2024-08-04, 21:59
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Linnea jobbar inte, dem lever på Chrippas inkomst, om det är Linneas val att det ska vara så eller ej, de vet vi inte.

Det fattar väl vem som helst att hon är golddiggers😂😂
Citera
2024-08-04, 22:04
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, att prata om en film är inte att sprida den.
Om du går på bio så får du prata om filmen med andra, du får rekommendera den eller dissa den - men du får inte sprida den.

Om du inte vet skillnaden så kanske du skall sluta gaffla nu.

Det är fortfarande en spridning via kommunikation, speciellt om man har följare som han har. Och det var runt 1000 personer i hans live. Så spelar ingen roll vad din lågt begåvade hjärna tror. Dessutom pratar du om en film så sprider du den, folk vill se den osv.

Det du pratar om tillhör att sprida uppladdade filmer på nätet vilket är olagligt ja. Håll dig för fan till ämnet din clown.
Citera
2024-08-04, 22:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Det är fortfarande en spridning via kommunikation, speciellt om man har följare som han har. Och det var runt 1000 personer i hans live. Så spelar ingen roll vad din lågt begåvade hjärna tror. Dessutom pratar du om en film så sprider du den, folk vill se den osv.

Det du pratar om tillhör att sprida uppladdade filmer på nätet vilket är olagligt ja. Håll dig för fan till ämnet din clown.
Det är fullt tillåtet att prata om filmer man sett - så du får ge dig nu.
Citera
2024-08-04, 22:09
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Det är fullt tillåtet att prata om filmer man sett - så du får ge dig nu.

Jag pratar inte om vad som är tillåtet eller ej, det vi diskutera som du inte fattar är att det fortfarande är en SPRIDNING av information.
Citera
2024-08-04, 22:11
Medlem
FruKrokodils avatar
Jag har kollat på båda filmerna som finns ute på Raset och hans fru, skulle aldrig känt till dessa om inte Raset själv promotat dom så otroligt via sin IG och YT.

Chrippa har inget med det att göra.
Citera
2024-08-04, 22:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag pratar inte om vad som är tillåtet eller ej, det vi diskutera som du inte fattar är att det fortfarande är en SPRIDNING av information.
Så spreds filmen av den som lade upp det på porrsidan.
Sen spreds nästa tydligen av Rask själv som skickat det till Chrippa och gud vet hur många fler ... den landade ju i min korg innan Chrippa hade sagt ett knäpp om någon film.

Sluta göra bort dig nu.
Citera
2024-08-04, 22:14
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Så spreds filmen av den som lade upp det på porrsidan.
Sen spreds nästa tydligen av Rask själv som skickat det till Chrippa och gud vet hur många fler ... den landade ju i min korg innan Chrippa hade sagt ett knäpp om någon film.

Sluta göra bort dig nu.

Andra har spridit den ja, har inte ens pratat om det heller. Det gör de facto ingen skillnad för clownen Chrippa har fortfarande tagit del av vidare spridning.

Nej det är ganska uppenbart att du är den som inte har ett enda vettigt argument och att du helt tappar tråden i det hela. Jobbigt bara mindre begåvad som du.
Citera
2024-08-04, 22:21
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Andra har spridit den ja, har inte ens pratat om det heller. Det gör de facto ingen skillnad för clownen Chrippa har fortfarande tagit del av vidare spridning.

Nej det är ganska uppenbart att du är den som inte har ett enda vettigt argument och att du helt tappar tråden i det hela. Jobbigt bara mindre begåvad som du.
Nej, han har inte spridit filmen för att han pratar om den. Han kan ha spridit information om den, men det är något annat - och fullt tillåtet.
Han behöver inte heller gilla det han ser och får uttala sig kritiskt om filmen.

Sprida ordet är inte detsamma som sprida filmen.
Citera
2024-08-04, 22:23
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Nej, han har inte spridit filmen för att han pratar om den. Han kan ha spridit information om den, men det är något annat - och fullt tillåtet.
Han behöver inte heller gilla det han ser och får uttala sig kritiskt om filmen.

Sprida ordet är inte detsamma som sprida filmen.

Pratar fortfarande inte vad som är tillåtet eller ej.

sprida ordet är precis vad det betyder -du sprider vidare informationen om filmen så folk kan se den.
Citera
2024-08-04, 22:42
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
jag tror inte flashback samlar den stora bilden av vad vuxna män tycker eller tänker. det tenderar att bli en del udda typer runt här. jag tror 95% av alla män i hans ålder skulle backa ur ett förhållande med en sådan ung person. men dom verkar vara på samma mognadsnivå och då är det en match för dom. sen att hon ser ut som en 16 åring gör bara saken ännu mer genant.
Var står det "alla män i samhället"?

Citat:
Jag förstår vad du menar. Det är många fler än du som tycker hon är ett riktigt kap, snygg, smart och verkar lätt att ha att göra med.
Du behöver alltså inte känna dig ensam i det där stinget av avundsjuka ...
Citera
2024-08-04, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Absolut att det blir endel spridning utöver dem som såg på liven.
Men samma sker ju med dem 250 000+ som sett detta på youtube, dem sprider ju också vidare.
Och jag har ingen aning om hur många som fått höra om det här genom instagram, tiktok eller liknande.

Det hade ju varit smartare att vara tyst, försöka få ner Chrippas live om det och försöka få bort sex videon.
Jag vet inte om Rask kan anmäla Chrippa för att sprida videon, när Rask själv genom att prata om videon sett till att den fått spridning? Chrippa delade ju aldrig länken i sin live, han bara pratade om den.

På instagram, tiktok har jag inte sett den men tror det är förbjudet där.
Vad jag vet så skickade chrippa efter streamen, om du vill ha bevis som alla andra frågat efter så har jag skickat det till en vän så får vi se om jag kan lägga upp.
Jag tror Therese kommer anmäla iaf.
Men du har rätt i en sak alla skulle ha varit tysta om det från början då hade inte spridningen blivit så stor.
Citera
2024-08-04, 22:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
jag tror inte flashback samlar den stora bilden av vad vuxna män tycker eller tänker. det tenderar att bli en del udda typer runt här. jag tror 95% av alla män i hans ålder skulle backa ur ett förhållande med en sådan ung person. men dom verkar vara på samma mognadsnivå och då är det en match för dom. sen att hon ser ut som en 16 åring gör bara saken ännu mer genant.

Jag skulle vilja påstå tvärtom. 35 åringar jagar röven av sig efter unga tjejer, däremot är inte tjejer i Linneas ålder så väldigt intresserad. Det händer, men inte lika ofta
Chrippa är gubbsjuk och ser sig själv som en, ung och snygg, kille som kan få vem han vill. Han borde skaffa sig en spegel. Han är varken ung eller snygg.
Vilken snubbe på 35 jämför sig med skådespelare 24/7? Eller påtala hur ung han verkar?
Han har en ålderskris och ser medelåldern stå runt knuten. Sorry Chrippa, du är redan där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in