2024-08-04, 00:36
Medlem
tomperss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kesey
Hmm undrar vad som hände i Afrika mellan ww1 och ww2... Hmm kanske nya länder drogs up med linjal rakt igenom klaner, stammar och främmande statsbyggen av folk som nu leker oskyldiga

Du menar att det blir krig när det är mångkultur?
Citera
2024-08-04, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/36-personer-atalas-efter-black-lives-matter-demonstrationer-i-goteborg

Demonstrationen som inleddes lugnt avslutades av arrangören efter samtal med polis. Men det som hände efter att den fredliga demonstrationen avslutats har nu lett till ett stort åtal.

Kaosblattar som tillfället i akt, så det är ett jävligt dåligt exempel.
Citera
2024-08-04, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-Tron
SVT säger något annat i den här artikeln ser det ut som:

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/36-personer-atalas-efter-black-lives-matter-demonstrationer-i-goteborg

Som jag svarade någon annan.

Demonstrationen som inleddes lugnt avslutades av arrangören efter samtal med polis. Men det som hände efter att den fredliga demonstrationen avslutats har nu lett till ett stort åtal.

Kaosblattar som tog tillfället i akt, så det är ett jävligt dåligt exempel.
Citera
2024-08-04, 00:38
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluemellonme

Kaosblattar som tillfället i akt, så det är ett jävligt dåligt exempel.
Nej varför det, det kaosades. Måste det vara en viss ras som gör det för att det ska räknas?
Citera
2024-08-04, 00:38
Medlem
Q-Trons avatar
Citat:
Som jag svarade någon annan.

Kaosblattar som tog tillfället i akt, så det är ett jävligt dåligt exempel.

Du sa att det inte var något kaosande. Det var det.
Citera
2024-08-04, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Nej varför det, det kaosades. Måste det vara en viss ras som gör det för att det ska räknas?

Du kanske skulle ta reda på vad det var jag svarade på
Citera
2024-08-04, 00:41
Medlem
Citat:
Du sa att det inte var något kaosande. Det var det.

Inte för den anledningen som den jag svarade på påstod. Är ingen av er läskunnig?
Citera
2024-08-04, 00:42
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Du kanske skulle ta reda på vad det var jag svarade på
Det gjorde jag, du svarade på mitt inlägg och jag gav dig ett svar. Är du förvirrad?
Citera
2024-08-04, 00:44
Medlem
Necriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Så detta är ok, men om muslimer beter sig lika illa efter koranbränningarna är det inte ok. Got it.
Ja, det är ok att ett folk som behandlas orättvist och mördas i sitt egna land av sin egna regering får nog och kaosar tillbaks. Nej, det är inte ok att man kaosar mot något så basalt som yttrandefrihet, snarare är det ok att kaosa mot dem som kaosar mot yttrandefrihet.

Var det verkligen något av detta som du på riktigt inte klarade av att förstå själv?
Citera
2024-08-04, 00:46
Medlem
feemaxxxs avatar
Citat:
SVT säger något annat i den här artikeln ser det ut som:

Vad blev utfallet. Hur många blev straffade, och vad blev straffen?
Citera
2024-08-04, 00:52
Medlem
feemaxxxs avatar
Vad som är intressant är att när det blir "vita" kravaller så är det högerextrema. När muslimer kör kravaller så är det på grund av högerextremismen.
Citera
2024-08-04, 00:52
Medlem
Q-Trons avatar
Citat:
Inte för den anledningen som den jag svarade på påstod. Är ingen av er läskunnig?

Du slängde fram ett bombsäkert inlägg om att det inte skedde något kaos alls i Europa och i synnerhet i Sverige i samband med BLM, och sen fick du svart på vitt att det ändå gjorde det. Men då var det plötsligt bara "kaosblattar som tog tillfället i akt." Vad får dig att tro att situationen inte är likadan vid demonstrationerna i Storbritannien? I Southport dök det upp många individer som inte bodde i området över huvud taget och som endast ville leva rövare och kasta sten på polisen. Som nu lokalborna får städa upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in