2024-08-04, 17:29
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-Tron
Det var du som tog upp koranbränningar, din åsna.
Vad är din poäng, kossa.
Citera
2024-08-04, 17:29
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vindpinad
Hur får man stopp på alla migrantbåtar som dagligen landar på europeisk mark då?
Jag känner inte till något lagligt sätt att göra det på och som inte kräver gigantiska strukturella omorganisationer i våra mest fundamentala lagar.
Hur många rättigheter och friheter är du villig att ge upp för att få ett effektivt skydd emot alla som inte omedelbart kan visa upp papper på vilka de är närhelst de avkrävs det av myndigheterna?
Det blir Sovjet eller Inget där är jag rädd.
Citat:
Båt efter båt med unga migrantmän väller in i Europa dagligen. Bara män. Afrikaner och arabfolk. Allt känns så extremt noga planerat av nån ond jävla Bondskurk.
'The Dream of a Better Life' är ett väldigt starkt knark. Folk är villiga att riskera nästan vad som helst för att nå den draken.
Citera
2024-08-04, 17:30
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Här har vi någon som vaknar sent med sin vänsterblivna konspirationsteori! Axel Rudabakana svart som natten i Rwanda! https://www.friatider.se/han-misstanks-dadet-i-southport
Också känd som Black the Ripper!
Tror du att man inte kan vara svart, kristen och britt samtidigt??
Citera
2024-08-04, 17:31
Medlem
Vindpinads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Här har du din bondskurk George Soros nu har han gett stafettpinnen vidare till hans son!

Japp, jag vet att han är inblandad. Konstigt att ingen säkerhetstjänst i Europa har plockat in honom på förhör. De måste vara i maskopi.
Citera
2024-08-04, 17:32
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Kulturmarxism är ett judiskt påfund som handlar om att krossa det europeiska folket via massinvandring, feminism, HBTQ och dekadent kultur.

Så säger alla FB nassar sedan FB öppnade sin butik. Först var det judar, sedan lade man till feminism och HBTQ och allting avrundas med "dekadent kultur"

Släng dig i väggen.
Citera
2024-08-04, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rossakossa
Kulturmarxism är ett hittepåord. England har under hundratals år skapat globalism på helt eget bevåg utan att fråga varken Marx eller judar.
Det är en försköning av nåt som inte får nämnas fundera på vad det egentligen betyder
Citera
2024-08-04, 17:34
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Tror du att man inte kan vara svart, kristen och britt samtidigt??
Inte britt nä, ty de är vita men visst "ny-britt" kanske, då kanske dina sågspån till hjärna förstår!
Den svarta besten, känd som black the ripper, är ett främmande rovdjur på brittisk mark! Monstret skulle aldrig varit där, men du tycker väl det var värt att offra 3 små oskyldiga flickebarn för ditt mångkulturella projekt! Varför försvar du barnamördaren, det säger mycket om dig själv!
Citera
2024-08-04, 17:35
Medlem
Vindpinads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Jag känner inte till något lagligt sätt att göra det på och som inte kräver gigantiska strukturella omorganisationer i våra mest fundamentala lagar.
Hur många rättigheter och friheter är du villig att ge upp för att få ett effektivt skydd emot alla som inte omedelbart kan visa upp papper på vilka de är närhelst de avkrävs det av myndigheterna?
Det blir Sovjet eller Inget där är jag rädd.

'The Dream of a Better Life' är ett väldigt starkt knark. Folk är villiga att riskera nästan vad som helst för att nå den draken.

Bra att t om du erkänner att det inte rör sig om flyktingar. Det handlar om ekonomiska migranter (unga muslimska män) som vill till Europa och leva gott på andras bekostnad.

Givetvis är det helt jävla ohållbart och det är inte ett dugg konstigt att folk har fått nog. Massinvandringens tid är över. Nu ska de hem igen.
Citera
2024-08-04, 17:36
Medlem
Citat:
Hur får man stopp på alla migrantbåtar som dagligen landar på europeisk mark då? Inga politiker vill stoppa dem. Det går inte att rösta bort båtarna.

Båt efter båt med unga migrantmän väller in i Europa dagligen. Bara män. Afrikaner och arabfolk. Allt känns så extremt noga planerat av nån ond jävla Bondskurk.
Fortsätt tänka så du är nåt på spåren
Citera
2024-08-04, 17:37
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Så säger alla FB nassar sedan FB öppnade sin butik. Först var det judar, sedan lade man till feminism och HBTQ och allting avrundas med "dekadent kultur"

Släng dig i väggen.

Ja precis alla är "nassar" som inte tycker att det är värt att offra 3 små oskyldiga flickebarn på mångkulturensaltare. För en kommunist har enskilda människor aldrig något människovärde, de är bara en siffra i statistiken!
Citera
2024-08-04, 17:37
Medlem
Vindpinads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shallfin
Fortsätt tänka så du är nåt på spåren

Jag vet redan. ((( )))
Citera
2024-08-04, 17:40
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Jag vet redan. ((( )))
Ajabaja numera förbjuden symbol att använda , trippelparantesen! Jag säger så här, den som har makten i Väst ( Europa,USA, Australien etc) är den du aldrig tillåts kritisera... Så jag undrar då vilken märklig grupp med lustiga hattar det är som du inte tillåts kritisera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in