2024-08-05, 08:56
Avstängd
BATTs avatar
Folk har säkert fått nog av den ansvarslösa invandringspolitiken i såväl Storbritannien som i Sverige och Europa.

Kravallerna och upploppen vi ser just nu i England är dock orkestrerade och riggade av såna landsförrädare som den pro-ryske Tommy Robinson.

Även i Sverige har vi sett riggade pro-ryska kravaller som tex korankravallerna, upploppen efter koranbränningarna osv.

Ryssland ligger bakom i princip all skit som sker i närtid inte minst under OS i Paris.
Citera
2024-08-05, 09:04
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Vadå "välja sida"? Varför skulle jag det? Är du helt dum i huvudet?

Några av mina goda vänner är mörkhyade eller muslimer (inte "islamister" dock)

Så bara för att du känner några negrer och muslimer, så kan deras bestialiska mord runt om i världen, nu tre barnamord, rättfärdigas? Jag känner Peppe på hörnet, en pizzeriaägare, han är sjysst men likväl så vill jag att alla improduktiva blattar och negrer skall skeppas hem, särskilt de brottsliga elementen.

Hoppas EDL, et al, samlas och lagar kaos precis som bara de importerade egentligen kan! Dessa barnamord borde rendera i avrättning av den bestialiske mördaren...
Citera
2024-08-05, 09:08
Medlem
Citat:
Oj stackars dig, om du går på det tipset. Men tyvärr gäller det nog en stor del av de som hatar andra människor. De har helt enkelt inga vänner

Finns tyvärr alldeles för många som är som dig , och jag klarar mig bra utan lika många "vänner" som du. Hahahaha ni har sagt samma saker i 10 år nu, inga vänner, "jag har så många negervänner".

Det är ni som inte har några vänskapliga relationer och därför blir ni så glada när ni kan slå er ihop med era "nya vänner".

Sanningen är alltid den att den som påstår en sak är rädd för det själv, och måste kompensera lite.

Lycka till bögjävel
Citera
2024-08-05, 09:09
Medlem
zobras avatar
Citat:
Det går tyvärr inte att följa vad du skriver. Det blir mest bara förvirrat. Argumenterar du nu plötsligt gentemot diplomatiska resor generell?

Försök hålla dig till topic, de högerextremas upplopp, kaozande och förstörelse i England.

Upploppen i UK är alltid ämnet när jag citerar dig? Eller påstår du något annat?
Citera
2024-08-05, 09:12
Medlem
Citat:
Om vi nu ska "göra oss av" med halva jordens befolkning, vad får dig att hävda att du skulle vara på den överlevande halvan?

Av ditt sätt att uttrycka dig och resonera, så är det tydligt att du inte hör hemma där.

För negrer och blattar bidrar inte till mänskligheten.

Negrerna har lågt iq och vitt jag vet inga bedrifter alls till mänskligheten, de är för primitiva.

Blattarna är inavlade med deras kusingifte och så sprider de deras cancer kultur och religion (islam).

Kina förpestar världen med noll respekt för naturen, trålar haven. Förstör koralrev, släpper ut gifter i naturen.

Indien är en stor jävla toalett.
Citera
2024-08-05, 09:14
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Så bara för att du känner några negrer och muslimer, så kan deras bestialiska mord runt om i världen, nu tre barnamord, rättfärdigas? Jag känner Peppe på hörnet, en pizzeriaägare, han är sjysst men likväl så vill jag att alla improduktiva blattar och negrer skall skeppas hem, särskilt de brottsliga elementen.

Hoppas EDL, et al, samlas och lagar kaos precis som bara de importerade egentligen kan! Dessa barnamord borde rendera i avrättning av den bestialiske mördaren...

Den jag ursprungligen argumenterade emot hävdade att "vi" borde mörda halva världens befolkning (mörkhyade och muslimer).

Det är väl ändå viss skillnad mot att skicka ut improduktiva mörkhyade och muslimer från Sverige. Detta argument KAN man ha, vilket skulle omfatta runt 10% av alla som invandrat till Sverige.

Håller du med om att det är en skillnad på dessa resonemang?
Citera
2024-08-05, 09:21
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Den jag ursprungligen argumenterade emot hävdade att "vi" borde mörda halva världens befolkning (mörkhyade och muslimer).

Det är väl ändå viss skillnad mot att skicka ut improduktiva mörkhyade och muslimer från Sverige. Detta argument KAN man ha, vilket skulle omfatta runt 10% av alla som invandrat till Sverige.

Håller du med om att det är en skillnad på dessa resonemang?

