2024-08-05, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Vad är det han upplevt? Resa till Spanien och Thailand och springa runt på gallerior och klädesbutiker. Han har ju inte sett och upplevt något direkt.

Upplevelsevis hade han kunnat vara kvar i sin källar.. ursäkta, vind.
Senast redigerad av Urtavlan 2024-08-05 kl. 13:55.
Citera
2024-08-05, 13:37
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Han ser inte bra ut. Han är i 35-årsåldern men har ett ansikte som en 60-åring och hy som en kokt kräfta. Han skriker som någon som inte är klok på vidrig, skitnödig östgötska. Han är så dum i huvudet att han säger att Greta Thunberg begår brott när hon sittstrejkar, samtidigt som han själv lever på att begå brott.

Begår brott gör anjo rasken och boii med plus massa andra youtubers. Den saken funkar inte. Allt med hur han ser ut, tror jag är avundsjuka, han är vältränad och har en bra kropp de kan du inte förneka. 60 åring med den kroppen tacka och ta imot
Citera
2024-08-05, 13:39
Bannlyst
Citat:
Vad är det han upplevt? Resa till Spanien och Thailand och springa runt på gallerior och klädesbutiker. Han har ju inte sett och upplevt något direkt.

Idioten kan väl inte ens någon spanska fast han har bott i Spanien. Han talar extremt kass engelska. I och för sig talar han ju också extremt kass svenska.

Jag har varit sjukpensionär i ett kvarts sekel men har ändå rest betydligt mer än Kräftan. Det är helt otroligt att någon som inte räknas som ej tillräknelig beundrar honom.
Citera
2024-08-05, 13:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det kan väl inte du avgöra.
Citera
2024-08-05, 13:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Begår brott gör anjo rasken och boii med plus massa andra youtubers. Den saken funkar inte. Allt med hur han ser ut, tror jag är avundsjuka, han är vältränad och har en bra kropp de kan du inte förneka. 60 åring med den kroppen tacka och ta imot

Jag är nästan 20 år äldre än han men ser yngre ut i ansiktet. Han ser faktiskt för jävlig ut, men enfaldiga brudar tänder ju på gapiga anabolbögar.
Citera
2024-08-05, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Linnea ser fortfarande ut som en tonåring, med lite runda kinder och så, inte alls tjock men lite rultig som flickor är tills de inte är tonåringar längre.

Jag vet inte vad du har för problem med ovanstående. En del helt normala kvinnor ser alltid lite yngre ut än andra helt normala unga kvinnor. De ser inte alls exakt likadana allihopa.

Hon har ett väldigt sött och fint och fylligt ansikte, liten näsa, stora ögon och fyllig mun, då tenderar man att se yngre ut innan ålderstecken uppstår. Hon verkar ha en alldeles slät hy. Men jag har inte jämfört henne med en femåring eller ens femtonåring. Skärp dig!
Hon ser ut som kvinnor ofta gör i den åldern och förhoppningsvis i många år till.

Jag har problem med att (inte bara du) vill insinuera på att hon fortfarande är/ser ut som en tonåring (13-19 år) och genom det få Chrippa att se mer skadad ut han är.
Det är möjligtvis inte din mening, men det låter så.
Citera
2024-08-05, 13:42
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Han ser inte bra ut. Han är i 35-årsåldern men har ett ansikte som en 60-åring och hy som en kokt kräfta. Han skriker som någon som inte är klok på vidrig, skitnödig östgötska. Han är så dum i huvudet att han säger att Greta Thunberg begår brott när hon sittstrejkar, samtidigt som han själv lever på att begå brott.
Hon är väl fälld för det, så varför är det dumt att säga?
Citera
2024-08-05, 13:44
Medlem
Citat:
Det är inte upp till oss att avgöra vad han sätter värde i.
Citera
2024-08-05, 13:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hon är väl fälld för det, så varför är det dumt att säga?

Eftersom han själv inte är laglydig. Du är verkligen blåst på riktigt.
Citera
2024-08-05, 13:48
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Jag är nästan 20 år äldre än han men ser yngre ut i ansiktet. Han ser faktiskt för jävlig ut, men enfaldiga brudar tänder ju på gapiga anabolbögar.

Låter mer som du är avis på han. Är då så mycket äldre så borde du ju kunna läsa dom övriga och deras lögner och inte kasta dras argument på han. Japp han får unga enfaldiga blonda brudar. Men att knulla yngre brudar som är myndiga knappast ett brott
Citera
2024-08-05, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Japp. Och lägg av själv

Hur ofta ärvde inte prat på kroppen hans och om L och att han bara reser och lever.

Har du hängt med om vad dom andra sagt

Va? Det är ju chrippa som gapar om att Anjo, Rask och deras fruar är feta och fula.
De svarar bara emot och tar upp sånt som Chrippa sagt och hur mycket han ljuger.
Citera
2024-08-05, 13:59
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det kan väl inte du avgöra.

På hans vloggar är det ju det han gör. Gymmar och gå på restaurang. Och sitter i lägenheten och skriker. Samma saker han gör i Sverige. Men kanske det som kallas för att ”njuta av livet”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in