Jag tror mer det handlar om en fylla 40-års kris, kändes ganska tydligt in hennes inlägg och tycker inte det finns några särskilda tecken på relationskris.
Självklart är det ålderskrisen, den har pågått några år nu för att fullständigt manifestera sig lagom till självs 40-års dagen. Ålderskrisen ger ringar på vattnet genom att ifrågasätta både sig själv, sin relation, sitt föräldraskap. Bl.a!
Blir nyfiken på platsen för festen och vad hon lägger på detta spektakel
Kanske Hesselby slott? Ett rosa slott man kan hyra för fest/bröllop.
Med tanke på att hon nog la runt 150 K på en soloresa till New York måste väl en 40-årsfest få kosta det dubbla? Hög spend på Sandra i år. Och Björn kämpar på med sina små krönikefakturor.
Tror du hon tar kuvertavgift?! Det känns väl ganska tacky?
Förra året tyckte hon ju att alla gäster skylla bjuda henne på födelsedagsmiddagen trots att det var hon som hade bjudit in till den. Så ja, snålast i stan kommer nog inte bjuda sina gäster på mycket. Kanske lite övergivna bud hahaha.
Man får hoppas att hon lärt sig sen förra året. Bjuder man in till 40-årsfest är det ju definitivt inget man tar betalt för. Nog för att hon alltid framställt sig själv som snål men där hoppas jag att gränsen går. Däremot tror jag att önskelistan med många väldigt specifika, dyra presenter var väl planterad för några veckor sedan.
Kanske Hesselby slott? Ett rosa slott man kan hyra för fest/bröllop.
Med tanke på att hon nog la runt 150 K på en soloresa till New York måste väl en 40-årsfest få kosta det dubbla? Hög spend på Sandra i år. Och Björn kämpar på med sina små krönikefakturor.
Nyfiken på om de har gemensam ekonomi…
Nej det har dom inte vad jag förstått det som. Hon ”bjöd” ju honom på resan till Maldiverna.
”Livet är svårt och konstigt”… det är väl inte svårt och konstigt att fylla 40? Men väldigt svårt och konstigt att göra slut när man har småbarn.
För just henne är det nog svårt och konstigt att fylla 40.. Men visst, kanske är nåt annat på g också men då tror jag att det hade varit än mer dystert?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!