2024-08-05, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Verkligen! Men det är nog melankoliskt du menar?

“Inget är konstant men rörelsen framåt gör att man vill fortsätta ändå”.

“Livet är svårt och konstigt och roligt men nästan alltid allra bäst på sommaren”.

“Allt tid som fanns alldeles nyss är plötsligt inte kvar”.

Otroligt vemodigt och känns verkligen som början på ett uppbrott. De skulle väl hålla ihop tills Didrik var tre år? Hur gammal är han nu?

https://sandrabeijer.elle.se/om-tank...rna-i-trettio/
han fyller 3 i oktober! tror också dom gör slut och att hon ska va singel i sina 40
Citera
2024-08-05, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LineKA
Jag tror mer det handlar om en fylla 40-års kris, kändes ganska tydligt in hennes inlägg och tycker inte det finns några särskilda tecken på relationskris.

Självklart är det ålderskrisen, den har pågått några år nu för att fullständigt manifestera sig lagom till självs 40-års dagen. Ålderskrisen ger ringar på vattnet genom att ifrågasätta både sig själv, sin relation, sitt föräldraskap. Bl.a!
Citera
2024-08-05, 23:09
Medlem
Nu plockade ni russinen ur kakan Läste man citaten här lät det ju absolut som en stundande separation, men inlägget kändes 40-årskris rakt igenom.

Blir nyfiken på platsen för festen och vad hon lägger på detta spektakel
Citera
2024-08-05, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frimlov
Nu plockade ni russinen ur kakan Läste man citaten här lät det ju absolut som en stundande separation, men inlägget kändes 40-årskris rakt igenom.

Jag tippar på Hesselby slott, som är ett rosa slott i Storstockholm.
Citera
2024-08-06, 00:33
Medlem
Citat:

Jag undrar också hur mycket hon kommer lägga på detta och hur mycket gästerna kommer få lägga själva för att få äran att delta?
Citera
2024-08-06, 06:34
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:

Kanske Hesselby slott? Ett rosa slott man kan hyra för fest/bröllop.

Med tanke på att hon nog la runt 150 K på en soloresa till New York måste väl en 40-årsfest få kosta det dubbla? Hög spend på Sandra i år. Och Björn kämpar på med sina små krönikefakturor.

Nyfiken på om de har gemensam ekonomi…
Citera
2024-08-06, 06:35
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solinvictus86
Jag undrar också hur mycket hon kommer lägga på detta och hur mycket gästerna kommer få lägga själva för att få äran att delta?

Tror du hon tar kuvertavgift?! Det känns väl ganska tacky?
Citera
2024-08-06, 07:49
Medlem
Citat:

”Livet är svårt och konstigt”… det är väl inte svårt och konstigt att fylla 40? Men väldigt svårt och konstigt att göra slut när man har småbarn.
Citera
2024-08-06, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Tror du hon tar kuvertavgift?! Det känns väl ganska tacky?

Förra året tyckte hon ju att alla gäster skylla bjuda henne på födelsedagsmiddagen trots att det var hon som hade bjudit in till den. Så ja, snålast i stan kommer nog inte bjuda sina gäster på mycket. Kanske lite övergivna bud hahaha.
Citera
2024-08-06, 14:23
Medlem
Man får hoppas att hon lärt sig sen förra året. Bjuder man in till 40-årsfest är det ju definitivt inget man tar betalt för. Nog för att hon alltid framställt sig själv som snål men där hoppas jag att gränsen går. Däremot tror jag att önskelistan med många väldigt specifika, dyra presenter var väl planterad för några veckor sedan.
Citera
2024-08-06, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Kanske Hesselby slott? Ett rosa slott man kan hyra för fest/bröllop.

Med tanke på att hon nog la runt 150 K på en soloresa till New York måste väl en 40-årsfest få kosta det dubbla? Hög spend på Sandra i år. Och Björn kämpar på med sina små krönikefakturor.

Nyfiken på om de har gemensam ekonomi…

Nej det har dom inte vad jag förstått det som. Hon ”bjöd” ju honom på resan till Maldiverna.
Citera
2024-08-06, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
”Livet är svårt och konstigt”… det är väl inte svårt och konstigt att fylla 40? Men väldigt svårt och konstigt att göra slut när man har småbarn.

För just henne är det nog svårt och konstigt att fylla 40.. Men visst, kanske är nåt annat på g också men då tror jag att det hade varit än mer dystert?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in