2024-08-04, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Hoppas att detta är legio hos alla klubbar, så enormt bra initiativ!

https://youtu.be/5S1E79nWzp4?feature=shared

Fint initiativ!
Symtomatiskt att det är bajen som går i bräschen för blinda, go stämning men inget att se...
Citera
2024-08-04, 10:45
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aec
Skillnaden på MFF supporters mot DIF är supportrarna till pedofilklubben är så kaxiga, skriker om att europa samtalar om nöff nöff, hur överlägsen ni är Allsvenskan osv.

Jag anser att MFF ska städa av vissa lag i Allsvenskan.
Men dom får gärna fortsätta skämna ut sig i europa med att få stryk av ett gäng amatörer ifrån nån liten ö.

Vi gick ju vidare så vad pratar du om? Åtminstone får nöff nöff spela i Europa medan ni deltagare står vid sidlinjen och kollar på.
Citera
2024-08-04, 12:28
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Hoppas att detta är legio hos alla klubbar, så enormt bra initiativ!

https://youtu.be/5S1E79nWzp4?feature=shared
Vi har en blind snubbe som faktiskt åker med ut i Europa. Han var i Odessa til o med.

Gnaget har ju en downie som heter Jonas som blev årets Gnagare för några år sedan.
Citera
2024-08-04, 12:31
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Ny sida med sjukligt mycket statistik om Allsvenskan 2024 att gotta sig i om man önskar det.
https://bolldata.se/?twclid=2-d3eb5epautjkq39vn0riqgc2

Vet inte om denna sida redan är publicerad i tråden.
Riktigt trevlig samling det där. Och Mjällbys säsong är udda. Ligger enbart högt upp på xG och defensiv soliditet, resten är dom ytterst mediokra i. Men man kan tydligen komma långt på det.
Högt xG men väldigt lågt på skapade målchanser, känns som att dom borde gå rätt mycket hand i hand..
Citera
2024-08-04, 16:26
Medlem
Hirvis avatar
Synd att Bosse Andersson valde att lämna Walk-Over när det gäller att utmana MFF om guldet.
Lagom nöjd med honom just nu.
Citera
2024-08-04, 16:53
Medlem
Värnamo när man ser dom så här hemma, i princip utan publik, vetefan om dom klarar sig? Måste nog lägga Bergh-pengarna på att förstärka lite i dom bakre leden för att vara på den säkra sidan. Har hela tiden sett dom som stabilt mitten utifrån spelet annars.

Vi var bra i första, ängsliga i början av andra, men tog tag i det igen och vann rättvist. Svårspelad plan. Persson överlägsen. Faktiskt Stenssons bästa match i år också. Svajigt bakåt.
Citera
2024-08-04, 16:58
Medlem
ZlatanManias avatar
Fitta.
Citera
2024-08-04, 17:07
Medlem
trazkeis avatar
Den kvitteringen var inte meningen att den skulle komma. Jag kommer vara så sne när jag missar min förutsägelse om 7 förluster på 8 matcher för DIF på det där jävla målet.
Citera
2024-08-04, 17:17
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Den kvitteringen var inte meningen att den skulle komma. Jag kommer vara så sne när jag missar min förutsägelse om 7 förluster på 8 matcher för DIF på det där jävla målet.

Just det där som gör att jag tror Blåvitt kan åka ur dom klarar inte av att hålla undan i slutet.
Citera
2024-08-04, 17:40
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Just det där som gör att jag tror Blåvitt kan åka ur dom klarar inte av att hålla undan i slutet.
Äh! Blåvitt kom till start utan sin bästa målvakt och målfarligaste anfallare. Ändå var Blåvitt närmast segern.

DIF kommer snart tappa sin bästa målvakt och målfarligaste anfallare. DIF har större problem än Blåvitt.
Citera
2024-08-04, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Vi gick ju vidare så vad pratar du om? Åtminstone får nöff nöff spela i Europa medan ni deltagare står vid sidlinjen och kollar på.
Imponerande med förlust mot ett gäng fiskare
Citera
2024-08-04, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aec
Imponerande med förlust mot ett gäng fiskare

Tyst med dig nu. Vi kvalar fortfarande CL och en förlust i andra mötet säger allt?
Var inte ett toppat MFF ens.

Vilket lag håller du på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in