2024-08-04, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#450 Tänkte på att hans tjatiga "förlåt" låter som det man ofta pressar barn att de ska säga när de har gjort någon dumt, även om de inte alls ångrar sig. Säger de bara pliktskyldigt "förlåt" efter att ha exempelvis slagit någon, så får de obekymrat leka vidare. Inga djupare resonemang än så krävs liksom. Den här gäddan agerar precis så.
.

Reflekterade också över detta. Det låter som ett inövat beteende. ”Förlåt. Jag har verkligen gjort fel. Orschäkta mig.” Osv. Han upplever troligen ingen genuin ånger. Kan vara ett personlighetsdrag eller en kulturell grej. Men det här beteendet att ”lägga sig platt” med spelad ödmjukhet har säkert tjänat honom väl i tidigare situationer när han velat ha något av samhället.

Det blir också tydligt att han är lite i ”otakt” med västliga värderingar eller hur man ska säga. På ytan är han välintegrerad med jobb, ordnat liv, fru och relativt goda språkkunskaper. Men han verkar på allvar tro att allt kokar ner till att han ska kunna be Paddan och Sara om förlåtelse, och i och med det slippa uthängning. Väldigt naiv och omogen uppfattning. Kan återigen vara personligt, nån slags bokstavskombo, alernativt hur man i hans kultur kan uppfatta hur det går till i väst.

Citera
2024-08-04, 17:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterFistel
Lösskägg och peruk då eller?

Tänker typ en balaklava
Citera
2024-08-04, 18:10
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
#404 Blottaren i Uppsala
Var det inte någon som blev tagen nyligen i Uppsala som hade samma beteende?
Minns inte vart jag såg det men bör ha varit i någon artikel iaf.
Det är absolut inte säkert att det är samma gök!

Hittade:
14 juli 14.22, Sedlighetsbrott, Uppsala
Man onanerade på parkbänk.
Polisen får flera samtal från personer som ska ha sett en man onanera på en parkbänk i centrala Uppsala.
Efter en kortare sökinsats anträffar patrullen en man som stämmer in på signalementet.
En anmälan gällande sexuellt ofredande kommer att upprättas med mannen, som är i 45-årsåldern, som misstänkt.
Avsändare
Kommunikationsenheten polisregion Mitt
Publicerad
14 juli 15.13

Ser inte G404 ut att vara i 20-årsåldern?

Det springer runt många nakna Eros-män i Östra Aros. Artiklar i tidningen lite då och då ...
Citera
2024-08-04, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Varför det när man kan knalla ut barfota och säga "ja nu ser jag ju vilka det är" medans man ger onda ögat.

Ett av de roligare ögonblicken i Dumpens historia.
Citera
2024-08-04, 18:28
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shrubbery
Reflekterade också över detta. Det låter som ett inövat beteende. ”Förlåt. Jag har verkligen gjort fel. Orschäkta mig.” Osv. Han upplever troligen ingen genuin ånger. Kan vara ett personlighetsdrag eller en kulturell grej. Men det här beteendet att ”lägga sig platt” med spelad ödmjukhet har säkert tjänat honom väl i tidigare situationer när han velat ha något av samhället.

Det blir också tydligt att han är lite i ”otakt” med västliga värderingar eller hur man ska säga. På ytan är han välintegrerad med jobb, ordnat liv, fru och relativt goda språkkunskaper. Men han verkar på allvar tro att allt kokar ner till att han ska kunna be Paddan och Sara om förlåtelse, och i och med det slippa uthängning. Väldigt naiv och omogen uppfattning. Kan återigen vara personligt, nån slags bokstavskombo, alernativt hur man i hans kultur kan uppfatta hur det går till i väst.

Jag brukar inte skriva i den här tråden, men den här mannen som tillhör folkgruppen Hazarer, jag har träffat på såna människor många gånger och mitt svar är, den här mannen har kommit undan många gånger med allsköns kriminellt beteende. Jo hans orscääkta mig och förlååta mig, har han användt många ggr och vi svenskar går på det här. Notera att han inte gav sig. Han trodde på fullt allvar att han skulle komma undan och att Sara skulle vika ner sig. Obs det är inte något rasistiskt inlägg utan bara hur andra kulturer IBLAND aldrig ger sig.
Citera
2024-08-04, 19:09
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
#458?
Underbart!! Nu ska en till försörjas med bidrag…
Riktigt smutt! En arbetslös gädda är en bra gädda. Vi fortsätter därmed vårt gedigna arbete med att hålla både nya och gamla pedofiler utanför arbetslivet. Jag känner en stolthet över vår insats, både här och på Telegram.

Citera
2024-08-04, 19:18
Medlem
Slickepotten79s avatar
Sägs att gädda #338 har begått självmord. En föredetta ledare på fritidsgård med ungdomar. Någon som vet något mer?
Citera
2024-08-04, 19:19
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Gädda #458. Afghan (hazar troligtvis) som påstår att han är turk. Farlig. Skall kanske helst avlägsnas från samhället på endera sättet. Fallhöjd redan diskuterad. Hur frun agerar beror nog på vilka hållhakar 458 har på henne. Trist historia. Knappast någon "vinst längre fram".

Jobbet tog bort honom direkt, men han ska rimligtvis inte heller få fortsätta på utbildningen som han yttrade i en bisats i sitt patetiska ursäktande. En utbildning mot fortsatt arbete med barn och ungdomar. Vore riktigt illa om curlingsverige inte har lagstöd att sparka ut honom från gräddfil till nya övergrepp?
Citera
2024-08-04, 19:29
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrollRoll
Nä du får inte karens om du blir uppsagd. Du får det däremot om du säger upp dig själv eller blir avskedad: https://www.a-kassa.se/vanliga-fragor/a-kassa-uppsagd

Fel ordval av mig. Men vi vet väl inte om han är uppsagd eller avskedad.
Citera
2024-08-04, 19:31
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shrubbery

Det är dock flera inhemska pedofiler som har kört med exakt samma taktik "oh förlååååt". Snarare är alla pedofiler utvecklingsstörda oavsett kultur.
Citera
2024-08-04, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slickepotten79
Sägs att gädda #338 har begått självmord. En föredetta ledare på fritidsgård med ungdomar. Någon som vet något mer?

Han lever enligt Ratsit, men avled han idag så har de ju inte hunnit uppdatera.

Citera
2024-08-04, 19:37
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Jobbet tog bort honom direkt, men han ska rimligtvis inte heller få fortsätta på utbildningen som han yttrade i en bisats i sitt patetiska ursäktande. En utbildning mot fortsatt arbete med barn och ungdomar. Vore riktigt illa om curlingsverige inte har lagstöd att sparka ut honom från gräddfil till nya övergrepp?

Åhå har vi det bekräftat att han blev av med jobbet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in