2024-08-05, 00:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, men det är inte samma sak som att han gör det.
Han säger sen att han inte skickat någon länk, det behövdes inte för hans kompis hade gjort det.
Vad han säger är ointressant. Inget han säger är sant ändå enligt hans fans. Forensikerna tar hand om det.
Citera
2024-08-05, 00:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag gick tillbaka och lyssnade, han sa faktiskt ” skriv till mig på DM på instagram så kan jag länka runt den där jävla pissfilmen”

Märkligt att du ser det på ett annat sätt än typ alla andra, bara kolla hans kommentarer , influensers reaktioner osv på detta.
Du får hoppa till nästa video. Där berättar han att han inte skickade någonting
Citera
2024-08-05, 00:45
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Vad han säger är ointressant. Inget han säger är sant ändå enligt hans fans. Forensikerna tar hand om det.
Du får problem med den inställningen eftersom något av det måste vara sant.
Citera
2024-08-05, 00:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du får hoppa till nästa video. Där berättar han att han inte skickade någonting

Varför tror du jag skulle tro på Chrippas försöka att rädda sig själv? Den största lögnaren av alla som gjorde ett 2h klipp om sin flickvän där han anklagar henne för det värsta som han nu säger är lögn.

Lol
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2024-08-05 kl. 00:54.
Citera
2024-08-05, 04:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Absolut att det blir endel spridning utöver dem som såg på liven.
Men samma sker ju med dem 250 000+ som sett detta på youtube, dem sprider ju också vidare.
Och jag har ingen aning om hur många som fått höra om det här genom instagram, tiktok eller liknande.

Det hade ju varit smartare att vara tyst, försöka få ner Chrippas live om det och försöka få bort sex videon.
Jag vet inte om Rask kan anmäla Chrippa för att sprida videon, när Rask själv genom att prata om videon sett till att den fått spridning? Chrippa delade ju aldrig länken i sin live, han bara pratade om den.

Framförallt så har rask själv skickat den till chrippa i pm. Och sen tror han det ska gå igenom ett förtals åtal i denna soppan? Inte en chans att en åklagare tar i detta.
Citera
2024-08-05, 07:43
Medlem
Hugin86s avatar
Vissa saker fattar jag inte,

Crippa och linnea ålders skilnad är inget super ovanligt. Båda håller ju kroppen i bra form och båda ser absolut bra. Tror många av rask anjo är jävligt avundsjuka på crille.

Vem i 35 års older är så tränad och ksn resa runt och leva roligt liv. Liksom göra de man gillar.
Citera
2024-08-05, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86

Crippa och linnea ålders skilnad är inget super ovanligt. Båda håller ju kroppen i bra form och båda ser absolut bra. Tror många av rask anjo är jävligt avundsjuka på crille.

Vem i 35 års older är så tränad och ksn resa runt och leva roligt liv. Liksom göra de man gillar.

Lägg av, det är inte det nånting handlar om. Har du ens hängt med i allt som sagts och gjort av alla?
Citera
2024-08-05, 07:55
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Lägg av, det är inte det nånting handlar om. Har du ens hängt med i allt som sagts och gjort av alla?

Japp. Och lägg av själv

Hur ofta ärvde inte prat på kroppen hans och om L och att han bara reser och lever.

Har du hängt med om vad dom andra sagt
Citera
2024-08-05, 08:08
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86

Har man inget annat för sig om dagarna än att springa till gym så bör det väl ge resultat. Lite testo på det med.
Resa runt och roa sig som en tonåring. Tack vare att han skiter i att betala skatt och skulder.
Få se om hans liv är så jävla roligt om tio år när verkligheten hunnit ifatt honom.
Citera
2024-08-05, 08:23
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Har man inget annat för sig om dagarna än att springa till gym så bör det väl ge resultat. Lite testo på det med.
Resa runt och roa sig som en tonåring. Tack vare att han skiter i att betala skatt och skulder.
Få se om hans liv är så jävla roligt om tio år när verkligheten hunnit ifatt honom.

Klart de ger resultat, vem vill inte va tränad de är inger fel med de. Sen att få testa tillskott är inger ovanligt heller förutom i Sverige. Sanna sätt so. Anjo och Baronen knaprar piller. Anjo sitter ju bäng och kör bil. Sitta och slänga skit på crippa för de han gör är bara idiotiskt. Anjo Baronen har fan mer man kan klaga på kritisera dom för. Sen om allt biter crippa i röven. De vet vi att de kommer. Men han är inte den värsta av dom långt i från.
Citera
2024-08-05, 09:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Även om han liv blir skittrist om tio år "när verkligheten hunnit ifatt", så har han ju levt i den verklighet han har idag och har de resorna och det livet att se tillbaka på. Han har upplevt massor och fått göra massor som de flesta andra inte kommer att få göra.
Citera
2024-08-05, 09:23
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det får väl polis och åklagare ändå bedöma
Kan man tycka.

Rask har redan dömt i detta mål.

Det är Chrippa som har laddat upp och delat porr på twitch, och har nu dömts för det av domaren Rask.

Straffet blir massanmälningar från Rasks parasociala fans, ala jockiboi style.

Det var så Rask satte stopp för Chrippas inkomster från twitch.
Ett domslut bara genom en video.

Fast karman arbetar inte som Rask tror.. och det blir såklart Rask själv som förlorar inkomster efter dessa uttalanden som Raskiboi gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in