2024-08-04, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManicToo
Man måste känna till att UK sedan 1-2 år är vansinnigt trötta på de 10.000-tals albaner mm som tagit sig över kanalen i gummibåtar för att sedan leva lyxliv i hotell på de korkade engelska politikernas bekostnad. Det finns ingen direkt fiende där att kasta sten på, både tories och labour är lika skydliga, så denne idiot är ett bra alternativmål eftersom han uppfyller alla krav för att få en sten på sig: dödar oskyldiga barn och ser svart ut, i England som önskar vara vitt just nu.

Albaner? Det var en nyhet för mig. Vad säger Albanien om detta? Men att båda partierna är lika skyldiga är ju knappast något konstigt eller udda, samma är ju fallet i typ alla västländer, som Sverige, Tyskland och USA.
Citera
2024-08-04, 19:12
Medlem
Britterna blev förbannade och satte igång kravallerna. Sedan hakar ryska celler på och undergräver kavallerna och en massa desinformation. Syftet är att ryssarna passar alltid på att försöka destabilisera demokratiska länder. Sedan kan putin säga: Titta vad som händer i demokratiska länder.
Detta har även hänt i Sverige flera gånger.
Citera
2024-08-04, 19:13
Medlem
På Rapport kl:18.00 kallades de man protesterar emot "folket" som utsattes för hot av "högerextremister"..

Bara så ni vet SVT försvarar folkutbytet.
Citera
2024-08-04, 19:14
Medlem
TUKs avatar
Humza Youzaf i skotska parlamentet vill kalla in militären för att stoppa "nazisterna". Sky News live.
Citera
2024-08-04, 19:15
Medlem
ManicToos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Albaner? Det var en nyhet för mig. Vad säger Albanien om detta? Men att båda partierna är lika skyldiga är ju knappast något konstigt eller udda, samma är ju fallet i typ alla västländer, som Sverige, Tyskland och USA.
Albanien är jättenöjda att alla deras maffia-jobbande 18-25-åringar flyr till England och bor på hotell där. Albanska killarna kan säga att maffian dödar dem om de åker tillbaka, så får de asyl och ett liv med gratis sjukvård och akassa och social housing i UK.
Citera
2024-08-04, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Jag kan tänka mig att de lyckas kväsa det för stunden men med tanke på PM:s tal gissar jag på en våldsam kväll/natt om det blir massiva gripanden, gissar jag att det endera lugnar sig tillfälligt eller så blir det än värre. Scenario ett tror jag det kan lugna sig några veckor/månader men vid nästa händelse som tänder gnistan kommer fler gå ut och vara betydligt mer organiserade. MI5 kommer ha mycket att göra för att hålla koll på personer och grupperingar som nu kommer ha "siktet inställt på landsförrädare" som politiker både i parlamentet men även lokala kommunpolitiker/borgmästare det är vad jag tror.

Premiärministern är ju riktigt efterbliven att gå ut med ett tal som detta. Folk som redan är ute och kaosar har ju nu noll incitament att sluta då straff lär vänta dem utan har allt att vinna på att fortsätta och trappa upp. Om idioten till premiärminister hade lite mer försonande attityd och retorik så hade det funnits potential för detta att lugna ner sig, men nu har puckot förmodligen bara hällt bensin över elden. Men det förvånar mig ju knappast, då dessa fårskallar har noll tolerans mot vita som ställer till med kaos, men använder silkesvantar mot kaosande BLM för all del liksom. Återigen Husbykravallerna hur polisen stod med händerna i byxfickorna när invandrarna brände bilar osv, men så fort svenskar dök upp så åkte hårdhandskarna på.
Senast redigerad av Patch1 2024-08-04 kl. 19:18.
Citera
2024-08-04, 19:16
Medlem
ManicToos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrflink
Engelsmännen har mitt fulla stöd. Stoppa båtarna och förstörelsen av England.
Ibland känner jag mig nästan sugen på att åka till UK och stå med ett protestplakat där, för att visa mitt stöd. UK är sämst skött av alla länder i Europa av sina politiker. Nigel Farage kommer snart att ha det största partiet där.
Citera
2024-08-04, 19:16
Medlem
Torch-McFlys avatar
Radio Nordfront kommer ta upp kravallerna nu live i kvällens avsnitt https://www.youtube.com/watch?v=s8rmL2K_2xE
Citera
2024-08-04, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Man ska nog inte stirra allt för mycket på just den där enskilda händelsen. Det var nog helt enkelt droppen som fick bägaren att rinna över för många britter. Förmodligen rejäl ilska och vrede som legat och kokat under ytan i decennier. Ett enskilt vansinnesdåd som detta kan då trigga igång sådant här. Känslor som måste ut. Britter lär ju inte vara ensamma heller i Europa, men svenskar är nog alldeles för bekväma, har det för bra, feminiserade och konflikträdda för att göra något sådant här. Jag trodde att Frankrike skulle vara först ut med något liknande med tanke på deras vana att protestera och demonstrera, men tydligen inte.

Men ja det var en afrikan som mördade. Sedan är det mycket möjligt att han är brittisk medborgare vilket gör honom tekniskt sett till britt du vet.

Det gör honom tekniskt sett till en brittisk medborgare, inget annat.

I övrigt håller jag med.
Citera
2024-08-04, 19:19
Medlem
cerns avatar
Lite mera hårdkokta än Svensson som knyter näven i byxfickan under Mellomyset.

Vad gör ni åt detta idag i Sverige? Lägger en lapp i en låda där det står SD en gång var 4e år?
Citera
2024-08-04, 19:21
Medlem
https://x.com/trobinsonnewera/status/1820146243445702771?s=46

https://x.com/trobinsonnewera/status/1820121037914464653?s=46

Det eskalerar i England, bara en tidsfråga innan det blir ett första dödsoffer. Politikerna och media kommer ha blod på sina händer.
Citera
2024-08-04, 19:22
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoHope2020
https://x.com/trobinsonnewera/status/1820146243445702771?s=46

Det eskalerar i England, bara en tidsfråga innan det blir ett första dödsoffer. Politikerna och media kommer ha blod på sina händer.

Nej korkskallehögern som går på Putins tricks är ansvariga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in