2024-08-04, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag fattar inte hur folk kan säga att det är Chrippa som sprider rasks sex video?
Jag kollar inte på Chrippas Twitch, men folk påstår ju att han inte ha några som kollar på hans Twitch, att det går dåligt för honom där, typ max 5000 som kollade. Så pga chrippa fick 5000 personer veta om att denna video fanns.
Efter rask och Anjos video vet yttligare 250 000+ personer att denna video finns.
Dem själva har ju gett videon extremt mycket mer spridning än Chrippa gjorde.

Men jag tror att det går ganska bra för honom där ändå.
Tänker att det rullar väl på ganska snabbt när ett klipp får en sån delning i en live. Många tittar sparar och delar vidare.
Men självklart får folk nys om den via andra kanaler också.
Citera
2024-08-04, 21:27
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men jag tror att det går ganska bra för honom där ändå.
Tänker att det rullar väl på ganska snabbt när ett klipp får en sån delning i en live. Många tittar sparar och delar vidare.
Men självklart får folk nys om den via andra kanaler också.
Absolut att det blir endel spridning utöver dem som såg på liven.
Men samma sker ju med dem 250 000+ som sett detta på youtube, dem sprider ju också vidare.
Och jag har ingen aning om hur många som fått höra om det här genom instagram, tiktok eller liknande.

Det hade ju varit smartare att vara tyst, försöka få ner Chrippas live om det och försöka få bort sex videon.
Jag vet inte om Rask kan anmäla Chrippa för att sprida videon, när Rask själv genom att prata om videon sett till att den fått spridning? Chrippa delade ju aldrig länken i sin live, han bara pratade om den.
Citera
2024-08-04, 21:33
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Det var flera 1000 som såg på hans stream. Så jo, han spred den via sina idiotier till följare.
Nej, han spred den inte. Han pratade om den - det är rätt stor skillnad på det.
Citera
2024-08-04, 21:34
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Absolut att det blir endel spridning utöver dem som såg på liven.
Men samma sker ju med dem 250 000+ som sett detta på youtube, dem sprider ju också vidare.
Och jag har ingen aning om hur många som fått höra om det här genom instagram, tiktok eller liknande.

Det hade ju varit smartare att vara tyst, försöka få ner Chrippas live om det och försöka få bort sex videon.
Jag vet inte om Rask kan anmäla Chrippa för att sprida videon, när Rask själv genom att prata om videon sett till att den fått spridning? Chrippa delade ju aldrig länken i sin live, han bara pratade om den.
Chrippa spred den inte. Han pratade om den.
Citera
2024-08-04, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Chrippa spred den inte. Han pratade om den.

Du kan omöjligtvis veta om han även spred den. Att han sagt att han inte gjort det, betyder inte ett skit.
Citera
2024-08-04, 21:42
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Du kan omöjligtvis veta om han även spred den. Att han sagt att han inte gjort det, betyder inte ett skit.
Tills någon visat motsatsen så betyder det att det man har att utgå ifrån är vad han säger.
Citera
2024-08-04, 21:47
Medlem
Citat:
Tills någon visat motsatsen så betyder det att det man har att utgå ifrån är vad han säger.

Ingenting med andra ord.
Citera
2024-08-04, 21:47
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Nej, han spred den inte. Han pratade om den - det är rätt stor skillnad på det.

Han pratade om den och bad hans följare se den, alltså spridning ditt jävla pucko.
Citera
2024-08-04, 21:48
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Ingenting med andra ord.
Det innebär att inte tillskriva honom skit som man inte har en aning om han är skyldig till eller inte.
Citera
2024-08-04, 21:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Han pratade om den och bad hans följare se den, alltså spridning ditt jävla pucko.
Nej, det är inte spridning ditt jävla pucko.
Det är inte förbjudet att prata om saker man sett. Ditt jävla pucko.
Citera
2024-08-04, 21:54
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Nej, det är inte spridning ditt jävla pucko.
Det är inte förbjudet att prata om saker man sett. Ditt jävla pucko.

Han pratar om det alltså sprider han det till alla följare som tittar. Är du är så jävla pass efterbliven så du inte fattar det? Om du går in en affär och säger högt att ”ja blev sjuk av köttet här” folk hör dig och kommer sprida vidare det. Jävla klapp mongo.
Citera
2024-08-04, 21:57
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Han pratar om det alltså sprider han det till alla följare som tittar. Är du är så jävla pass efterbliven så du inte fattar det? Om du går in en affär och säger högt att ”ja blev sjuk av köttet här” folk hör dig och kommer sprida vidare det. Jävla klapp mongo.
Nej, att prata om en film är inte att sprida den.
Om du går på bio så får du prata om filmen med andra, du får rekommendera den eller dissa den - men du får inte sprida den.

Om du inte vet skillnaden så kanske du skall sluta gaffla nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in