Citat:
Du räknar upp saker som DU skulle värdesätta i minnen, men han är inte du. Om han har andra intressen och njuter av att ta del av andra saker så är det ju det som kommer vara goda minnen för honom.
Jag har besökt många länder och för egen del är det helt skilda saker, beroende på resmål, som ger behållning med resan.
Ibland har det varit bara att leva lite lyx, i andra fall har kulturella upplevelser varit en stor del av behållningen. Så länge resan nått upp till mina förväntningar (eller överstigit dem) så är det goda minnen och bra slösade pengar - oavsett vad det varit för typ av resa.
Det går inte för någon annan att avgöra vad som är kvalitativa minnen för andra människor. Den upplevelsen är ju helt individuell.
Jag har inte en aning, men jag tror inte han kommer bosätta sig utomlands eller hålla sig borta från Sverige i några längre perioder så länge han har barnet.
Men det är min gissning.
Jag har besökt många länder och för egen del är det helt skilda saker, beroende på resmål, som ger behållning med resan.
Ibland har det varit bara att leva lite lyx, i andra fall har kulturella upplevelser varit en stor del av behållningen. Så länge resan nått upp till mina förväntningar (eller överstigit dem) så är det goda minnen och bra slösade pengar - oavsett vad det varit för typ av resa.
Det går inte för någon annan att avgöra vad som är kvalitativa minnen för andra människor. Den upplevelsen är ju helt individuell.
Jag har inte en aning, men jag tror inte han kommer bosätta sig utomlands eller hålla sig borta från Sverige i några längre perioder så länge han har barnet.
Men det är min gissning.
Jaha, är det det jag sitter och gör, undrade just vad fan är det jag sitter och räknar upp! Du är inte dum du inte. Tack för infon om alla dina resor du har gjort så att just DU får dina kvalitativa minnen så att inte någon annan fick dem av misstag.
För mig känns det som (jag vet inte hur det känns för dig eller för Chrippa eller någon annan) om att han står som en åsna mellan två hötappar där. Dottern och existensminimum i 15 år på ena sidan, skattefrihet och PradaGucciVersace och shoppa och lyx (som du reser för ibland) på den andra sidan.