Förvisso...
Citera
2024-08-05, 09:22
Medlem
Torch-McFlys avatar
Ett bra uttalande som hon troligtvis kommer att få mycket skit för..

Citat:
Tory Police and Crime Commissioner claims far-right protesters who have brought chaos onto the streets are trying to 'protect Britain's sovereignty and identity' and that arresting rioters is 'treating the symptom and not the cause'
Citat:
Hampshire and Isle of Wight PCC Donna Jones shared a statement last night calling for 'calm' but urged reflection and examination of the wider causes of the disorder, including how the government tackles immigration and building on 'British values'.

The government must acknowledge what is causing this civil unrest in order to prevent it,' she wrote, saying she would put a 'clear message' to the Prime Minister and Home Secretary about the 'commonality' of grievances between rioters.

'Arresting people, or creating violent disorder units, is treating the symptom and not the cause,' she added.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-13707805/tory-police-crime-commissioner-donna-jones-far-right-riots.html
Citera
2024-08-05, 09:27
Medlem
Det är ju uppenbart att det kokar lite var stans i Europa. Bara gnistan som saknas på olika håll. Här fick ju dock UK en gnista av kaliber.

Protester mot förd politik började ju ”snällt” med Gula västarna för några år sedan. Vilka OCKSÅ slogs ned som högerextrema protester.

Allt kommer med säkerhet att eskalera så länge inte respektive lands ledare lyssnar på folket. Men tyvärr är folket tudelat ock man väljer då att lyssna på ”dom goda” som med vilja kör landet som fött dom rakt ner i botten.
Citera
2024-08-05, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
De "missades" inte, både socialtjänsten i Storbritannien och polisen visste om dem, men de blev beordrade att åsidosätta utredningar av lokala Labourstyret för att istället syssla med trafikbrott.

Man kan ju undra hur mycket S- och V-fittorna inom socialtjänsten i Malmö vet om, men som är beordrade att hålla käften likt de svaga hen de är. Undertryckandet av brott begångna av muslimer syftar ju till att undanhålla den svenska befolkningen vetskap om läget i landet och därmed förhindra motstånd.

"Greater Manchester Police under fire after blatant negligence towards victims of pedophile ring"

"According to a report published on January 15, police and local authorities in the English city of Rochdale have for years ignored reports and testimonies from vulnerable minors who were victims of rape and sexual exploitation."

"In the early 2000s, dozens of mature men, mostly British of Pakistani origin, raped underage girls (most of them White). Coming from very modest backgrounds, these teenage girls were offered food and alcohol, then threatened and raped by dozens of men."

"For years, local authorities and the police turned a blind eye to these young girls' ordeal, until whistleblowers such as Sara Rowbotham, a former employee of the local health service, and Maggie Oliver, a former police inspector, finally brought these heinous crimes to light in the early 2010s."

Labour höll polisen nedtryckt i 10 års tid då endast en intervention av en socialarbetare och en kriminalinspektör uppmärksammade det. Muslimer är alla kriminella och måste med extremt våld fördrivas från Europa. Det är dags för en reconquista där landsförrädare bör få sitt straff.

Detta var helt sjukt, uppåt 1400 flickor var utsatta under flera års tid, uppåt 4 decennier (!), och polisen (läs staten) i Manchester valde att ignorera anmälningarna totalt.

Av dessa ”Asian pedophile gangs” (mestadels British-Pakistani och Afghaner) blev 8 män straffade med totalt 49 år tillsammans, 96 st är fortfarande att bedömda ”high risk”. https://www.bbc.com/news/uk-england-manchester-67967919.amp

Sevärd BBC dokumentär om skandalen:

”The betrayed girls”

https://m.youtube.com/watch?v=rBOisL1nhZw
Senast redigerad av viperstyle 2024-08-05 kl. 09:37.
Citera
2024-08-05, 09:38
Medlem
Dr.Krankentots avatar
De som bråkar och slåss är nog mest förbannade över att myndigheter och media och polis inte berättade allt från början. Protesterna beror nog på detta mörkande och undanhållande av fakta. Folk är trötta nu på det.
Citera
2024-08-05, 09:38
Medlem
rex144s avatar
Sådana stora kravaller uppstår sällan efter en första händelse utan det är mer en tändande gnista efter en massa tidigare mord, våldtäkter, rån, etc.
Det är de fattigaste engelsmän som inte har råd att flytta från islamiserade stadsdelar som känner sig utstötta på grund av att de bor i en främmande miljö.

PS

Gatubebyggelsen i England ser hemskt ut, låga gamla slitna hus i förfall och tillbyggnader som man gjort i modern tid som liknar baracker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in