2024-08-04, 23:29
Medlem
Wiiccityuknows avatar
Var dessa videos ni snackar om skickat till en gruppchat samma tid de filmades eller var de skickade till bara en person som sedan spred vidare? Och helt ärligt så tragsikt, fult, äckligt av de att göra så.
Citera
2024-08-04, 23:31
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
Precis det har jag kommenterat tidigare, BO var som en helt annan tjej; sprallig och glad då för ett år sen. Det verkar ha hänt mycket det senaste året särskilt när det kommer till hennes utseende och framtoning. Hon ser ut som helt annan person.

Så fruktansvärt sorgligt det som har hänt henne.

Skrev samma sak för någon dag sedan.
Ser ut som två olika personer, från hennes 13-års dag till i år.

Citat:
Ursprungligen postat av mollan
Hon ser så pass annorlunda innan sin död så de fotona borde mamman inte ens använda.

Hon ser så obekväm ut på den där sista tik token jämfört med året innan. Mördartjejerna med vänner har säkert hållt på med henne under månaderna på SIS med.

Undrar vad soc tänkte när de stängde in en sån tjej på ett sånt ställe, åt vilket håll tänkte de att hon skulle utvecklas?

Håller med dig i allt du skrev.
Citera
2024-08-04, 23:33
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmHolmes
Heter inte Rs mamma det på fb sedan hon bytte namn där?

Suss* Suss*

* - o
Senast redigerad av MagicaDHex 2024-08-04 kl. 23:52.
Citera
2024-08-04, 23:40
Medlem
Är det någon som vet Malaks mammas namn?
Citera
2024-08-04, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Susso susso heter hon på fb

Citat:
Ursprungligen postat av HappySadHarry
Ja, väldigt snarlikt. Undrar om det inte kan vara henne som åsyftas ändå.

Ungjävlarna verkar ju inte kunna stava eller skriva så en vanlig människa begriper, så det kanske är denna Susso de menar ändå
Citera
2024-08-05, 00:03
Medlem
HappySadHarrys avatar
Citat:
Ungjävlarna verkar ju inte kunna stava eller skriva så en vanlig människa begriper, så det kanske är denna Susso de menar ändå
Ja, då blir det lite logiskt iaf när hon nämns tillsammans med MGM1 och MGM2 och ska frias.
Citera
2024-08-05, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thenewsecond
Jag står fast vid min åsikt om att flickorna bör dömas för mord, och dömas hårt för det hemska brott dom begått.

Men jag tänker ändå på det här med att 13 åringen kontaktade någon från tidigare boende och sa att hon dödat någon.
Av vad jag hittat så kom första notisen i massmedia om detta ut kl 00:33, hon kan ju lika gärna ha sett den och "velat göra rätt för sig" genom att kontakta någon för att tala om.
Någon som vet vilken tid hon hade hört av sig?
Enligt uppgift så förekom det ju eventuellt lustgas vid tillfället, och jag skulle inte bli förvånad om det framkommer att dessa tjejer även tagit t.ex tram eller benzo för att vara avstängda inför brottet. (Oavsett syfte att misshandla eller mörda.)
Tram och benzo är vanligt förekommande bland unga både som drog, men också vid brott som innefattar våld just för att vara långt ifrån sina känslor.
Kan ju vara så att drogerna gått ur kroppen och "verkligheten" kom ikapp, och så alla notiser om den s.k 30-åriga kvinnan dom funnit.

Förtydligar att jag INTE vill förminska det vidriga dom gjort.
Spekulerar mer kring uppgifterna om att 13-åringen kontaktade personal från boendet och varför.

Tycker det med drogerna låter rimligt, kan absolut förklara samtalet
Citera
2024-08-05, 00:12
Medlem
Men omslagsbilden är från sen kväll 31 juli.
Begriper inte hur människor kan fylla sitt liv med tro men behandla människor fel. Dottern har uppenbart inte mått bra och det korthuggna Ok, var fyllt av passivaggressivitet mot Rafaella.

Jag vet ärligt talat inte vad jag ska säga. Ekvationen går inte ihop för mig.
Citera
2024-08-05, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillen-68
Den 3e är en vuxen person i 45års åldern och närstående till en av MGM.
Men det finns en 16årig-ish pojkvän till BO vars identitet inte kommit fram ännu.
Så den nova svarade har inte drömt.

Hur har vi fått reda på det? Källa eller en länk på artikel jag missat?
Citera
2024-08-05, 00:15
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av HappySadHarry
Ja, då blir det lite logiskt iaf när hon nämns tillsammans med MGM1 och MGM2 och ska frias.
Skrev ett inlägg som var menat som citering men blev något fel.

Mamman har ändrat omslagsbild i sent på kvällen 31 juli så hon lär inte vara i häkte.
Citera
2024-08-05, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OtursAktivist
Skrev ett inlägg som var menat som citering men blev något fel.

Mamman har ändrat omslagsbild i sent på kvällen 31 juli så hon lär inte vara i häkte.

Varför skulle hon vara häktad? Det är bara 1 person häktad o det är MGM2 M. O ingen annan har varit häktad eller ens anhållen kopplat till fallet.
Senast redigerad av 1891-019 2024-08-05 kl. 00:21.
Citera
2024-08-05, 00:27
Medlem
Nu har jag läst mycket av tråden, inte allt dock pga "bruset" som är. Men jag funderar på det här med kläderna. Är det bara en teori än att de klädde av henne? Eller var det som dykarna hitta när de dök?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in