2024-08-04, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av their
Det inlägget fick en att fundera, att "porrskadade" som söker mer och mer bizarr underlig porr, från början kanske varit naturister, som blev trötta på att dagligen se på vanliga kroppar och vill något mer för att tända.
"Porrskadade" och adamister ("naturister") är i behov att se över sitt leverne om de vill bevara sin själs chans att välkomnas till Guds rike.
Citera
2024-08-04, 13:13
Medlem
sfrges avatar
Det är nog få människor som är riktigt snygga nakna. Speciellt när man börjar komma upp i åren.

TS kanske skall lägga ut en nakenbild på sig själv så får vi bedömma hur snygg han eller hon är.
Citera
2024-08-04, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Nakenbaden jo. Men inte på de här ställena där de åker och campar tillsammans .
Där är det bara såna som jag länkat till.

Skillnaden?
Citera
2024-08-04, 13:19
Medlem
Timoteuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Flynn
Så nakenbaden tordes ju vara drömmen för den stereotypa flashbackaren. Gå runt visa upp sin FB-dase utan massa invandrare i närheten.

TACK för veckans roligaste inlägg!
Citera
2024-08-04, 13:26
Medlem
Timoteuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lingonfett
"Porrskadade" och adamister ("naturister") är i behov att se över sitt leverne om de vill bevara sin själs chans att välkomnas till Guds rike.

Håller med. Att gå naken är inte bibliskt. Man skall gå klädd helt i skinnkläder.
Jag vet med mig att jag gör fel eftersom tex mina underkläder är av bomull. Hur hittar du läderkalsipper, Lingonfett?
De finns ju på porriga butiker, men dit vill man ju inte gå. Syr du själv?
Citera
2024-08-04, 13:28
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freducation
En solbränd naturist är alltid snyggare än en blekfis, oavsett hur man ser ut.

Ett besök på en naturiststrand rekommenderas för de tangentriddare som förfasas av nakenheten.

Och det går bra att promenera där fullt påklädd o kolla in alla dessa vackra solbrända människor.

Sen att det bara ser dumt ut m kläder o mörka solglasögon fattar alla utom den som försöker dölja sig.

OBS! ovanstående gäller bara på naturistställe. På nudist/nakenbad är det klädförbud!

Tar en smal blekfis över ett solbränt fetto alla dagar i veckan!
Citera
2024-08-04, 13:35
Medlem
Är väl mer en generationsfråga överlag skulle jag säga.
De som är runt 60-70 var ju runt 20 år på tidiga 70 talet.

Det var en helt annan tid när de kommer till sex och nakenhet.

Det var en mycket mer avslappnad syn på sex och nakenhet rent allmänt.

Inte så konstigt att de som då sprang runt i högre utsträckning är naturister än dagens mer känsligare unga människor som livrädda och känsliga kring sina kroppar och sex.
Citera
2024-08-04, 14:50
Medlem
orrtupps avatar
Naturister är nog bara exhibitionister som insett att ingen vill se dem nakna och därför måste hålla till på nudiststränder om de ska klara sig från åtal.
Citera
2024-08-04, 15:22
Medlem
Kottkompotts avatar
Å andra sidan låter det rätt skönt att ha nakengympa så man blir väl avsvalkad.
Citera
2024-08-04, 15:29
Medlem
YuriGagarins avatar
Kvinnor som är lite "alternativa" som hänger på yogafestivaler brukar vara i hyfsat bra form om du jämför med Svensson, och är inte orädda för att besöka naturistbad i närheten.
Citera
2024-08-04, 15:52
Medlem
Retsinas avatar
Jag var på en nakenstrand på gran Canaria förra året och där fanns en hel del läckra fruntimmer.
Jag hade dessutom en rejäl erektion så jag förstod varför dom glodde.
Citera
2024-08-04, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Det här verkar vara en ny grej för PK-media att få igång nakenbadandet i Sverige. Undrar vad agendan bakom det är? Var ett längre inslag i "studio ett" i p1 i veckan också.

Till ämnet, är nte nakna människor generellt fulare än om dom är lite påklädda?

Skulle säga att 99,9 % är snyggare med kläder på än utan. En människa man blir sugen på är väl aldrig så snygg som när man fantiserar om hur hon/han ser ut naken... Alltså innan man får facit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in