Tycker denna i_i__04 på tiktok borde granskas noggrannare. Enligt kusinen till BO så har denna tjej varit med i gruppchatten samt så sitter hon i sina tiktok kommentarer och svarar på någon som skrivit ”Free melak Free raffe Free soso” med ”Free free”.
Denna nivå av känslokyla är så äcklig att jag tappar orden.
En till som står och dansar i rum där tvn är skyddad.
Du har varit med i typ 2 dagar och skrev igår " Jag frågade vilka för jag inte visste och är lat och orkar inte läsa hela tråden"
Karoline76 har varit med längre och är inte lat då hon verkar insatt i det mesta här inne samt söker upp saker.
Hade kanske varit lättare att bara länka
Varför länka igen när jag redan publicerat den och de man kan göra är att gå in på min profil och hitta länken istället
Ja, polisen har ju gått ut med att det kommit in många anmälningar gällande filmen, så de måste ha den. Jag tror det var i svt-appen som jag läste det. Troligen har de mobilerna också.
Mest troligt att dom har beslagtagit mobilerna i detta fallet att dom har fått många anmälningar om en video som finns
Det hade kanske underlättat lite för dig i dina spekulationer om du kanske läste bakåt i tråden där det redan 50 ggr nämnts att SoSo är Inte MGM1's mamma.
SoSo är i_i__04 på TT och heter Sohe*la
*- y
Mamman har ett liknande namn på sin FaceB Suss* Suss*
* - o
Bara ett förslag
Om du nu är så tvärsäker på att det inte är mamman som avses, så har du då något förslag på varför soso nämns med de misstänkta och ska som dem då frias?
Efter mycket "fram och tillbaka" om jag ska dela eller inte så har jag bestämt mig för att göra det.
Detta var information som skrevs till mig förra veckan här inne i tråden, som sedan togs bort.
Dubbelkollade med en mod (för att kunna ta ett beslut om jag skulle dela eller inte) som bekräftat att här inne på FB så är det lite [lagt kort ligger] så länge det är inom FB's regler.
Här är namnen jag fick på 9 stycken som stod i meddelandet från den kvällen/natten förra veckan.
Som "det sägs" är det 8 i chatten så jag funderar på om R.R är MGM3 eller kanske 16-åringen som det florerat tankar om, eller annan släkting till MGM1.. (då en annan släktskapsrelation blev nämnt i meddelandet den kvällen).
Här är en del av meddelandet (citerar namnen exakt som de stod):
Mel*k- MGM2
Raf - MGM1
Sohei*la - Den som är i_i_004 = SoSo- Sohe*la = *- y ?
Phi**ipa - * - l
K*js* - *- a
Sund*- *- o = Barbie/ sundosalmurai0 på TT ?
Nel*y - *-l
R.R - MGM3/16-åringen eller kanske en annan släkting till MGM1?
Ma*a/Ma*a (Raf skrev hennes namn med Y på TT, andra skriver det med J .. same same..
Hur mycket av detta är sant eller inte, vet jag inte då den som skrev det till mig hade “fått informationen” i andra hand - ursprungligen från M*y* i chattgruppen.
Det är en trådsanning tills annat bekräftats eller dementerats helt enkelt
Jag tycker ärligt talat inte du behöver hålla på med dessa maskningar av namn. Det blir svårläsligt, folk maskar på ett annat sätt i ett annat inlägg och man vet inte riktigt om det är samma person osv.