2024-08-04, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag väntar på bevis.

Ja och får jag det kommer jag visa dig omgående.

Nej, för det är ju bara pladder du kommer med.

Det är ju inte de tyvärr önskar att det var så för det hade gjort att flickan hade en mycket bättre miljö.
Du som verkar ha bra koll på chrippa kanske ska kolla med hans närmsta om vad dom känner och tycker samt vet.
Citera
2024-08-04, 18:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Är det därför hon lär barnet att kalla Julia för orre, snyggt!

Bevis på det? Och kom inte med att "Chrippa sa det"
Citera
2024-08-04, 18:17
Medlem
Citat:
Du pladdrar och har inget bevis för något av ditt pladder.
Vilka närmaste är det du tycker jag skall fråga?

Borde väl du veta vilka som står Chrippa nära eller har gjort de, hans gamla kompisar tex, nu är det väl luggen han har kvar som närmaste vän, vart tog alla andra vägen?
Han har ju haft ett väldigt stort umgänge tidigare.
Citera
2024-08-04, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Bevis på det? Och kom inte med att "Chrippa sa det"

Säger samma sak till dig som till micro, kolla bland hans vänner, familj, bekanta.
Varför tror ni själva att folk tar avstånd från honom? 18-20 åringar på en festival räknas inte.
Citera
2024-08-04, 18:43
Medlem
Citat:
Du har ingen aning med andra ord -ok.

Men om jag lägger upp en print som bevis då är kommer du säga att den är fejk.

När jag har lagt upp klipp då säger du att de där e gammalt dom menade inte så.

Vad jag än säger kommer du aldrig vara nöjd oavsett om det sen kommer visa sig stämma.
Citera
2024-08-04, 19:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Men om jag lägger upp en print som bevis då är kommer du säga att den är fejk.

När jag har lagt upp klipp då säger du att de där e gammalt dom menade inte så.

Vad jag än säger kommer du aldrig vara nöjd oavsett om det sen kommer visa sig stämma.
Det beror ju på vad det är du skall bevisa.
Vad är du skall visa print på?
Citera
2024-08-04, 19:20
Medlem
Citat:
Det beror ju på vad det är du skall bevisa.
Vad är du skall visa print på?

Vad begär du för bevis? Det är du som alltid kräver bevis.
När jag skrev förut att Chrippa & Jocke börjat små prata ville du ha bevis, när jag inte kunde ge dig de då ljög jag. Sen kom det fram att dom hade lite kontakt.

Tror du ifrågasatte när jag sa att Jocke & Jacke träffades också, och nu har dom ju en fin relation.

Vissa saker kommer med tiden.
Till skillnad från många andra så sitter inte jag i olika trådar och leker.
Citera
2024-08-04, 19:38
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Vad begär du för bevis? Det är du som alltid kräver bevis.
När jag skrev förut att Chrippa & Jocke börjat små prata ville du ha bevis, när jag inte kunde ge dig de då ljög jag. Sen kom det fram att dom hade lite kontakt.
Nu har du förväxlat mig med någon annan - jag har inte bett om bevis på det.

Citat:
Tror du ifrågasatte när jag sa att Jocke & Jacke träffades också, och nu har dom ju en fin relation.
Det gjorde jag inte heller. Jag ifrågasatte och ifrågasätter det du påstod om hans förändrade syn på sin mamma och uppväxt.
Och jag frågade dig varför han varnade Chrippa och mamman om han fick en "uppenbarelse" under intervjun som du påstod.

Citat:
Vissa saker kommer med tiden.
Till skillnad från många andra så sitter inte jag i olika trådar och leker.
Återigen - var är bevisen för att Chrippa spridit filmerna.

När det gäller ditt pladder om Linnea så är det ju just pladder - och att du inte kan visa något bevis för det är självklart.
Citera
2024-08-04, 19:46
Medlem
Citat:
Nu har du förväxlat mig med någon annan - jag har inte bett om bevis på det.

Det gjorde jag inte heller. Jag ifrågasatte och ifrågasätter det du påstod om hans förändrade syn på sin mamma och uppväxt.
Och jag frågade dig varför han varnade Chrippa och mamman om han fick en "uppenbarelse" under intervjun som du påstod.

Återigen - var är bevisen för att Chrippa spridit filmerna.

När det gäller ditt pladder om Linnea så är det ju just pladder - och att du inte kan visa något bevis för det är självklart.

Det känns som att du njuter av att ett barn ska lära sig att kalla sin mamma för orre. Och att pappan tillåter det 🤮

Du kan kräva vad som helst till slut kommer all sanning fram på nått sätt.
Senast redigerad av mutemute123 2024-08-04 kl. 19:49.
Citera
2024-08-04, 21:03
Medlem
Dopys avatar
Jag fattar inte hur folk kan säga att det är Chrippa som sprider rasks sex video?
Jag kollar inte på Chrippas Twitch, men folk påstår ju att han inte ha några som kollar på hans Twitch, att det går dåligt för honom där, typ max 5000 som kollade. Så pga chrippa fick 5000 personer veta om att denna video fanns.
Efter rask och Anjos video vet yttligare 250 000+ personer att denna video finns.
Dem själva har ju gett videon extremt mycket mer spridning än Chrippa gjorde.
Citera
2024-08-04, 21:14
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag fattar inte hur folk kan säga att det är Chrippa som sprider rasks sex video?
Jag kollar inte på Chrippas Twitch, men folk påstår ju att han inte ha några som kollar på hans Twitch, att det går dåligt för honom där, typ max 5000 som kollade. Så pga chrippa fick 5000 personer veta om att denna video fanns.
Efter rask och Anjos video vet yttligare 250 000+ personer att denna video finns.

Såklart det inte är Chrippas fel att Raset spritt sin egen porrfilm (som han är väldigt stolt över) och sen på egen hand vill hypa upp tittarsiffrorna för både han och frugan.

Väldigt få som vill se ett vanligt ganska skabbigt par ägna sig åt vaniljsex därav de usla tittarsiffrorna från start.
Citera
2024-08-04, 21:17
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy

Det var flera 1000 som såg på hans stream. Så jo, han spred den via sina idiotier till följare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in