med fb gruppen.

Vet att detta inte bidrar till något, men är på riktigt i chock hur folk kan vara så korkade, admin för esssi saningen, väljer att lämna och folk kan inte läsa innantill, istället frågar massa folk vad händer? Jag är inte så aktiv på fb och helt ny här, och gör just nu som de jag kritiserar, men på riktigt, är i chock. Flachback får mkt kritik, men av det jag läst på fb, så är ni galet, grymt bra❤
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Eftersom det är tre vuxna, så påverkar ju inte P:s inkomst A:s chans till bostadstillägg. Eftersom P helt saknar försörjningsansvar för A.

Det påverkar bostadsbidraget. Är det tre vuxna skrivna på adressen så får A endast ut en tredjedel av hyran i bostadsbidrag.
Försäkringskassans regler är tydliga med det.
Citera
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enecopia73
När man tittar på bilden på A och Essie, på pappans fb sida.
Hon ska ju vara som en 4åring?? Har jag läst i tråden.
Men hur kan en 4åring ha kunna skaffat tatueringar?
Gnuggis tror jag de kallas. Kan tvättas bort.
Citera
2024-08-05, 20:38
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sgtptgatos

Nja, det verkar ju som facebookgruppen var mycket bättre, så till vida att det var där som det kom fram en massa information. Det är ju till de facebook-inläggen så gott som allting som diskuteras här på flashback refererar. Det är till och med så illa att den information som framkom där, inte ens finns kvar i denna gruppen, efter att den raderats där. Det säger ju ändå en hel del om hur mycket bättre den gruppen faktiskt var.

Skillnaden är väl att admins i facebookgruppen inte accepterade det trams och de lögner som spreds där, vilket trots allt var en bråkdel av hur det ser ut här.
Citera
2024-08-05, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Gnuggis tror jag de kallas. Kan tvättas bort.

Aha,ja sån kan det ju vara
Citera
2024-08-05, 20:41
Medlem
Anna-Helgas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Noterar att det rensas friskt på facebook.
I båda grupperna.
Den ena totalrensning och i den andra har minst "försvarstalet" försvunnit.
Antar att det är någon av deras admins som läser här och inte gillade att det diskuterades alla ändringar och konstigheter i det inlägget.
Sicken tur att två av versionerna är utskrivet så man kunde jämföra
Lite hysteriskt, nästan panikslaget kan jag känna? 🙃 Tror många har sparat det mesta, det går nog inte att bara sudda bort från Facebook och tro att allt försvinner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in