2024-08-05, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du räknar upp saker som DU skulle värdesätta i minnen, men han är inte du. Om han har andra intressen och njuter av att ta del av andra saker så är det ju det som kommer vara goda minnen för honom.

Jag har besökt många länder och för egen del är det helt skilda saker, beroende på resmål, som ger behållning med resan.
Ibland har det varit bara att leva lite lyx, i andra fall har kulturella upplevelser varit en stor del av behållningen. Så länge resan nått upp till mina förväntningar (eller överstigit dem) så är det goda minnen och bra slösade pengar - oavsett vad det varit för typ av resa.

Det går inte för någon annan att avgöra vad som är kvalitativa minnen för andra människor. Den upplevelsen är ju helt individuell.

Jag har inte en aning, men jag tror inte han kommer bosätta sig utomlands eller hålla sig borta från Sverige i några längre perioder så länge han har barnet.
Men det är min gissning.

Jaha, är det det jag sitter och gör, undrade just vad fan är det jag sitter och räknar upp! Du är inte dum du inte. Tack för infon om alla dina resor du har gjort så att just DU får dina kvalitativa minnen så att inte någon annan fick dem av misstag.

För mig känns det som (jag vet inte hur det känns för dig eller för Chrippa eller någon annan) om att han står som en åsna mellan två hötappar där. Dottern och existensminimum i 15 år på ena sidan, skattefrihet och PradaGucciVersace och shoppa och lyx (som du reser för ibland) på den andra sidan.
Citera
2024-08-05, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Hahaha nu hade en person vid namn ”pip” ringt till soc och gjort en orosanmälan eftersom Therese & Rask har spelat in en porrfilm som nu länkas runt 🤣 soc ville bara berätta för Therese att vi lägger ju ner detta då personer har sex med varandra men självklart gav Therese sin bild av vad som hade hänt med spridning och allt.
Jag väljer att inte skriva ut namnet på anmälaren här.

Har peepee ringt soc för att föräldrar har haft sex och det har filmats. Ha ha folk är tammefan inte kloka.

Men som sagt om Chrippa har skickat en länk till någon så kan de ju lämna den eller de texter som finns i samband med att Chrippa har skickat det, om han nu har gjort det.
Citera
2024-08-05, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Har peepee ringt soc för att föräldrar har haft sex och det har filmats. Ha ha folk är tammefan inte kloka.

Men som sagt om Chrippa har skickat en länk till någon så kan de ju lämna den eller de texter som finns i samband med att Chrippa har skickat det, om han nu har gjort det.

Japp för att dom spelar in porrfilm och lägger ut på nätet. Men självklart förklarade Therese hur det hade gått till och att saken var polisanmäld.
Men som soc sa vi kan ju inte göra en utredning pga att ni har sex 😂🙈 men dom är ändå skyldiga och meddela. Jösses alltså!
Citera
2024-08-05, 12:57
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jaha, är det det jag sitter och gör, undrade just vad fan är det jag sitter och räknar upp! Du är inte dum du inte. Tack för infon om alla dina resor du har gjort så att just DU får dina kvalitativa minnen så att inte någon annan fick dem av misstag.
Poängen var mer att du inte kan avgöra vad andra (han t ex) tycker är kvalitativa minnen.

Citat:
För mig känns det som (jag vet inte hur det känns för dig eller för Chrippa eller någon annan) om att han står som en åsna mellan två hötappar där. Dottern och existensminimum i 15 år på ena sidan, skattefrihet och PradaGucciVersace och shoppa och lyx (som du reser för ibland) på den andra sidan.
Ja, jag det gör han säkert - jag tror dock inte (vet givetvis inte) att han kommer planera en tillvaro som inte inkluderar hans dotter. Han verkar genuint bry sig om henne och jag tror inte att han är beredd att avstå henne helt enkelt. Men som sagt - det är min gissning, jag vet inte och framtiden får väl utvisa hur det är med det.
Citera
2024-08-05, 12:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Vissa saker fattar jag inte,

Crippa och linnea ålders skilnad är inget super ovanligt. Båda håller ju kroppen i bra form och båda ser absolut bra. Tror många av rask anjo är jävligt avundsjuka på crille.

Vem i 35 års older är så tränad och ksn resa runt och leva roligt liv. Liksom göra de man gillar.

Han ser inte bra ut. Han är i 35-årsåldern men har ett ansikte som en 60-åring och hy som en kokt kräfta. Han skriker som någon som inte är klok på vidrig, skitnödig östgötska. Han är så dum i huvudet att han säger att Greta Thunberg begår brott när hon sittstrejkar, samtidigt som han själv lever på att begå brott.
Citera
2024-08-05, 13:13
Medlem
Citat:
Poängen var mer att du inte kan avgöra vad andra (han t ex) tycker är kvalitativa minnen.
Jaha, det var det som var poängen. Men jag kan faktiskt avgöra det.
Citat:
Ja, jag det gör han säkert - jag tror dock inte (vet givetvis inte) att han kommer planera en tillvaro som inte inkluderar hans dotter. Han verkar genuint bry sig om henne och jag tror inte att han är beredd att avstå henne helt enkelt. Men som sagt - det är min gissning, jag vet inte och framtiden får väl utvisa hur det är med det.

