2024-08-03, 20:07
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingboende2
Ja och det blir ännu billigare när man åker Pamlis Clean AB fordon HCH154 svarta Skodan till Spanien.
Om du kollar Anjo Pontus Björlund senaste video sitter han i Skodan och snackar skit om Chrippa.
https://www.youtube.com/watch?v=xDsh2HVpZsE .Lägger en länk till blocket på ett likadant fordon https://www.blocket.se/annons/vastmanland/skoda_superb_kombi_2_0_tdi_euro_5/1001665393
Se bild nr 9 ta sikte på B stolpen bälteshållaren, den svarta listen på sidorutan på bakdörren samt glaset i bagageutrymmet.
Jag tror Lisen Björlund under sin personliga konkurs jobbade för fullt på syrrans företag och lönen betaldes ut till någon annan som sedan fördes över till Pontus konto.
Varför kör annars familjen Björlund runt i den svarta städ Skodan tillhörande Pamlis Clean i Täby nere i Spanien? Fordonet körs 2500 mil per år för kännedom.
Hon har även under sin personliga konkurs medverkat i Anjos videos och själv påstått att hon arbetar på Anjo Productions ab som gett dom båda inkomst. Sicka skojare!
När Elian föddes så sjönk omsättningen. Källa https://www.merinfo.se/foretag/pamlis-clean-AB-5590874466/2kgnuci-1mc62 som äger tre fordon men har bara två anställda.

Angående Julia Puhakka påstådda graviditet så bodde Julia hemma hos familjen Björlund, kanske det var Pontus som kröp på Julia när det pockade på en sen natt. Varför finns det en säng i studion?
OM Julia faktiskt var gravid så är det endast Anjo som kan vara pappan. Har dom tagit tillbaka påståendet om att hon blev gravid och hade missfall? För det kommer dom göra tids nog isåfall. Fast deras tittare orkar kanske inte räkna och inse att Chrippa omöjligt kan vara pappan.
Citera
2024-08-03, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Vad för droger tar Anjo?
Det är ju uppenbart att han tar något med tanke på hans större pupiller samt snabbare och sluddrigare tal.
Kanske är dags för honom att börja använda solglasögon...

Var kan man hitta Anjos integritetspolicy, GDPR gäller väl även på YouTube? Rätta mig gärna om jag har fel.
Om han visar andras bilder, dokument etc. (utan tillstånd) så bryter han väl mot upphovsrättslagen?

Flera gånger har Anjo gjort omarkerad reklam för det där företaget som säljer mysdressar, han måste väl reklammarkera även på YouTube?
Hur tänker Anjo när han gör reklam för ett företag som verkar bryta mot e-handelslagen. Tycker han det är ok att promota företag som bryter mot lagen, bara han får "gratis" kläder med nalletryck.
Undrar om han är medveten om att han ska förmånsbeskatta för alla kläder han "fått"...

Undrar om Anjos företag skulle klara en granskning av Skatteverket, har han t.ex. pengar undanlagda för en eventuellt kommande skattesmäll...
Det är väl ingen hemlighet att en viss person knaprar en massa benzo…
Citera
2024-08-03, 23:13
Medlem
Fan vad man velat ha Olof K Gustafsson ute nu, han hade gått in i Rask och Tutten totalt
Citera
2024-08-04, 01:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Fan vad man velat ha Olof K Gustafsson ute nu, han hade gått in i Rask och Tutten totalt
Ibland har även dessa idioter sin funktion.

Usch vad Anjo häcklar och rider på höga hästar.
Han fattar inte hur hårt han kommer falla.

Jag vet att det kommer göra ont.
Citera
2024-08-04, 02:37
Medlem
Anjo din chipstutte! Det kan lika gärna vara du som Julia blev gravid med.

Bevisa eller håll käften!
Citera
2024-08-04, 05:53
Avstängd
KungPungPats avatar
Anjo säger i senaste videon om Chrippa att han (Anjo) struntar i om oskyldiga familjemedlemmar hängs ut, för att Anjo bryr sig inte om att dom är oskyldiga.. Anjo kan inte känna annat än hat mot oskyldiga familjemedlemmar till hans fiender.

Sen förklarar Anjo att psykopater inte kan känna empati.

Jag tycker mig kunna se lite komedi i detta.
Senast redigerad av KungPungPat 2024-08-04 kl. 05:58.
Citera
2024-08-04, 12:29
Medlem
Reagerade på intervjun på Anjos kanal för några veckor sedan. Där sitter Danjal och säger något i stil med: "Om du hyr en lägenhet för mycket pengar och hyr en bil för mycket pengar" så kommer jag respektera dig.
Precis som att det är respektingivande att slösa pengar.

När anjo nu pratar om att han hyr hus så skryter han nästan att det är dyrare än att köpa hus.
Varför skryter man om att man slösar?
Citera
2024-08-04, 12:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Reagerade på intervjun på Anjos kanal för några veckor sedan. Där sitter Danjal och säger något i stil med: "Om du hyr en lägenhet för mycket pengar och hyr en bil för mycket pengar" så kommer jag respektera dig.

När anjo nu pratar om att han hyr hus så skryter han nästan att det är dyrare än att köpa hus.

Han har inte ens skrivit sig där så vem har han hyrt ut lägenheten till under tiden? Han kommer ju behöva flytta tillbaka igen inom kort. Sen kan jag inte se Anjo som husägare eller en hyresgäst. Han är för lat för att sköta om det, och har inte pengarna att leja någon
Citera
2024-08-04, 12:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi

Det där resonemanget har jag också lagt märke till.
Normalt vill man väl ha så hög standard som möjligt till ett bra (lågt) pris.
Där kan man bli stolt över sig själv att man gör riktigt bra affärer och avtal.

Men det verkar inte vara något för dem.
Citera
2024-08-04, 15:21
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det där resonemanget har jag också lagt märke till.
Normalt vill man väl ha så hög standard som möjligt till ett bra (lågt) pris.
Där kan man bli stolt över sig själv att man gör riktigt bra affärer och avtal.

Men det verkar inte vara något för dem.
Anjo tror att kostnaden för ett hus är lånet, el och vatten.
Han fattar inte vad det faktiskt kostar att äga ett hus, och därför tycker han att det är billigare att köpa än att hyra.
Citera
2024-08-07, 01:26
Medlem
knark-kungens avatar
Sätter en månadslön på att Anjo inte rymdes i den där gokarten.
Citera
2024-08-07, 06:59
Medlem
Angående Skodan som står på Pamlis Clean AB, vem betalar förmånsvärde för den? Går inte att dra iväg med företagsbilar hur som helst utomlands. Hoppas nån kollar med Skatteverket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in