Citat:
Ursprungligen postat av
Necris
Ja, det är ok att ett folk som behandlas orättvist och mördas i sitt egna land av sin egna regering får nog och kaosar tillbaks. Nej, det är inte ok att man kaosar mot något så basalt som yttrandefrihet, snarare är det ok att kaosa mot dem som kaosar mot yttrandefrihet.
Var det verkligen något av detta som du på riktigt inte klarade av att förstå själv?
Jag har varken som skattebetalare eller svensk svensk i Sverige, lust att öppna dörren för utlänningar som i sitt eget hemland gjorde sig obekväma och efterlysta trots att dom på förhand visste att det var/är förbjudet o skulle åka på stryk, fängelse o tortyr.
Så varför gör dom det ändå?
Varför i helvete måste jag betala för att en massa kriminella sandnegrer bråkar o stör så pass att dom söka asyl någonstans?! O sen bråkar dom o våldtar o dealar knark o dominerar kriminalvården m 90%…
Om det är förbjudet att i Sverige skrika att Kristersson är en röv som förenat med fängelse o tortyr, varför skulle en somalisk familj i Mogadishu behöva ta emot mig o betala mer skatt o sen när jag gör inbrott i deras bil så måste dom hålla käft?!