2024-08-05, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubba-Klubba50
Fia blir falskt anmäld hela tiden till polisen. Hur garanterar du att Fia inte blir falskt anmäld under ett möte.
Vad menar du med falskt anmäld?
2024-08-05, 17:04
Medlem
Kl 19 ikväll ska det köras live hos För allas bästa med diskussion åter igen om lvu , Y som återhämtar sig i Turkiet sedan ett år tillbaka lär dyka upp + övriga typer
2024-08-05, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Kl 19 ikväll ska det köras live hos För allas bästa med diskussion åter igen om lvu , Y som återhämtar sig i Turkiet sedan ett år tillbaka lär dyka upp + övriga typer
Kul med lite kvalitetsunderhållning! Börjar tröttna på OS nu!
2024-08-05, 19:10
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus

Finns alla möjliga tänkbara scenarier som kan hända om en förälder som går på möte hos soc, utan att vara vaksam. och känna till hur de beter sig. Socialsekreterare drar sig nämligen inte för att hitta på att de blivit utsatta för hot. Det är är därför föräldrar väljer att spela in alla möten med soc i smyg. Det ska egentligen inte behövas, men verkligheten ser dessvärre ut på detta sätt.

Av just denna anledning borde alla möten spelas in, så att det går att se vad som sagts och inte sagts i efterhand och eventuella hot mot socialsekreterarna kan beivras. Rättssäkerhet åt båda håll. Det borde socialsekreterarna själva välkomna, de som känner sig så hotade.
2024-08-05, 19:45
Medlem
Så sitter undersköterskan i live och ljuger om , hon blev placerad för att hon slogs och var våldsam och föräldrarna kunde inte klara av henne och till slut blev det SIS för att ingen familj klarade av detta , hon har i åratal påstått att hon inte har några barn , det har hon och de får inte bo med henne
2024-08-05, 20:39
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Så sitter undersköterskan i live och ljuger om , hon blev placerad för att hon slogs och var våldsam och föräldrarna kunde inte klara av henne och till slut blev det SIS för att ingen familj klarade av detta , hon har i åratal påstått att hon inte har några barn , det har hon och de får inte bo med henne
Pistol-Malin kom upp med nytt konto också, det var länge sen jag hörde nåt från henne.
Hon håller på med att göra en film och ska sprida ordet om soc världen över så nu ska alla som kan vara med och hjälpa till med filmen höra av sig.
Hade varit kul om de fick ihop en film faktiskt, spännande!
2024-08-05, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Pistol-Malin kom upp med nytt konto också, det var länge sen jag hörde nåt från henne.
Hon håller på med att göra en film och ska sprida ordet om soc världen över så nu ska alla som kan vara med och hjälpa till med filmen höra av sig.

Kurre delade en länk till ett YT konto till mig här uppe. En trailer till filmen. Nu vet vi vem som ligger bakom kanalen
2024-08-05, 20:52
Medlem
Citat:
Finns en liten trailer på några minuter på youtube , tror den heter En stat i staten
2024-08-05, 20:55
Medlem
Citat:
En av de medverkande i projektet är en välkänd pappa- rättsaktivist som var mycket aktiv för en 15 år sedan
2024-08-05, 22:35
Medlem
Citat:
En av de medverkande i projektet är en välkänd pappa- rättsaktivist som var mycket aktiv för en 15 år sedan

Hahaha Adina, såklart du vet det 15 år familjejagare alltså
2024-08-05, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus

Fia har ju berättat att polisen har delat alla 95 anmälningar till polisen under tiden hon hade tillstånd att demonstrera.

Socialtjänstens medarbetare är fullblodiga rättshaverister som jobbar i sin organisations psykotiska grupp.
2024-08-05, 22:58
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetteBoop
Kurre delade en länk till ett YT konto till mig här uppe. En trailer till filmen. Nu vet vi vem som ligger bakom kanalen

Det viktiga är vad som sägs i filmen och inte vem som ligger bakom. Det finns seriösa debattörer och kritiker av socialtjänstens utredningar och utredningsmetoder som är med i filmen såg jag, vilket borgar för information om socialtjänsten snarare än desinformation.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in