Ja, precis, en vacker dag tar han ett beslut kring det där. I ett samtal Chrippisen hade med Jockisen så var Jocke rädd för vad som skulle hända med Chrippa om EKO knackade på. Chrippa sa då måste jag åka till Dubai. Så jag tror att han har ett bankkonto i Dubai så att han kan rädda sig dit snabbt. För om han ska sitta i fängelse och sen leva på existensminimum i 15 i Sverige och fly till Dubai så väljer han Dubai. Någon kan resa dit med barnet. Vet inte hur Julia har det med sin släkt, hon kanske får flytta med på hans bekostnad.
Citera
2024-08-05, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Framförallt så har rask själv skickat den till chrippa i pm. Och sen tror han det ska gå igenom ett förtals åtal i denna soppan? Inte en chans att en åklagare tar i detta.

Men Therese har väl inte skickat den till någon? Det är ju inte så att Chrippa går skadefri för att Rask har skickat den till honom. Han får ändå inte sprida filmer på Therese. Om han nu gjort det.

Det kanske dyker upp någon som har den på enhet där han fått länken av Chrippa.
Citera
2024-08-05, 13:17
Medlem
Citat:
Tackar, satt just och undrade över det där. Det kan vara det att Chrippa ser ut som en gubbe i femtioårsåldern och Linnea ser fortfarande ut som en tonåring, med lite runda kinder och så, inte alls tjock men lite rultig som flickor är tills de inte är tonåringar längre.

Men sen så framstår Chrippa och Linnea som lite mer pantade än Jocke och Jonna även om de inte är nobelpristagarklass på dem heller. Eller det är svårt att veta med Linnea då hon är förhållandevis ung än och inte får så stor chans att uttala sig om något. Det märks att hon blir lite nervös när Chrippa är tyst några sekunder, det känns som om hon måste prata fort för att hon ska få något sagt så hon stakar sig lite och tappar ord.
Nej, Linnea ser inte ut som en tonåring.
Hon ser ut som en ung tjej, som de gör i hennes ålder och i många år till (i bästa fall).

Det är inte helt friskt att fantisera fram ett barn/tonåring/minderårig ur en normal ung kvinna.
Citera
2024-08-05, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Han ser inte bra ut. Han är i 35-årsåldern men har ett ansikte som en 60-åring och hy som en kokt kräfta. Han skriker som någon som inte är klok på vidrig, skitnödig östgötska. Han är så dum i huvudet att han säger att Greta Thunberg begår brott när hon sittstrejkar, samtidigt som han själv lever på att begå brott.

Ja han ser ut som ett jävla takras. Och så låter han som någon som rymt från Stormen. Dessutom så verkar han ligga på en fyraårings intelligensnivå.
Citera
2024-08-05, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Nej, Linnea ser inte ut som en tonåring.
Hon ser ut som en ung tjej, som de gör i hennes ålder och i många år till (i bästa fall).

Det är inte helt friskt att fantisera fram ett barn/tonåring/minderårig ur en normal ung kvinna.

Linnea ser fortfarande ut som en tonåring, med lite runda kinder och så, inte alls tjock men lite rultig som flickor är tills de inte är tonåringar längre.

Jag vet inte vad du har för problem med ovanstående. En del helt normala kvinnor ser alltid lite yngre ut än andra helt normala unga kvinnor. De ser inte alls exakt likadana allihopa.

Hon har ett väldigt sött och fint och fylligt ansikte, liten näsa, stora ögon och fyllig mun, då tenderar man att se yngre ut innan ålderstecken uppstår. Hon verkar ha en alldeles slät hy. Men jag har inte jämfört henne med en femåring eller ens femtonåring. Skärp dig!
Citera
2024-08-05, 13:33
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Även om han liv blir skittrist om tio år "när verkligheten hunnit ifatt", så har han ju levt i den verklighet han har idag och har de resorna och det livet att se tillbaka på. Han har upplevt massor och fått göra massor som de flesta andra inte kommer att få göra.

Vad är det han upplevt? Resa till Spanien och Thailand och springa runt på gallerior och klädesbutiker. Han har ju inte sett och upplevt något direkt.
Citera
2024-08-05, 13:35
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Klart de ger resultat, vem vill inte va tränad de är inger fel med de. Sen att få testa tillskott är inger ovanligt heller förutom i Sverige. Sanna sätt so. Anjo och Baronen knaprar piller. Anjo sitter ju bäng och kör bil. Sitta och slänga skit på crippa för de han gör är bara idiotiskt. Anjo Baronen har fan mer man kan klaga på kritisera dom för. Sen om allt biter crippa i röven. De vet vi att de kommer. Men han är inte den värsta av dom långt i från.

Jag försvarar ingen av dessa människor. Tycker dom är precis lika usla allihopa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in